Missä kaikkialla Uudellamaalla on koronaa?
Missä kaikkialla sitä on?
Kerro kaupunki ja kaupunginosa jossa sinulla tai läheiselläsi on tavattu koronavirus covid-19.
Kommentit (25)
Ei kai täällä semmoista paikkaa ole missä sitä ei olisi.
Sipoossa ainakin 30 vahvistettua tapausta kertoo paikallissanomat
Kaikilla uusimaalaisilla ää liöillä on se, jopa minulla.
Järvenpäässä näyttää ainakin lisääntyvän vauhdikkaasti.
Vantaalla on ainakin 11 tapausta, mutta Vantaakin on iso kaupunki joten tuo ei vielä kerro tarpeeksi paljon. Joko sitä on Tikkurilassa?
Anonyymisti voi ihan hyvin kertoa kaupunginosat. Kertokaa myös sairastuneet missä olette liikkuneet.
Missä päin Vantaata? JUmbon lähellä?
Hertsikassa kuulin kun joku yskäisi, niin taitaa koko itä olla saastunutta.
Lähes kaikkialla. Kun Uudenmaan eristämistä perusteltiin, lueteltiin myös monta aluetta, joilla koronavirus on laajemmalle levinnyt. Jostain luin, että asukaslukuun suhteutettuna esimerkiksi Kauniaisissa on enemmän todettuja koronavirustapauksia kuin Helsingissä - tai oli ainakin muutama päivä sitten.
Lohjalla ainakin päiväkodissa Muijalassa, sekä ammattikoulun työntekijällä. Nämä julkaistu ihan julkisesti.
Tuusulassa ainakin on, se on ihan todistettua. Minäkin olen ollut nyt kaksi viikkoa kipeänä, mutta ei ole testattu. Tää tauti mikä mulla on ollut, on ainakin yksi oudoimmista mitä oon kokenut, vatsa ihan sekaisin ripulia nyt toista viikkoa, kipuja vähän siellä täällä, kuumetta kesti viikon ajan. Hieman oli hengitystieoireita ja kurkkukipua myös.
Luulisin silti, että korona olisi vielä rajumpi, joten en voi tietää. Mutta mikä ripuli kestää kaksi viikkoa? Missä ripulitaudissa on myös hengitystieoireilua ja kurkun kipeytymistä? Vointi myös meni aika huonoon kuntoon kun en juuri ole syönyt kahteen viikkoon, ei yhtään ruokahalua.
Minulta puuttuvat koronan oireista korkea kuume ja KOVAT säryt.
Sipoossa, kauniaisissa ja espoossa faktatietoa. Varmaan porvoossakin, stadissa tietty.
Vierailija kirjoitti:
Tuusulassa ainakin on, se on ihan todistettua. Minäkin olen ollut nyt kaksi viikkoa kipeänä, mutta ei ole testattu. Tää tauti mikä mulla on ollut, on ainakin yksi oudoimmista mitä oon kokenut, vatsa ihan sekaisin ripulia nyt toista viikkoa, kipuja vähän siellä täällä, kuumetta kesti viikon ajan. Hieman oli hengitystieoireita ja kurkkukipua myös.
Luulisin silti, että korona olisi vielä rajumpi, joten en voi tietää. Mutta mikä ripuli kestää kaksi viikkoa? Missä ripulitaudissa on myös hengitystieoireilua ja kurkun kipeytymistä? Vointi myös meni aika huonoon kuntoon kun en juuri ole syönyt kahteen viikkoon, ei yhtään ruokahalua.
Minulta puuttuvat koronan oireista korkea kuume ja KOVAT säryt.
Viime kesänä ihan täällä kotosuomessa mulla oli yhdistetty ripuli-oksennustauti-flunssa. Hämmentävää, kuumetta ei tähän kuulunut. En menny lääkäriin, meni vajaassa viikossa ohi. Corona sulla on jos se on sitkeä. Se kun ei viikossa mee ohi. Ellei noutaja korjaa viikossa pois....
Up.