Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku-naiset: flirttaileeko miehet teille somessa?

Vierailija
28.03.2020 |

Esim instagramissa? Jos, niin miten?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kuin että ulkomaalaisilta tulee limaisia viestiä, mutta niitä taitaa tulla kaikille vähänkään naisen näköisille.

Vierailija
2/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitteko, että flirttailisi? Yksityisviestein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan poikkeuksetta on joltakin iraki turkki angola tms maasta. Joillakin on liika vapaa aikaa.

Vierailija
4/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole instagramissa tai muutenkaan esillä sosiaalisessa mediassa. Joten eivät flirttaile enkä haluaisi. 

Vierailija
5/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mun ongelma on tämä: miehet, siis ihan tavalliset suomalaiset miehet, lähestyvät minua instassa todella flirttailevaan sävyyn.

En koskaan postaa mitään paljastavia kuvia, itse asiassa postailen harvoin kuviani. Enemmän maisema- ja luontokuvia. Storyn puolella jaan elämääni enemmän.

En ymmärrä silti miksi nämä miehet lähestyvät. Minulle tulee jotenkin halpa ja esineellinen olo. En ole sinut tämän flirttailun kanssa yhtään.

Mietin, onko minussa jotain sellaista, että annan jonkun seksisignaalin näille miehille.

Ei ne viestit mitään ehdotuksia pervoja ole, mutta sellaisia, että väännetään väkisin juttuja kaikesta, käytetään pusuhymiöitä Ja silmäniskulla ja kehutaan rivien välistä.

Onko tämä normaalia vai olenko jotenkin tyrkky tietämättä itse sitä?

Ap

Vierailija
6/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyrkky tietämättä sitä itse. Vaikea uskoa että ihan peruskuviin tuollaisia tulisi.

Vierailija
7/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tili yksityiseksi.

Vierailija
8/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyrkky tietämättä sitä itse. Vaikea uskoa että ihan peruskuviin tuollaisia tulisi.

No mitä se voi olla?

Vierailija
9/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä tili yksityiseksi.

En voi pistää koska olen julkisessa ammatissa. Se on tietenkin yksi syy näiden miesten lähestymiseen. Mutta voiko se olla syy noihin viesteihin?

Vierailija
10/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen ammatti = Temptation island -kilpailija? Mikä muu vaatii avoimen sometilin...

Vierailija
12/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä tili yksityiseksi.

En voi pistää koska olen julkisessa ammatissa. Se on tietenkin yksi syy näiden miesten lähestymiseen. Mutta voiko se olla syy noihin viesteihin?

Tässä taisi syy tulla..

Vierailija
13/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen onlinepeleissä.

Vierailija
14/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei instagramissa koska en ole siellä mutta erilaisissa chateissa kyllä. En ota niitä tosissaan, ettivät vaan jotain reikää jonne tyrkätä tarpeensa.

Vierailija
15/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä.

Ap

Vierailija
16/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei instagramissa koska en ole siellä mutta erilaisissa chateissa kyllä. En ota niitä tosissaan, ettivät vaan jotain reikää jonne tyrkätä tarpeensa.

Tätäpä.

Mutta kyllä monet haluavat ihan oikean parisuhteen

Vierailija
17/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäpä.

Sitten ei pitäisi puhua tuollaisia törkeyksiä.

Vierailija
18/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäpä.

Ai mitä törkeyksiä?

Ei ne miehet ole mitään törkeyksiä puhuneet

Vierailija
19/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Mun ongelma on tämä: miehet, siis ihan tavalliset suomalaiset miehet, lähestyvät minua instassa todella flirttailevaan sävyyn.

En koskaan postaa mitään paljastavia kuvia, itse asiassa postailen harvoin kuviani. Enemmän maisema- ja luontokuvia. Storyn puolella jaan elämääni enemmän.

En ymmärrä silti miksi nämä miehet lähestyvät. Minulle tulee jotenkin halpa ja esineellinen olo. En ole sinut tämän flirttailun kanssa yhtään.

Mietin, onko minussa jotain sellaista, että annan jonkun seksisignaalin näille miehille.

Ei ne viestit mitään ehdotuksia pervoja ole, mutta sellaisia, että väännetään väkisin juttuja kaikesta, käytetään pusuhymiöitä Ja silmäniskulla ja kehutaan rivien välistä.

Onko tämä normaalia vai olenko jotenkin tyrkky tietämättä itse sitä?

Ap

Mä haluaisin tähän nyt jonkun miehen kommentin:

Onko nämä pelkästään seksin perässä?

Siis jutut eivät ole mitenkään seksistisiä. Ihan huumoria ja sellaista jännää huomioimista.

Vierailija
20/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäpä.

Ai mitä törkeyksiä?

Ei ne miehet ole mitään törkeyksiä puhuneet

Mulle ovat. Kaikenlaista seksipakottamista ja sitten nimittelyä kun eivät saa mitä haluavat. Harva voi puhua normaalisti.