Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä halusi parantaa viilentyneitä välejämme. Nyt taas sama jatkuu, ei pidä yhteyttä.

Vierailija
29.03.2020 |

Entinen paras ystäväni, jonka kanssa välit olivat viilenneet, en kokenut että kuulun hänen lähipiirinsä joten en enää itse yrittänyt sinnitellä ystävyydestä..hän laittoi nyt itse viestiä,että haluaa minut takaisin elämäänsä ja että ikävöi minua. Vaihdettiin muutama viesti, vastailin hänelle, kyselin häneltä, ja nyt taas, viikko eikä ole kuulunut. Silti postailee lenkkeily kuvia faceen ym. Tuntuu vähän turhauttavalta. Itsekkään en ehkä heti vastaa, mutta pyrin kuitenkin vastaamaan heti kun ehdin. Mutta viikko on aika pitkä aika ja varsinkin jos hän pahoitteli aijempia asioita ja haluaisi taas minut takaisin elämäänsä.. kärsin aikoinaan paljonkin kun tulin tämän pitkäaikaisen ystävän yhtäkkiä hylkäämäksi, en viitsi turhaan toivon kipinää sytytellä..mitä mieltä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Toisaalta ole tekemisissä jos susta tuntuu hyvältä. Jos taas ystävyys ei tunnu samalta, älä ole tekemisissä.

Vierailija
2/3 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, viikko pitkä aika? Mulla menee hyvien ystävien kanssa helposti useita viikkoja ettei pidetä yhteyttä, mutta silti juttu jatkuu siitä mihin jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, viikko pitkä aika? Mulla menee hyvien ystävien kanssa helposti useita viikkoja ettei pidetä yhteyttä, mutta silti juttu jatkuu siitä mihin jäi.

Siis joo kyllä, mutta meillä jäi keskustelu kesken, kyselin useamman asian jne. Tuntui tökeröltä ettei vastaa. En toki itsekkään joka viikko pidä välttämättä yhteyttä, mutta aina jutut saatetaan loppuun. Ap