Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?

Vierailija
28.03.2020 |

Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!

Kommentit (847)

Vierailija
521/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä, mutta oletan että ne on mukavat jalassa.

Just tämä! Pidän monikäyttöisistä, mukavista, pehmeistä vaatteista, jotka eivät kiristä/ purista mistään. Talvella legginsit ja lämmin, pitkä takki, kesällä ohuemmat trikoot  pitkän paidan kanssa tai kesämekko. Päätän ihan itse, millaisia vaatteita käytän, en välitä muotisuuntauksista. 

Terv.  59v hoikka nainen 

Valitettavasti vaatevalmistajat välittävät muotisuuntauksista ja jos et ole ostanut näitä mukavia vaatteita itsellesi loppuiäksesi, jossain vaiheessa uusien ostamisesta tulee mahdotonta, koska niitä ei valmisteta.

Vierailija
522/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.

Miksi sinä tuijotat noin intensiivisesti jotain, mitä et voi sietää? Tai sitten alitajuisesti hekumoit naamasi upottamisesta niiden herkkupakaroiden väliin?

Herkkup… Nyt kyllä pistit aikamoisen vitsin.

Hyi hitto 🤢

No miksi sinä niitä sitten tuijotat?

Missä olen sanonut tuijottavani?

Et huomaa itse, mitä kirjoitat? Katselet niin pitkään, että tulee väkisinkin mieleen outoja ajatuksia?

Edelleen: Missä olen sanonut tuijottavani tai katselevani pitkään? Tiedoksi että kaikki eivät ole niin ihastuneita takalistoihinne kuin ehkä luulette.

Justhan se tuossa edellä luki. Kyllä siinä täytyy aika pitkään tuijotella, että alkaa tulla kirjoittamasi kaltaisia ajatuksia mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten näin Prisman kassajonossa miehen, jolla ei ollut muuta päällään kuin läpsytossut ja pienet uikkarit. Keskivartalon rasvamaha valui uimahousujen päälle niin, että edestä päin hän näytti olevan täysin alasti. Trikoot ovat pientä tähän verrattuna.

Vierailija
524/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän minä en kiinnitä huomiota muiden trikoisiin tai vaatteisiin ylipäätään?

En ole koskaan joutunut katselemaan kenenkään takamusta.

Miten voi elämä olla jollekin niin hankalaa että ihan "joutuu" katselemaan muiden perseitä ja häiritsee niin helkkaristi muiden kledjut? Mitä jos eläisitte vaikka ihan omaa elämäänne?

Taas tällainen viesti. Vielä kerran: Vaikea niitä trikooperseitä on olla näkemättä kun ne tungetaan naaman eteen. Siksihän tietyt naiset niitä pitävät.

Ei ole yhtään vaikeaa, en ole nähnyt yhtäkään. Kiinnitätte asiaan kohtuuttomasti huomiota, eli toisin sanoen vika on ihan omissa päissänne kun muiden vaatevalinnat noin pistävät v*tuttamaan.

https://www.peopleofwalmart.com/caption-contest-win-ugly-christmas-swea…

Vierailija
525/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten näin Prisman kassajonossa miehen, jolla ei ollut muuta päällään kuin läpsytossut ja pienet uikkarit. Keskivartalon rasvamaha valui uimahousujen päälle niin, että edestä päin hän näytti olevan täysin alasti. Trikoot ovat pientä tähän verrattuna.

Whataboutismia.

Vierailija
526/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun palstalla voidaan taas huonosti. Antakaa naisten pukeutua miten haluavat. Kannattaa vaikka iloita tuosta keväisestä säästä jos se vähän piristää.

Saavatko miehetkin pukeutua kuten haluavat? Kulkea tuolla vaikka ilman paitaa?

Tuntuvat saavan, kyllä noita ilman paitaa kulkevia ja ties millaisiin rytkyihin pukeutuvia näkyy. 

Kukaan ei valita miesten pukeutumisesta, aina vain naiset tekevät kaiken väärin. Ensin valitetaan liian lyhyistä sortseista, sitten kun perse peitetään trikoilla niin siltikin valitetaan... jostain? En nyt oikein tajua mikä ongelma on peitetyssä perseessä.

Kaikki valittaa miesten paidattomuudesta (vaikka kukaan muu ei edes näe niitä)

Vierailija
527/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.

