Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?
Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!
Kommentit (847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyn salireissulla kaupassa, en näe mitään syytä vaihtaa housuja vain siksi, että jotakuta ärsyttää. Käytännöllisyys ja ajansäästö ennen kaikkea.
Oletko ollut siellä salillakin vain esittelemässä p*rsettäsi? Yleensä tosissaan liikkuvat hikoilevat sen verran, että haluavat vaihtaa puhtaat housut lähtiessään salilta.
Niin. Ja käyvät suihkussa.
Mutta eihän suihkutiloissa ole miehiä, eli peseytyminen ja vaatteitten vaihtaminen on turhaa.
Jos on salilla oikeasti treenannut ja hikoillut, saattaa vähän hikikin tuoksahtaa.
Kiva mennä kauppaan siitä haisemaan. Pyllyä sentään voi olla katsomatta, haju haittaa kaikkia.
Mun mieskin käyttää trikoita salilla. Käytämme molemmat. Kiva nähdä jalkalihasten ja peppulihasten kehitystä ja ihailla itseään ja kumppaniaan peilistä. Sytyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko kuvien kera esimerkkejä housuista joita saa käyttää? Sellaisia joita ei ole tarkoitettu "perseen esittelyyn". Kiitos.
Pyllistä ja katso jalkojen välistä peilistä, että näkyykö häppisten muodot läpi ja päättele siitä.
Pahimman kamelinvarpaan olen nähnyt farkkuja pitäneellä naisella. Ja hyvin istuvat farkuthan ne etenkin tuo perseen esille.
Ne ylitiukat jeggingit on vasta kamalia. Niissä näkyy joka vako ja kun naiset mielellään ostavat liian pienet on näky sairas.
Miksi miehet käyttää sukkia sandaaleissa?
Vierailija kirjoitti:
Olette ymmärtäneet väärin. Nainen ei pukeudu trikoisiin näyttääkseen kaikille vailla minkäänlaista epäilyksen häivää, minkä muotoinen perse hänellä on. Nainen pukeutuu trikoisiin koska hän haluaa pukeutua trikoisiin.
Niin, nainen pukeutuu trikoisiin koska hän haluaa pukeutua trikoisiin, koska hän haluaa esitellä peppuaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieskin käyttää trikoita salilla. Käytämme molemmat. Kiva nähdä jalkalihasten ja peppulihasten kehitystä ja ihailla itseään ja kumppaniaan peilistä. Sytyn.
Siis menettekö te salille treenaamaan vai harrastamaan jotain perverssiä esileikkiä?
Mä rakastan trikoita! Ihan parhaita. Saa ihailla itseään peilistä ja näkee treenin tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis menettekö te salille treenaamaan vai harrastamaan jotain perverssiä esileikkiä?
Osataan molempia ;)
Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette ymmärtäneet väärin. Nainen ei pukeudu trikoisiin näyttääkseen kaikille vailla minkäänlaista epäilyksen häivää, minkä muotoinen perse hänellä on. Nainen pukeutuu trikoisiin koska hän haluaa pukeutua trikoisiin.
Niin, nainen pukeutuu trikoisiin koska hän haluaa pukeutua trikoisiin, koska hän haluaa esitellä peppuaan.
Mutta se, että hän haluaa esitellä peppuaan ei tietenkään tarkoita sitä, että kukaan saisi katsoa sitä peppua saati esittää siitä mitään kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyn salireissulla kaupassa, en näe mitään syytä vaihtaa housuja vain siksi, että jotakuta ärsyttää. Käytännöllisyys ja ajansäästö ennen kaikkea.
Oletko ollut siellä salillakin vain esittelemässä p*rsettäsi? Yleensä tosissaan liikkuvat hikoilevat sen verran, että haluavat vaihtaa puhtaat housut lähtiessään salilta.
