Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pidä turvaväli" citymarketin kassalla

Vierailija
28.03.2020 |

Joo, pidin ite mutta miksi joku tyttö änkesi heti perään laittamaan ostoksiaan?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kiihottava?

Vierailija
2/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä seuraavalla kerralla kärryt taaksesi. Silloin kukaan takana olia ei pääse liian lähelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama muualla kaupassa. Yritä siinä pitää väliä kun ihmiset tunkee ohi hyllyille hamstraamaan jotain jauhelihaa

Vierailija
4/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostosten pakkaaminen on kyllä lähtökohtaisesti hankala tilanne turvavälin kannalta. Toki auttaa se, että siinä ei olla naamakkain joten mahdolliset pärskeet eivät tule suoraan päin, mutta hankala silti.

Vierailija
5/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitättekö, ettei suomalaisten normaalisti pitämä turvaväli ole riittävä? Änkeävät iholle? Aivan vierasta tuollainen.

Vierailija
6/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iholle änkeävät pääsääntöisesti muut kuin suomalaistaistaiset. Ihan mahdottomia vierestäviistäjiä ja ryhmässä pyörijöitä.

Vierailija
7/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitättekö, ettei suomalaisten normaalisti pitämä turvaväli ole riittävä? Änkeävät iholle? Aivan vierasta tuollainen.

Ahdistuneella ihmisillä usein se omantilan tarve on poikkeuksellisen suuri. Ja melkein sanoisin että mitä ahdistuneempi sitä suurempi se reviirikin on. Kaupassa on siten helppo huomata kenellä ahdistusta on kenellä ei.

Vierailija
8/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole edes noteerannut ruokakaupoissa mitään kehotuksia...? Ainut, jossa tuo oli ja vieläpä TOIMI oli Verkkokauppa, jossa oli teipattu "odota tässä" merkit lattiaan 1,5m välein pitkän matkaa.

Hitot mikään A4 paperi fontilla 12 kassahihnan päädyssä auttaa.

Vierailija
9/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi edellisellä oli joku 10 muovikassillista hamsteroituna tavaraa. Olisi pakannut siinä varmaan 15 minuuttia.

Varmaan odottelenkin siinä. Pakkasin vieressä omat (yhden säkillisen) ja häivyin.

Zinc

Vierailija
10/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen kaupassa ja pidin turvavälin edelläolevaan, jolla oli pienemmät ostokset kuin mulla. Maksoin rauhassa enkä rynnännyt pakkaamaan omia ostoksiani kun edellinen oli vielä pakkaamassa. Mutta kun kassa alkoi ottaa seuraavan asiakkaan ostoksia ja mä siirryin pakkaamaan omiani, niin se mun edellä ollut tyyppi mulkaisi oikein murhaavasti.

Turvavälin toteutuminen vaatisi joko sitä että kassa pitää riittävän välin asiakkaiden välillä jolloin jonot kasvavat ja tarvitaan lisää henkilökuntaa, tai sitä että jokainen siirtyy heti ennen maksamista ripeästi siirtämään ostoksensa ostoskärryyn ja menee maksamisen jälkeen sivummalle pakkaamaan ne kasseihinsa.

Vierailija
11/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mätän ostokseni (aika paljon, kun käyn harvoin)hihnalta äkkiä takaisin kärryyn ja menen sitten sivummalle pakkaamaan ne kasseihin (erottelen erikseen kuivatavarat, jääkaappitavarat ja pakasteet. Pakasteostoskassin laitan pakastimeen suoraan ja kuivatavarat jätän eteiseen karanteeniin päiväksi. Kylmätavarat olen vienyt kauppakassissa parvekkeelle pariksi päivää toistaiseksi, kun siellä on jääkaappilämpötila.) Näin ei tarvise kotona heti purkaa kasseja enempää.

Vierailija
12/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mätän ostokseni (aika paljon, kun käyn harvoin)hihnalta äkkiä takaisin kärryyn ja menen sitten sivummalle pakkaamaan ne kasseihin (erottelen erikseen kuivatavarat, jääkaappitavarat ja pakasteet. Pakasteostoskassin laitan pakastimeen suoraan ja kuivatavarat jätän eteiseen karanteeniin päiväksi. Kylmätavarat olen vienyt kauppakassissa parvekkeelle pariksi päivää toistaiseksi, kun siellä on jääkaappilämpötila.) Näin ei tarvise kotona heti purkaa kasseja enempää.

Ei se päivän karanteeni riitä. 2 viikkoa olisi oikeampi aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän