Seksielämä loppui koronaan. Muilla samaa?
Otsikossapa ongelmani. Eli seksielämä loppui kuin seinään epidemian alettua, kun vaimoa asia niin paljon ahdistaa eikä omien sanojensa mukaan voi ajatellakaan seksiä tällaisena aikana. Muilla samanlaista ongelmaa?
Kommentit (16)
Meillä aktiivisempaa kuin koskaan, pyllykin ihan kipeä 2-5 kertaa päivässä on pyllyseksiä sekä pimppiseksiä ja pimppi on aivan turvoksissa.
ETÄtyöt on niin kivaa!
Loppu kyllä, koska mies asuu 2400km päässä ja rajat kiinni.
N30
Ei kun se loppui paljon aikaisemmin. Mies pihtaa oli Koronaa tai ei.
Kyllä loppui. Sinkkuna elellessä seuran saaminen on muutoinkin "työläämpää" ja nyt siitä tuli vielä entistäkin haastavampaa.
Mutta...jahka tilanne jossain vaiheessa toivottavasti rauhoittuu ja pääsee ihmisten ilmoille, niin täytyy ottaa menetetty aika takaisin :-)
Mua panettaa kokoajan, koska reagoin sillä ahdistavaan tilanteeseen. Seksillä saa buustattua dopamiinia ja lisättyä hetkeksi mielihyvää. Miestäni tämä mun ahdistus ei haittaa ;) Aloinkin jo epäillä, onko hän kehitellyt koko viruksen...
On kyllä loppunut seksi täälläkin. Hermot molemmilla niin kireällä kun koko perhe kaikki päivät pyörii neljän seinän sisällä. Todellakaan ei seksi siinä enää kiinnosta.
Ja uskomatonta kyllä, olen siis vielä mies.
Loppui joo; kumppanilla on sairauksia ja on sulkeutunut kotiinsa, tuon vain ruokaa hänelle ovelle. Minä omassa kodissani haaveilemassa hänestä :/
Ei tietenkään.
Orgasmit nostavat vastustuskykyäkin. Seksi vie ajatukset muualle, jos on huolia, ja tulee oltua kiltisti sisällä.
Kyllä loppui. Vakipanoni asustaa "rajan" toisella puolen eikä seksi ole syy ylittää rajaa :/
Todellakin loppui. Laatutietoisena sinkkunaisena jumissa junttikaupungissa - julma kohtalo. Ehkä pikkujouluissa sitten :(
Mikähän virus oli vuonna 2001 liikkeellä? Meillä loppui silloin seksi. Voi olla että heittää vuodella suuntaan tai toiseen, mutta kuitenkin noilla main.
Joo loppui, koska matkustaminen on kielletty. Onneksi ehdittiin nähdä juuri ennen rajojen sulkemista.
Kyllä on loppunut. Miestä ei kiinnosta. Itse olisin halukas, mutta en jaksa tehdä aina aloitetta.
Loppui toistaiseksi. Kumpaakaan ei nyt huvita tällaisessa tilanteessa. Viimeksi joulukuussa.
Siinä mielessä joo, ettei tiedä koska näkee näin kaukosuhteessa. n24