Mielipide tällaisesta naisesta?
Mielipide keski-ikäisestä naisesta joka yrittää leikkiä nuorta? Kokoajan instagramia sun muita päivittelemässä ja lempiasiat ovat matkustus ja viini ❤️❤️❤️ Siloteltuja kuvia instagramissa ja leikkii jotain hyvin toimeentulevaa vaikka rahoittaa elämänsä pikavipeillä.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta on paljon mielipiteitä ihmisestä joka jaksaa seurata moista
Osuiko kuvaus suhun?
Kuulostaa hyvältä tyypiltä! Sinä sen sijaan vaikutat olevan hieman yksinkertainen ja kateellinen ihminen.
Mielipiteeni: omapahan on asiansa. Mun ei ole pakko seurata jos ärsyttää.
Ihan sama muuten, mutta ei taida kauan tuo pikavippien otto onnistua, jos niillä rahoitetaan elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä tyypiltä! Sinä sen sijaan vaikutat olevan hieman yksinkertainen ja kateellinen ihminen.
Joko on instagramiin päivitetty uusi kuva siitä Lous Vuittonista joka pikavipeillä ostettu?
Ihan sama mitä tekee kunhan velkansa maksaa. Minusta on ihanaa olla velaton ja asua vaatimattomassa mökissä, olla turhia meikkaamatta ja päästä luonnon rauhaan suoraan kotiovelta.
En osaa sanoa, kun en oo facessa, instassa, twitterissä enkä tiktokissa..
Mutta varmaan aika pantava.
Nainen joka säilyttää tyttömäisen iloisen elämänasenteen ja panostaa itseensä kuulostaa unelmien naiselta! Velat tietysti miinusta, mutta mahtaako olla vain ap:n kateuksissaan keksimää?
Matkustus ja viini = useimmille normaalia elämää.
En ikimaailmassa seuraisi ketään, joka korostaa niitä noin.
Sinusta varttuneempi ihminen ei saisi tykätä viinistä ja matkustamisesta? ... Mikä sinua vaivaa???
Vierailija kirjoitti:
Sinusta varttuneempi ihminen ei saisi tykätä viinistä ja matkustamisesta? ... Mikä sinua vaivaa???
Ihan sama tykkääkö vai ei mutta ei sitä tarvitse kokoajan toitottaa somessa. Outoa semmoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tekee kunhan velkansa maksaa. Minusta on ihanaa olla velaton ja asua vaatimattomassa mökissä, olla turhia meikkaamatta ja päästä luonnon rauhaan suoraan kotiovelta.
Peseydyn joka päivä, kuljen puhtaissa vaatteissa, olen huoliteltu vaikka en meikkaakaan. Kestokulmaväri kulmissa ja iho on terve, ei tarttee meikkivoidetta. En mä mikää metsänpeikko sentäs ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama tykkääkö vai ei mutta ei sitä tarvitse kokoajan toitottaa somessa. Outoa semmoinen.
Paitsi jos nuori niitä toitottaa? Sinusta vanhempien ihmisten pitäisi kärsiä elämästä, nautinto on vain nuoria varten? Mikä. Sinua. Vaivaa? Pelottaa oma vanheneminen?
Olet ap kateellinen provoilija.
Mitäs se sulle kuuluu, miten muut ihmiset elävät ja mistä he elämänilonsa saavat?
Ja jos vaikka olisikin velkaa, niin ethän sinä toisten ihmisten velkoja joudu makselemaan.
Joten haista p.skaa ap.
Ei kuulu mulle miten muut ihmiset elävät.
Minä pidän huolen vain omasta ja perheeni elämästä.
Ehkä se auttaa sitä selviämään elämässä eteenpäin. Jos ei muuta sisältöä elämässä ole.
Keski-ikäkin voi viitata kriisiin iästä. Instagram on kuin teatterin lavastus joillekkin. Siellä voi hetken leikkiä nukkea, kuviaan muokaten ja haluavat luoda ja elää siinä sadussa, paeta todellisuutta.Aito ihminen jolla on itsetunto normaali, ei tarvitse instagramIn tykkäyksiä itsetunnolleen.
Eihän matkustelu ja viinit mitään nuorten juttuja ole vaan keski-ikäisten.
En tiedä, mutta on paljon mielipiteitä ihmisestä joka jaksaa seurata moista