Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?
Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!
Kommentit (847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkiksi teille miehille jotka ette voi sietää trikoissa kulkevia naisia, maailmassa on lukuisia m u s l i m i maita ja naisia jotka kulkevat soveliaassa kaavussa. Vaihtakaa ympäristöä jos länsimaiden pukeutumismuoti on pahoinvointia aiheuttavaa.
Tämä "ennenkuulumaton vinkki" oli nyt jo ainakin kolmatta kertaa ketjussa.
No sanotaanpa vielä kerran niin menee jakeluun. Jos ette kestä naisten trikoita, muuttakaa maihin joissa ei kestetä myöskään. Sinne te kuulutte.
Eikös se vinkki ollut miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkiksi teille miehille jotka ette voi sietää trikoissa kulkevia naisia, maailmassa on lukuisia m u s l i m i maita ja naisia jotka kulkevat soveliaassa kaavussa. Vaihtakaa ympäristöä jos länsimaiden pukeutumismuoti on pahoinvointia aiheuttavaa.
Ja nyt te pahanhajuisine perseinenne olette jo ajamassa viattomia ihmisiä pois kotimaastaan. Oikeasti jotain rajaa tuohon paljastelunhaluun!
Sinulla on joku fetissi perseiden hajuun, kun koko ajan hekumoit siitä. Se haju tulee sinusta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
joku tyyliasiantuntija sanoi joskus ohjeena, että jos on ihonmyötäiset trikoot jalassa niin yläosan on oltava löysä ja päinvastoin, lökäpöksyjen, esim. haaremihousujen kanssa sopii ihonmyötäinen toppi.
Ihonmyötäisten trikoohousujen kanssa sopii esim. iso löysä villapaita tai -takki. Tai löysä tunika.
Ei, sehän olisi kamalaa! Löysä tunika peittäisi p*rseen muodot! Koko juttu olisi turhaa, jos kukaan mies ei näkisi persettäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanotaanpa vielä kerran niin menee jakeluun. Jos ette kestä naisten trikoita, muuttakaa maihin joissa ei kestetä myöskään. Sinne te kuulutte.
No jos olet nainen niin sinulle myös. Kaikille joille trikoiden näkeminen aiheuttaa näin paljon mielipahaa.
Leggins peputhan on parhainta ja näin miehenä ilahdun jokaisesta naisesta joka päivääni sellaisissa piristää. Ihan sama onko muhkeampi tai lattanampi, onko extraa tai ei niin jokainen nainen jolla on tarpeeksi itsetuntoa kulkea leggareissa ilman jotain hemmetin paitaa siinä päällä ansaitsee papukaijamerkin ja kumarruksen.
Itselläni on hyvä pylly, mutta mieheni ei pidä siitä että käytän trikoita julkisesti vaikka tykkään siitä. Sen takia saan pitää löysiä housuja.
- Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt te pahanhajuisine perseinenne olette jo ajamassa viattomia ihmisiä pois kotimaastaan. Oikeasti jotain rajaa tuohon paljastelunhaluun!
Päästä vaan kaikki paha olo ulos! Siitä se alkaa helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on joku fetissi perseiden hajuun, kun koko ajan hekumoit siitä. Se haju tulee sinusta itsestäsi.
Ei tule, kun peseydyn ja vaihdan housut säännöllisesti. Toisin kun nämä ”en ehdi vaihtaa housuja puhtaisiin kun on niin kiire!” -tyypit.
Jollakin on täällä kyllä kova fetissi hienhajuisiin trikoopyllyihin😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä vaan kaikki paha olo ulos! Siitä se alkaa helpottaa.
Mikä paha olo?
Vierailija kirjoitti:
Jollakin on täällä kyllä kova fetissi hienhajuisiin trikoopyllyihin😂
Niinpä. Haluavat sellaisia esitellä joka paikassa, koska ovat niin mukavat.
Farkkuja minä ihmettelen. Miten kukaan voi pitää päällään sellaisia koppuroita?
Yöpuvun housuissa ja pitkissä kalsareissa olen käynyt ilta myöhään (22-23) kaupassa, mutta päällä minulla on pitkä toppatakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olet nainen niin sinulle myös. Kaikille joille trikoiden näkeminen aiheuttaa näin paljon mielipahaa.
Ei nyt suorastaan mielipahaa. Ja laiskuudestahan siinä vain on kyse, kun ei viitsitä laittaa kunnon vaatteita päälle ennen uloslähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nytkin semmoset jalassa, oon sohvalla syömässä keksiä.
En todellakaan vaihtaisi näitä, jos menisin kauppaan/muille asioille lähelle tai kävelylle.
Nämä on mukavat ja ei mua kiinnosta pätkääkään, jos jotkut ei pidä siitä, miltä mun pehva näissä näyttää (vai mikä se teidän ongelma on).
Miksi en pitäisi näitä? 😅
Uusi termi: Pierutrikoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.
Miksi sinä tuijotat noin intensiivisesti jotain, mitä et voi sietää? Tai sitten alitajuisesti hekumoit naamasi upottamisesta niiden herkkupakaroiden väliin?
Herkkup… Nyt kyllä pistit aikamoisen vitsin.
Hyi hitto 🤢
No miksi sinä niitä sitten tuijotat?
Missä olen sanonut tuijottavani?
Et huomaa itse, mitä kirjoitat? Katselet niin pitkään, että tulee väkisinkin mieleen outoja ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, varsinkin kun ei ne trikoot niitä miehiä häiritse, vaan naisia, joilla on vähemmän edustuskelpoinen perse.
Miehenä toki en diskriminoi, vaan tuijottelen kaikkia tasapuolisesti ja takapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, mutta oletan että ne on mukavat jalassa.
Just tämä! Pidän monikäyttöisistä, mukavista, pehmeistä vaatteista, jotka eivät kiristä/ purista mistään. Talvella legginsit ja lämmin, pitkä takki, kesällä ohuemmat trikoot pitkän paidan kanssa tai kesämekko. Päätän ihan itse, millaisia vaatteita käytän, en välitä muotisuuntauksista.
Terv. 59v hoikka nainen
Tusinamuijat kulkee perseenesittelytrikoissa. Mautonta jassoa!
M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.
Miksi sinä tuijotat noin intensiivisesti jotain, mitä et voi sietää? Tai sitten alitajuisesti hekumoit naamasi upottamisesta niiden herkkupakaroiden väliin?
Herkkup… Nyt kyllä pistit aikamoisen vitsin.
Hyi hitto 🤢
No miksi sinä niitä sitten tuijotat?
Missä olen sanonut tuijottavani?
Et huomaa itse, mitä kirjoitat? Katselet niin pitkään, että tulee väkisinkin mieleen outoja ajatuksia?
Edelleen: Missä olen sanonut tuijottavani tai katselevani pitkään? Tiedoksi että kaikki eivät ole niin ihastuneita takalistoihinne kuin ehkä luulette.
Se tulee mieleen kun eteen purjehtii tuollainen trikooseen verhottu ylileveä kuljetus tyrkylle.