Ikä-äitikö?
Onko tällä palstalla muitakin jotka suunnittelevat iltatähteä vaikka isommat ovat jo yläasteiässä? Mittariin tulee tänä vuonna 36 v.
Kommentit (11)
Vielä lapsesta haaveilen. Sain km viime vuonna ja sen jälkeen on kynnys vähän kasvanut, mut iltatähti kyllä ajatuksissa.
Varsinkin näin kun isompien kanssa kiertelee alennusmyyntejä, niin jostakin kumman syystä tulee mentyä aina vauvanvaatteiden ohi.... Miten voi kuume iskeä näin rajusti kun jo pääse " helpolla" ?
Vierailija:
Varsinkin näin kun isompien kanssa kiertelee alennusmyyntejä, niin jostakin kumman syystä tulee mentyä aina vauvanvaatteiden ohi.... Miten voi kuume iskeä näin rajusti kun jo pääse " helpolla" ?
Isommista lapsista on jo tosi iso apu vauvan hoidossa! Ainakin mun täytyy nostaa hattua omille lapsille jotka on ollu tosi ihania auttaessaan!:)
t:2
et sinä ainakaan nuorru enää;)
Mä olen 43 ja lapsi tässäkin iässä on ihana.
Mutta en kyllä miellä itseäni ikä-äidiksi, eikä vauvakaan ole iltatähti kun nykyinen kuopus on hänen syntyessään 2v4kk.
En missään vaiheessa kylläkään ajatellut, että olisin jo ikä-äiti. Toiseksi nuorin oli vähän vajaa 3-vuotias tuolloin. En tosin ajatellut olevani ikä-äiti edes saadessani kuopuksen 42-vuotiaana. Olen lukenut vain keskutelupalstoilta, että nelikymppinen äiti on jo vanha.
Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että paineet tulevat muilta, ja juuri sen takia kyselinkin että olenko jo liian " vanha" aloittamaan alusta.
37- 38- ja 39v. Pian 41 mittarissa yhtä vielä tekis mieli.
Jos puolisosi on samaa mieltä, niin ei kun tuumasta toimeen.
Meillä lapset ovat syntyneet minun ollessani 25,28,30 ja 34v. - lisäksi saimme sijoitukseen vauvat ollessani 38 ja 39v.
Itse muistan olleeni onneni kukkuloilla pikkusiskoni syntyessä, kun itse olin 13 vuotias - äitini joutui oikein varaamaan hoitovuoroja, että sai itsekin joskus hoitaa vauvaa.
Onko muuten meille öh.. kypsemmille äideille omaa keskustelupalstaa missään?
Tein sen iltatähden jo syksyllä. Tyttö oli sillon 14 eli kahdeksannella luokalla ja poika 10. Ikää oli mulla 34. Ei toi sunkaan ikä vielä lainkaan ole liikaa!