Miksi sinä tuijotat noin intensiivisesti jotain, mitä et voi sietää? Tai sitten alitajuisesti hekumoit naamasi upottamisesta niiden herkkupakaroiden väliin?

Hyi hitto 🤢

Et huomaa itse, mitä kirjoitat? Katselet niin pitkään, että tulee väkisinkin mieleen outoja ajatuksia?

Edelleen: Missä olen sanonut tuijottavani tai katselevani pitkään? Tiedoksi että kaikki eivät ole niin ihastuneita takalistoihinne kuin ehkä luulette.

Justhan se tuossa edellä luki. Kyllä siinä täytyy aika pitkään tuijotella, että alkaa tulla kirjoittamasi kaltaisia ajatuksia mieleen.

Ei lukenut. Ihan hygieenistäkin syistä olisi syytä verhota alapäänsä hiukan paremmin julkisella paikalla, etenkin jos tulee samoilla trikoilla kauppaan joilla on huhkinut kuntosalilla, istuen lukuisilla hikisillä penkeillä missä muutkin. Johan siinä pärse haisee väkisinkin.

Vierailija
528/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten

näit kerran

Meille nuo trikoo-kaskelotit on arkipäivää. 

Vierailija
529/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit eivät ole housut, vaan terättömät sukkahousut. Tai terättömien sukkahousujen ja kalsareiden risteymä. Ne on tarkoitettu käytettäviksi kotisohvalla, joogatunnilla tai perseen peittävän tunikan alla sukkahousujen tapaan. Talvella sukkahousujen korvikkeena villasukkien kanssa. Ne ovat armottomat vartalon möykyille ja paljastavat selluliitin lisäksi myös käyttäjänsä alushousut. Siksi nyrkkisääntö legginssien käyttöön on, ettei kukaan saisi nähdä kankkuasi legginssit jalassa – kotiväkeä ja joogaohjaajaa lukuun ottamatta.

Sitten jotkut suomalaisnaiset pilaavat kauniin juhla-asun pukemalla mustat legginssit (siis ne kalsarit) mekon alle. Onko tarkoituksena peitellä omia sääriä? Onko Suomen kesä niin kylmä? Vai onko kyseessä jokin kannanotto: pistänpä kalsarit jalkaan, etten ainakaan vie huomiota morsiamelta eikä tule pokailtua ketään?

Nämä kalsarinaiset eivät selvästi ole katsoneet peiliin ja tajunneet, että jalan linjan katkaiseva trikoopeite nimenomaan lyhentää ja leventää sääriä. Mikäli on kylmä tai haluaa hoikemmat koivet, kannattaa verhota ne vaikkapa muotoileviin sukkahousuihin. Tai laittaa housut jalkaan.

Mitä taas kannanottoihin tulee, häät ovat todella huono tilaisuus osoittaa olevansa muista piittaamaton puusilmä. Tilaisuuteen sopivasti pukeutuminen on hyvin käyttäytymistä. Tuskin laittaisit kotipöksyjä häihin, joten miksi siis legginssit? Pukeutumalla siististi osoittaa kunnioitusta tilaisuutta ja kanssaihmisiä kohtaan. Pukeutumalla kalsareihin osoittaa...no, olevansa tyylitajuton törppö.

Juuri käytöstapojen takia: älkää hyvät ihmiset, miehet ja naiset, kulkeko housuitta kaupungilla. Legginssit ovat oiva kotivaate, ja jumppatrikoissa voi hyvin kulkea salikassi olalla treeneihin ja takaisin. Hameen alle ne sopivat kokeilunhaluiselle kolmevuotiaalle.

Sporttitrendin myötä juoksutrikoista on tullut jonkinlainen housujen korvike, joten ehkä napakat salitrikoot yhdistettynä fitness-lookiin menevät vielä asusta silloin, kun käväiset kahvilassa ostamassa vihersmoothien ja otat törröhuuli-selfien.

Vierailija
530/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei sais käyttää sitten myöskään esim. tiukkoja pillifarkkuja, niissäkin näkyy takapuolen muoto? Ja saako niitä trikoita käyttää lenkilläkään, yhtä lailla sielläkin näkyy takamus?

Näkyykö farkuista lpäi?

