Sain viestin numerosta 14000 - Joko sinäkin?
Sain tämmöisen viestin numerosta 14000: Liikkumista Uudenmaan ja muiden maakuntien välillä rajoitetaan 28.3-19.4 Lisätietoja www.poliisi.fi/liikkumisrajoitukset
Tuliko teille jo vastaava?
Kommentit (19)
Joo, aluksi luulin pilaviestiksi mutta kaveritkin saivat saman viestin hieman myöhemmin.
Joo, saman viestin sain minäkin vähän ennen kuin tämä keskustelu on tehty.
Veikkaan että kaikki saavat tuon viestin ennemmin tai myöhemmin.
T17
Kyllä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/saitko-valtiolta-tekstarin-koronaer…
Tosin ei mulle ollut vielä 3 tuntia sitten tullut kun tuo juttu kirjoitettu. Sain omani 17:39.
Ihmeellistä, ettei tuossa näy lähettäjänä ketään. Ehkä sitten kukaan ei erehtyisi luulemaan pilaviestiksi jos lukisi. Niin kuin esim. Postin viesteissä näkyy aina Posti lähettäjänä eikä pelkkä numero.
Ei haittaa kun en liiku minnekkään.
Sain saman viestin kello yhden jälkeen, mutta puhelimessani ei näy mistä numerosta se on, ainoastaan lähettäjä "VNK".
Mulla näkyy lähettäjänä "Tiedote"
Liikkumisen rajoittamisen viesti vastaanotettu klo 16:34:29, lähettäjä: Tiedote (ei saatavilla).
Vanhempani saivat saman viestin 4 tuntia myöhemmin kuin minä.
Minulle viestin lähetti VNK eli valtioneuvoston kanslia.
Olen saanut tiedotteita tekstiviestinä työpaikalta, koulusta, kaupungilta, harrastuksista ja valtiolta.
Sain tiedotteen Yleltä, kelalta, iltalehdestä, mtv:tä, täältä, ja 14000 numerosta. Joskus meitä kansalaisiakin muistetaan. Aina nuo politiikot ei muista kuin isteään ja lähimmäisiään.
Vierailija kirjoitti:
Sain saman viestin kello yhden jälkeen, mutta puhelimessani ei näy mistä numerosta se on, ainoastaan lähettäjä "VNK".
Täällä sama. Mikä tää VNK on?
VNK=Valtioneuvoston kanslian lyhennekirjaimet.
Kyllä viesti on saatu. Tuli jo alkuiltapäivällä.