Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona aiheuttaa noitavainoja

Vierailija
29.03.2020 |

Muutama viikko vasta ollut tilanne päällä ja nyt jo kytätään toisten tekemisiä, hanskojen, maskien ja käteisten käyttöä yms. Pian aletaan varmaan julkaista somessa kuvia ihmisistä, jotka ovat toimineet "väärin", esimerkiksi pussittaneet tomaatteja paljain käsin! Tämä kyllä alkaa koronassa pelottaa!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se liikaa pyydetty että toimittaisi oikein?

Niinpä. Mutta kun ne v*tun nallejahdit on niin iiiihania.

Vierailija
22/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkyttäköön mielisairaat vaikka päin naamaa minulle jos niin haluavat. Saavat takaisin kahta kauheammin ja jatkan elämääni. Mutta annas olla jos saan tietooni, että minusta joku kuva kiertää netissä niin saa sellaisen levittäjä tuntea nahoissaan sen jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

That dog älähts to which kalig calath's

xD

Vierailija
24/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä ketju tuo toivoa ettei koko Suomi ole ihan sekaisin, tietty osa vaan :)

Vierailija
25/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauheasti pelkää muiden ”kyttäämistä”, niin ilmeisesti tietää itsekin perseilevänsä jatkuvasti.

Vierailija
26/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räkyttäköön mielisairaat vaikka päin naamaa minulle jos niin haluavat. Saavat takaisin kahta kauheammin ja jatkan elämääni. Mutta annas olla jos saan tietooni, että minusta joku kuva kiertää netissä niin saa sellaisen levittäjä tuntea nahoissaan sen jälkeen!

Uuu, ihka oikea internet-gangsteri.

Vierailija
27/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimikaa ohjeiden mukaan niin ei tarvi kenenkään närkästyä. Hirveen vaikeeta? Mä meen kauppaan, niin toimin sielä rauhallisesti, koitan koskee vaan tuotteeseen minkä ite otan, pidän välimatkat, en yski. KUKAAN ei oo mua kytänny. Oon sielä rauhassa saanu toimia.

Vierailija
28/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kauheasti pelkää muiden ”kyttäämistä”, niin ilmeisesti tietää itsekin perseilevänsä jatkuvasti.

Aivan, miksi olla huolissaan esim. rasismista, jos itse on valkoinen.

Vierailija
29/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimikaa ohjeiden mukaan niin ei tarvi kenenkään närkästyä. Hirveen vaikeeta? Mä meen kauppaan, niin toimin sielä rauhallisesti, koitan koskee vaan tuotteeseen minkä ite otan, pidän välimatkat, en yski. KUKAAN ei oo mua kytänny. Oon sielä rauhassa saanu toimia.

Yskiä pitää, jos yskittää! Helppo olla yskimättä, kun ei yskitä!

Vierailija
30/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet?

Vierailija
31/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se liikaa pyydetty että toimittaisi oikein?

Aivan totta. Tänään kaupan edessä laskin yhden huolitellun näköisen rouvan käsienpesua niin 17 sekuntia kesti. Siinä ajassa EI kuole koronavirus! Mainitsin asiasta ja se lehmä lähti niskoja nakellen ostoksia tekemään. 

Vierailija
32/32 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puskaradio on täynnä aloituksia, joissa joku on nähnyt miten joku ei pessyt käsiä kauppaan mennessä tai yskäisi jossain. On myös aloituksia, joissa haukutaan nallehaasteeseen mukaan menneet. Oikeasti ei uskalla tehdä kohta mitään, ettei saa omaa nimeään julkiseen syyttelyyn. Näin meillä lakeuksilla :( 

Onko Jyväskylässä?

Joo, Jyväskylä on aina ollut ”lakeuksilla”!

Eikö lakeus tarkoita lakea eli kukkulaa?