Miksi idiootit eivät pidä turvavälejä kaupassa!
Minkä ihmeen takia ihmiset eivät pidä turvavälejä kaupassa? Oletteko aivan idiootteja? Tänäänkin minut ohitettiin useasti alle METRIN etäisyydeltä! EN MINÄ HALUA SAIRASTUA! KUULETTEKO IDIOOTIT? Pitääkö teitä alkaa tönimään syrjemmälle, kun ette YMMÄRRÄ SELVIÄ OHJEITA? Kaiken huipuksi kun pidin varmuudeksi kolmen metrin välin kassajonossa, niin eikö joku RIEMUIDIOOTTI kiilaa siihen väliin!
Kommentit (53)
Pari vinkkiä:
- Mene kauppaan hiljaiseen aikaan. Tai käytä nettitilausta.
- Kierrä muut.
- Sano ihmisille, jotka itse tunkevat lähellesi asiasta.
- Käytä ostoskärryä rajaamaan itsellesi tilaa.
Koska korona ei kiinnosta pätkän vertaa.
Pidän niin paljon kun pystyy, mutta usein ei pysty paljon, koska kaupan käytävät on ahtaat. Mutta jos riehumaan alat, niin voit olla varma että yskin päällesi :)
Miksi riehutte aina Yskimisestä ja Pärskimisestä, suurin osa jotka ovat olleet tartuttajia ovat olleet oireettomia.
Oletko kaivanut turvavälikolmion esiin kaupassa ?
Zinc
Montako metriä aloittajalle riittää? 10m, 15m vai 50m? Vois nää korona hysteerikot pysyä ihan vain kotona neljän seinän sisällä
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla tarra lattiassa tekstillä: odota tässä.
Niin luki ennen muinoin pankkisaleissa, kun niissä vielä asioitiin ..kun niitä oli :(
Kyllä ainakin kassajonoissa on lattiassa ne merkinnät turvaväleistä.
Jos pitäisin turvavälin niin sittenhän en olisi enää idiootti.
Tämän sisäistäminen saattaisi järkyttää mieltäni syvästi eikä tuttu ja turvallinen perseily onnistuisi enää ollenkaan. Mitä minä sitten elämälläni tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaivanut turvavälikolmion esiin kaupassa ?
Zinc
Minä sulle välikolmion näytän.
Minx
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tulee kohti, minä väistän. Harvemmin joutuu näin tekemään, yleensä ihmiset pitävät hyvin etäisyyttä. Eilen kauppakeskuksessa hienosti ihmiset eivät menneet samaan hissiinkään muiden kanssa.
Ok, yksi virolainen pariskunta meni eteeni kassalla, sanoin siitä heille. Eivät olleet tajunneet sitä turvaväliä.
Kuinka voi olla tajuamatta kun Virossa on ollut joka paikassa infoa ja julisteita tyyliin: ”HOIA KAHE MEETRIST VAHET!”? Kai he kotimaansa mediaa edes netistä seuraavat?
Mulla on rätti naamalla ei tartte välejä!!
Formuloissakin sadasosat ratkaisee. Lyhyempi väli, nopeammin kotona.
Olen isokokoinen ja tykkään läheisyydestä, siksi olen kaupassa likellä muita ja linja-sutossa istun jonkun viereen vaikka olisi tyhjiäkin tuolipareja.
Tämä on minun tapani toimia.
Niillä on yks rokote saatuna niin ne ei välitä enää paskaakaan mistään
Sama juttu lounaspaikoissa. Ilman maskia tullaan hihalle asti tönimään.
Ehdotan, että juttelet LÄÄKÄRISI kanssa, joka on VÄHINTÄÄN KOLMEN METRIN päässä sinusta.
Henkinen hyvinvointi on erittäin tärkeää.