Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä loppui koronaan. Muilla samaa?

Vierailija
29.03.2020 |

Otsikossapa ongelmani. Eli seksielämä loppui kuin seinään epidemian alettua, kun vaimoa asia niin paljon ahdistaa eikä omien sanojensa mukaan voi ajatellakaan seksiä tällaisena aikana. Muilla samanlaista ongelmaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä joo, ettei tiedä koska näkee näin kaukosuhteessa. n24

Vierailija
2/16 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aktiivisempaa kuin koskaan, pyllykin ihan kipeä 2-5 kertaa päivässä on pyllyseksiä sekä pimppiseksiä ja pimppi on aivan turvoksissa.

ETÄtyöt on niin kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi seksi coronassa

Vierailija
4/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu kyllä, koska mies asuu 2400km päässä ja rajat kiinni.

N30

Vierailija
5/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se loppui paljon aikaisemmin. Mies pihtaa oli Koronaa tai ei.

Vierailija
6/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä loppui. Sinkkuna elellessä seuran saaminen on muutoinkin "työläämpää" ja nyt siitä tuli vielä entistäkin haastavampaa.

Mutta...jahka tilanne jossain vaiheessa toivottavasti rauhoittuu ja pääsee ihmisten ilmoille, niin täytyy ottaa menetetty aika takaisin :-)

Vierailija
7/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua panettaa kokoajan, koska reagoin sillä ahdistavaan tilanteeseen. Seksillä saa buustattua dopamiinia ja lisättyä hetkeksi mielihyvää. Miestäni tämä mun ahdistus ei haittaa ;) Aloinkin jo epäillä, onko hän kehitellyt koko viruksen...

Vierailija
8/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä loppunut seksi täälläkin. Hermot molemmilla niin kireällä kun koko perhe kaikki päivät pyörii neljän seinän sisällä. Todellakaan ei seksi siinä enää kiinnosta. 

Ja uskomatonta kyllä, olen siis vielä mies.

Vierailija
9/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui joo; kumppanilla on sairauksia ja on sulkeutunut kotiinsa, tuon vain ruokaa hänelle ovelle. Minä omassa kodissani haaveilemassa hänestä :/

Vierailija
10/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Orgasmit nostavat vastustuskykyäkin. Seksi vie ajatukset muualle, jos on huolia, ja tulee oltua kiltisti sisällä.

Vierailija
11/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä loppui. Vakipanoni asustaa "rajan" toisella puolen eikä seksi ole syy ylittää rajaa :/

Vierailija
12/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin loppui. Laatutietoisena sinkkunaisena jumissa junttikaupungissa - julma kohtalo. Ehkä pikkujouluissa sitten :( 

Vierailija
13/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän virus oli vuonna 2001 liikkeellä? Meillä loppui silloin seksi. Voi olla että heittää vuodella suuntaan tai toiseen, mutta kuitenkin noilla main.

Vierailija
14/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo loppui, koska matkustaminen on kielletty. Onneksi ehdittiin nähdä juuri ennen rajojen sulkemista.

Vierailija
15/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on loppunut. Miestä ei kiinnosta. Itse olisin halukas, mutta en jaksa tehdä aina aloitetta.

Vierailija
16/16 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui toistaiseksi. Kumpaakaan ei nyt huvita tällaisessa tilanteessa. Viimeksi joulukuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme