Jos kuolet tässä pandemiassa niin mitä et ehtinyt tässä elämässä tekemään?
Kommentit (71)
Ei minun elämässäni jää mikään kesken, olen tehnyt kaiken mistä olen haaveillut.
Sosialistisen suomen olisin vielä halunnut kerran nähdä koko jälkeenjääneisyydessään.
Tuollainen reissu 5 päivän kerran viidessä vuodessa vahvistaa tunteen, että olen onnellinen ihminen.
N.52
Singapore
En ole ehtinyt saamaan seksiä tarpeeksi, enkä rakastelemaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehtiiköhän kukaan saamaan? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtiiköhän kukaan saamaan? :(
Jotkut saa. Minä en.
Rakentamaan taloa
Zinc
Mutta eihän se mitenkään tähän pandemiaan liity ..
Kaiken olen ehtinyt saada, mutta olisin halunnut tätä samaa vielä lisää. Tahtoisin nähdä leikki-ikäisten lasteni kasvavan.
N36
Jos olis aika mennä niin tyytyväinen ja kiitollinen olisin tähänastisesta elämästäni. Tosin haluaisi nähdä miten aikuisilla lapsillani menee elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta 55 ja tunnen tehneeni jo kaiken tarpeellisen. Oiskohan syytä huolestua?
Huomaan eläneeni jo pidemmän aikaa karanteenissa, henkisestikin.
Karanteenissa huomasin itsekin eläneeni jo pitkään.
Jotain pitää kyllä keksiä jos on elossa kun tämä on ohi.
Täytyy sanoa, että olen tyytyväinen elämääni ja saavutuksiini. Uupumaan jäisi vain sisarus esikoiselleni.
Olen ehtinyt tehdä kaiken ja valmis lähtemään.
En ehtisi nähdä lasteni kasvavan enkä tavata tätä vatsassasi kasvavaa kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun elämässäni jää mikään kesken, olen tehnyt kaiken mistä olen haaveillut.
Sosialistisen suomen olisin vielä halunnut kerran nähdä koko jälkeenjääneisyydessään.
Tuollainen reissu 5 päivän kerran viidessä vuodessa vahvistaa tunteen, että olen onnellinen ihminen.
N.52
Singapore
Googleta kuvia ja katso live -kamerasta jos haluat saada "viboja" ja lisätä onnellisuuttasi. Ei sitä varten tarvitse tänne lentää, säästyy luontoakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olis aika mennä niin tyytyväinen ja kiitollinen olisin tähänastisesta elämästäni. Tosin haluaisi nähdä miten aikuisilla lapsillani menee elämässään.
Mutta ehkäpä sieltä jostain voisin tuulen lailla tulla käymään ja katsomaan miten rakkailla ihmisilläni menee.
Onko mahdollista luovuttaa verta kuoleman jälkeen??
Haluaisin vielä nauttia elämästä, kokea iloja ja suruja, matkustaa, oppia uutta ja elää elämääni. Töitä sen sijaan olen ehtinyt tekemään melkein burnoutin partaalle, nyt vielä enemmän kun joutuu tuuraamaan useita muita. Jos tästä selvitään alan etsiä uutta työpaikkaa.
Matkailemaan ja mielellään asumaankin USAssa. Väitöskirja tekemättä myös. Ei päivääkään koulutusta vastaavassa työssä. Paljon jää kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin ajattelin vielä 49 vuotiaana nyt olen avoliitossa ihanan 15 vuotta itseäni nuoremman kauniin 39 vuotiaan naisen kanssa.
Seksiä eri muodoissaan meillä on käytännössä joka päivä.
Silti minulla on joka viikko 2-3 uutta alle 25 vuotiasta seksikumppania.
Näistä kertyy kuudessa vuodessa tuhat kumppania ja paljon seksiä.
Kaikki tämän päälle olisi extraa kuten jokainen uusi päiväkin.
M. 55
Bangkok
Olen saanut elämältä paljon. Olen onnellinen, ja toivon kaiken vielä jatkuvan. Kun aikani tulee, se tulee. Enää en voi kuolla nuorena.
Hommasin juuri matkailuauton jolla haluaisin kierrellä. Sen suunnitelman haluaisin toteuttaa. I