Ootko sä niin likainen ja rauhasesi eirttävät niin paljon hikeä, että housut oikeen valuu hiestä ja haisee kun lähdet salilta? -eri
Et taida harrastaa tosissasi liikuntaa, kun tuollaisia kyselet.
Taidan itseasiassa. Enpä vaan tiedä kauhean montaa ihmistä jotka salitreenin jälkeen eivät voi kaupassa käydä kun pitää housut vaihtaa hikoilun takia.
Ei siellä salilla sitten kovin tosissaan väännetä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mitään outoa ole, jos trikoita salilla käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä niin likainen ja rauhasesi eirttävät niin paljon hikeä, että housut oikeen valuu hiestä ja haisee kun lähdet salilta? -eri
Et taida harrastaa tosissasi liikuntaa, kun tuollaisia kyselet.
Taidan itseasiassa. Enpä vaan tiedä kauhean montaa ihmistä jotka salitreenin jälkeen eivät voi kaupassa käydä kun pitää housut vaihtaa hikoilun takia.
Ei siellä salilla sitten kovin tosissaan väännetä.
Ihminen joka hokee koko ajan kuinka tosissaan itse vetää ja luulee että oma hienerityksensä kertoo siitä kuinka kovaa treenaa, ei taida treenata ollenkaan.
En yritä tehdä vaikutusta niin pukeudun kuten itse tahdon.
Voisihan sitä kokeilla treenien jälkeen hilpaista kauppaan harjoitustutussa, kun ei ehdi vaihtaa tai pelkissä sukkahousuissa. Mutta oikeasti tanssitreenien jälkeen on onneksi ollut tähän saakka aikaa heittää ainakin joku hamekyhäelmä trikoiden päälle ennen kadulle menoa. Talvisin on kummasti aikaa pukea enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.
En tiedä sinusta, mutta itse en kyllä kaupassa käydessä mieti, miten muut asiakkaat pyyhkii pyllynsä. Mieltymyksensä tietysti kullakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän minä en kiinnitä huomiota muiden trikoisiin tai vaatteisiin ylipäätään?
En ole koskaan joutunut katselemaan kenenkään takamusta.
Miten voi elämä olla jollekin niin hankalaa että ihan "joutuu" katselemaan muiden perseitä ja häiritsee niin helkkaristi muiden kledjut? Mitä jos eläisitte vaikka ihan omaa elämäänne?Taas tällainen viesti. Vielä kerran: Vaikea niitä trikooperseitä on olla näkemättä kun ne tungetaan naaman eteen. Siksihän tietyt naiset niitä pitävät.
Miten lyhyt sinä olet, kun naisten takapuolet on sinun naaman korkeudella? Vai istutko pyörätuolissa?
En, mutta jotkut kyllä istuvat pyörätuolissa eivätkä pääse pakoon maisemia ainakaan kovin helposti. Entäs lapset? Joutuvat haistelemaan hikistä p*rsettänne kassajonossa.
Isoissa marketeissa on kassoja valittavaksi asti, joten ei kannata mennä sellaiseen jonoon, jossa on omaan makuun arveluttavasti pukeutuneita naisia. Jos jonossa on eläkeläisiä tai miehiä, niin sehän on turvallinen valinta pyörätuolia käyttäville ja lapsiperheille.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tärkeää että muut näkevät kamelin varpaani ja ihratolppien päällä hyllyvät sellupalloni.
Älä puhu noin rumasti itsestäsi.
Mulla on nytkin semmoset jalassa, oon sohvalla syömässä keksiä.
En todellakaan vaihtaisi näitä, jos menisin kauppaan/muille asioille lähelle tai kävelylle.
Nämä on mukavat ja ei mua kiinnosta pätkääkään, jos jotkut ei pidä siitä, miltä mun pehva näissä näyttää (vai mikä se teidän ongelma on).
Miksi en pitäisi näitä? 😅
Nämä samat setämiehet jotka paheksuvat trikoita, runkkaavat niille himassaan kun ei naista muuten saa.