Mies syö kotivaraherkut
Olen varannut erilliseen muovilaatikkoon hyvää "kotivaraa" mahdollista karanteenia varten. Ideana, ettei tarvitse heti pyytää jotain tuomaan lisää ruokaa ja on niitä herkkujakin tarjolla. Kotiinkuljetuksessa ekat ajat on yli 2 vk päästä, sen ei voi luottaa.
Lapset ovat ymmärtäneet, että laatikkoon ei kosketa. Mies ei. Kiva huomata, että laatikosta on hävinnyt sipsit, keksit, pähkinät ja karkit. Siksi ne olivat siinä "älä koske" -laatikossa, kun tiedän, että normikaapissa ei herkut säily.
Eli jos karanteeniin joudutaan yllättäen, syödään sitten vaan kaurapuuroa, hernekeittoa ja nuudeleita. Varsinkin kipeänä olisi kiva olla jotain naposteltavaakin.
Ärsyttää.
Kommentit (68)
Jos mies on porsas niin laita ne paikkaan jonka vain sinä tiedät, äläkä kerro että sellainen on.
Meillä päinvastoin. Oon ihan toivoton sokerihiiri, enkä tästä syystä ikinä osta mitään herkkuja kotiin, koska syön ne kaikki kerralla. Eilen siivousainepullao kaapeista etsiessäni löysin vahingossa tuollaisen namipussipiilon, kun hän on ostanut myös meille herkkuja karanteenin ajaksi (olemme vapaaehtoisesti päättäneet olla kuukauden ajan eristyksissä, eli emme myöskään käy kaupassa tuona aikana.) Onneksi mies lupasi piilottaa namut uutteen paikkaan, sillä sanoin, että nyt kun tiedän missä ne ovat, en heikon hetken tullen vain kykene pitämään itseäni erossa herkuista. Ihana mies kyllä mulla, kun ei pakota mua tukalaan tilanteeseen, vaan näkee mun näkökulman ja suostuu piilottamaan namut! <3
Vierailija kirjoitti:
Meillä päinvastoin. Oon ihan toivoton sokerihiiri, enkä tästä syystä ikinä osta mitään herkkuja kotiin, koska syön ne kaikki kerralla. Eilen siivousainepullao kaapeista etsiessäni löysin vahingossa tuollaisen namipussipiilon, kun hän on ostanut myös meille herkkuja karanteenin ajaksi (olemme vapaaehtoisesti päättäneet olla kuukauden ajan eristyksissä, eli emme myöskään käy kaupassa tuona aikana.) Onneksi mies lupasi piilottaa namut uutteen paikkaan, sillä sanoin, että nyt kun tiedän missä ne ovat, en heikon hetken tullen vain kykene pitämään itseäni erossa herkuista. Ihana mies kyllä mulla, kun ei pakota mua tukalaan tilanteeseen, vaan näkee mun näkökulman ja suostuu piilottamaan namut! <3
Miten ei aikuinen (?) ihminen muka pysty hillitsemään itseään? Ihan naurettavaa tuollainen piilottelu.
Kellä sitten on noin ankeat kotivarat: hernari, puuro ja nuudeli. Nyt vähän mielikuvitusta kehiin!
Mitäs ostit herkkuja niin vähän?
Yleensä tällaiseen auttaa kun sanoo sille syylliselle, että herkkulaatikosta näpit irti. Jos muu ei auta niin hiirenloukku sisään ja/tai kettingit ympärille + lukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotivaran on tarkoitus olla sellaista muonaa jolla pysyy hengissä sairauden ajan tai tyyliin pommituksen aikana.
Sekö ei saa maistua hyvältä? Pelkkä makarooni sallittua?
Saa tietenkin, mutta uskoisin että siinä tilanteessa herkut ovat viimeisenä mielessä... Ja toisaalta turhaakin ostaa naposteltavaa varastoon, jos se ei siellä kerran pysy.
Me on nyt pysytelty vaan kotona ja todellakin on herkut ekana mielessä kun ei muutakaan kivaa ole. Samoten silloin kun on oltu lievästi kipeänä niin kyllä ne herkut maistuu paremmin kuin oikea ruoka. Ei sitä jaksa silloin valmistaakaan.
Eli sellaisia mehuja, jotka maistuvat lämpimänä.