Vierailija
531/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittevaatinäin kirjoitti:

Monissa työpaikoissa kielletty paljastavat vaatteet. Tulee yllätyksenä työelämään siirtyessä. Asiakkaina, potilaina on kaikenlaista hullua joita ei saa provosoida.

Mitä ne trikoot muka paljastavat? Sen että naisilla on kuin onkin takamus?

Trikoothan peittävät kaiken kankaalla. Aika hysteeristä provosoitua niistä.

Niiin... https://www.peopleofwalmart.com/caption-contest-win-ugly-christmas-swea…

Vierailija
532/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misogyniaa ”parhaimmillaan”. Miehillä on aina joku tarve triggeröityä naisten pukeutumisesta ja tekemisistä. Jos on niin puutteessa että trikoopyllyjä ei voi olla katselematta kun käytte kaupassa, jääkää kotiin.

Eli miesten paidattomuudesta, hikisenä, ihraisena ja karvaisena valittaminen on miesv ihaa?

Kiitos.

Vierailija
533/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei sais käyttää sitten myöskään esim. tiukkoja pillifarkkuja, niissäkin näkyy takapuolen muoto? Ja saako niitä trikoita käyttää lenkilläkään, yhtä lailla sielläkin näkyy takamus?

Näkyykö farkuista lpäi?

Minusta nuo näyttävät enemmänkin sukkahousuilta kuin trikoilta. Tosi harvoissa trikoissa on noin ohut kangas. Vai näetkö oikeasti paljonkin naisia liikkumassa tuollaiset jalassa kaupungilla? Itse muistan nähneeni ehkä kerran-pari. Trikoot mitä itse käytän ovat sen verran paksua matskua, ettei näy läpi edes kyykätessä. En näe mitään väärää liikkua ne jalassa ihmisten ilmoilla.

Vierailija
534/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto 🤢

Mitä outoa niissä on? Vai onko asia sinulle niin vieras, ettet edes persettäsi pyyhi?

Vierailija
535/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on ihan helvetin vaikea löytää sopivia tavallisia housuja. Mikä miehiä kiehtoo käyttää vapaa-ajalla pierulökäreitä? 

Vierailija
536/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena on ihan helvetin vaikea löytää sopivia tavallisia housuja. Mikä miehiä kiehtoo käyttää vapaa-ajalla pierulökäreitä? 

Niitä tavallisia housuja on kaupat ja nettikaupat täynnä.

Vierailija
537/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla oli muotia hiihtarit eli hiihtohousut. Eihän ne juurikaan eronnut leggareista muutoin kuin niissä oli kuminauhat jotka vedettiin jalkapohjan alle.

Vierailija
538/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon katkeria punkeroita. 

Vierailija
539/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä tavallisia housuja on kaupat ja nettikaupat täynnä.

Opettele lukemaan. SOPIVIA tavallisia housuja. 

Vierailija
540/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyt'n legginssejä siksi kun ne on ainoat housut jotka ei paljasta mahaa. Kun on iso maha niin esim. verkkarit valuu mahan alle. Legginssien kanssa pidän tunikaa tai pitkää t-paitaa tai vapaa-ajan mekkoa.

Myös palstalla valitettu tissivako saattaa näkyä sillä isot tissit vetää kaula-aukon niin isoksi että näkyy enemmän kuin pienitissisellä. Paidatkin on sellaisia että ne nousee vatsan yläpuolelle kun rinnat vie niin paljon kangasta, eli se on valittava näyttääkö joko vatsaa tai vakoa.

Kyselen aina valittajalta että kerro minulle vaihtoehto joka on itselläni käyttökelpoinen(mm. syöpähoitojen aiheuttama kuumuus, ihoherkkyys). Kerran tällä palstalla annettiin sitten linkki toppiin jonka laittaja uskoi peittävän tissivaon. No kas, eihän paita paljastanut mallin pieniä rintoja mutta itselläni on lukuisia samanlaisia toppeja ja ei niissä vaan kangas riitä piilottamaan kaikkea.

Minulla on niin tuskallinen olo vaivoistani johtuen että en todellakaan jaksa välittää mitä muut ajattelevat pukeutumisestani, pukeudun niin että pystyn toimittamaan asiani. Vihaajat vihaa, ei ole mun ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi