Kyllästynyt kananmuniin! Mies 4+ etsii ruokavinkkejä.
Lapsuudenkodissa söin mitä muutkin, sitten menin armeijaan ja söin siellä ynnä tietty pitsaa jota varusmiehet ahtavat uskomattomia määriä; luulenpa rajaseudun pitsapaikkojen pärjäävän melko kehnoillakin räiskäleillä hyvin. Sitten olin merillä ja söin mitä poosu soi- mikä olikin ihanaa koska kaikki ostettiin verottomista tukuista palveluntuottajilta jotka bunkrasi matkustajaristeilijät ja rahtilaivat. Merillä on pienet tilat ja työ on raskasta mutta jos haluatte syödä ihanasti niin hakeutukaa suomalaiseen rahtilaivaan.
Merellä alkaa kaivata vakaampaa jalansijaa harhana ja rantauduin opiskelemaan ja söin yliopistolla. Minulla on tuhannsia ruokakuvia, ateriat olivat halpoja ihania.
Sanalla sanoen, en osaa tehdä ruokaa. En osaa leipoa tai muuta, ennen olisin hakenut jotain. Olen aina ajatellut että ei tarvi kaikkeen revetä ja asialliset hommat hoidetaan, itsellinen ruuanlaitto on tosiaan jäänyt oppimatta. Aion kaikintavoin osoittaa tukeani alakerran Kebap-paikalle joka on suusanallisesti luvannut yhtä pyhästi ilmoittaa Koronahäiriöistä, todella alkaa olla yksipuolista tämä ruokapuoli.
Kommentit (6)
Meidän viisivuotias tykkää Jacky-makupaloista ja nakkikeitosta.
Viiriäisenmunaa,strutsinmunaa,vesinokkaeläimen munaa,alligaattorin munaa ,kalojen munia jne.
Kyllä se siitä lähtee.
Ja jos ei mitään muuta löydy niin syö jauhenlihaa ja lasten vanukkaat.
Kuori ja keitä perunat n. 25 min, voi mennä kauemminkin, heitä muutama kanafile uuniin leivinpaperin päälle, 175 - 200 lämpöä, n. 20 - 25 min. Koska kastike voi olla turhan vaikeaa alkuun, näiden kaveriksi vaikka Creme Bonjouria (valkosipuli - yrtti) ja muutaman kurkun viipaleen ja salaatinlehden voit laittaa kylkeen.
Ei vaadi taitoa.
Tilaa itsellesi joku perus kotiruokakeittokirja.
Ap, oletko sama henkilö kuin Mies29+hamsteri?
koita kukon munaa, tosi hyvää!