Kävin kaupassa ja 5 ihmisellä kasvosuojain/huivi/kaulus naaman edessä.... jotenkin naurettavaa
Kolmella oli siis se kasvosuojain, yhdellä huivi ja yksi mies piti kaulusta suun ja nenän edessä.
En voi mitään, mutta on tosi naurettavaa. Ihmettelen eikö noita ihmisiä nolota kulkea rätti naaman edessä.
Kommentit (27)
Perusterveenä korona ei pelota. Silti saippuapesen käsiäni ja työmaan lisäksi käyn vain ruokakaupassa koska pakko syödä vaikka pandemia.
Muutaman maski-ihmisen olen nähnyt, ei tullut mieleen nauraa. Voi olla vaikka syöpähoitopotilas heillä kotona.
Ei naurata yhtään. Asun Lontoossa ja muutama viikko sitten vain harvalla oli kasvosuojain, nyt näkyy runsaasti esim. ruokakaupoissa. Samoin muovihanskoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisiesi tyhmien takia korona leviää, mutta et edes sitä ymmärrä..
Älä ny. On siinä tyhmyydessä taakkaa ilmankin. Jos sen vielä itse ymmärtäisi, niin olisi se jo liian rankkaa.
Ap:lle tiedoksi: kun näen sinut hengityskoneessa vatsa-asennossa ja happilukemat silti olemattomat, taitaa tulla omaisillesi itku pitkästä naureskelusta. Teholle joutuminen ei kysy ikää.
t.hoitaja
Yhden ihmisen olen nähnyt suoja naamalla, oli se kieltämättä oudon näköistä. Mietimme kyllä, että olisiko ollut katupölyn takia.
Mulle on ihan sama, mitä muut ajattelevat huivistani. Olen sairaalassa suojattuna koko työpäivän ajan ja olen tottunut. Lisäksi tiedän, miten kamala tauti on, vaikka ei tehohoitoon joutuisikaan. Altistan itseni taudille 8 h jokaisena työpäivänä, se riittäköön. Joskus vain on pakko käydä kaupassa.
Vihdoin! Sen päivän kun näkis.