Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te voi pitää niitä lapsianne ja teinejänne sisällä?

Vierailija
28.03.2020 |

Tuolla ne viilettävät laumoissa ilman mitään turvaetäisyyksiä. Hävetkää vanhemmat!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosiaan täytyy pitää ne kakarat ja  teinit SISÄLLÄ! Korona on vaarallinen, se pitäisi mennä tyhmimmänkin ääliön kalloon.

Vierailija
2/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt komentaa pysymään sisällä. Mutta ei lasta voi mihinkään komeroon lukita, joten käytännössä se on heistä itsestään kiinni, menevätkö ulos vai eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi. Oliko muuta?

Vierailija
4/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinit on käyny korkeintaan kerran viikossa kaupassa. Molemmilla on huoneissaan kaksi nettiyhteyttä.

Vierailija
5/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ja olen pitänytkin.

Tai sanotaan, että yksikään meistä ei ole ollut ulkona ihmisten ilmoilla pariin viikkoon, mutta olemme käyneet erilaisilla kokoonpanoilla mm. fillaroimassa, kävelemässä metsässä ja haravoineet pihaa. Asumme lähes maalla ja täällä ei tule ketään vastaan missään, joten huolehdimme varmasti peruskunnostamme ja terveydestämme niin kuin tähänkin asti. Kavereihin teinit ovat pitäneet yhteyttä puhelimella.

Vierailija
6/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä yrittänyt komentaa pysymään sisällä. Mutta ei lasta voi mihinkään komeroon lukita, joten käytännössä se on heistä itsestään kiinni, menevätkö ulos vai eivät.

Kyllä minulla on sen verran auktoriteettia, että pystyn sillä estämään jopa aikuistuneen lapseni tarpeettoman ulosmenon. Nyt on aika olla vastuullinen vanhempi!

Vierailija
7/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotimatkalla tullessani näin kaupan lähettyvillä ulkosalla monta teiniä/lasta, osa tupakoiden, jotkut tiukasti kiinni toisissaan halaillen. 

Lähes suurin osa maahanmuuttajataustaisen näköisiä. Jokin kulttuurijuttu varmaan, en tiedä.

Vierailija
8/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasta voi kurittaa jos se ei tottele.

Vierailija
9/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sossuilla ois aikaa käydä näitä napsimassa, koska onhan ne selvästi heitteillä ja sosiaalitapauksia. 

Vierailija
10/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä enemmän. Nyt ei ole oikea aika luovuttaa.

Vierailija
11/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaatte että joku tuttu tenava on toistuvasti vaarallisesti altistettuna suuressa joukossa, niin tehkää lasu-ilmoitus.

Vierailija
12/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi joka teinilaumalla on sama vitsi, että sitä tekoyskintää leikitään jatkuvasti vastaantulijoille. Halaillaan keskenään. Nuo pitäisi sulkea johonkin laitokseen kaikki. Eihän niitä kannata enää päästää kotiin, jossa pääsevät tartuttamaan vanhemmat, joista parhaimmilaan molemmat menevät vielä johonkin töihin.

Vierailija
13/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä pihalla teinijengejä ja sama tupakka ja energiajuomatölkki kiertää jokaisen suussa. En tajua miten vanhemmat eivät saa pidettyä kakaroitaan kurissa.

Vierailija
14/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän siskokset saavat ihan vapaasti leikkiä meidän takapihalla vaikka koko päivän. En aio rajoittaa ulkoiluaikaa.

Vierailija
15/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaatte että joku tuttu tenava on toistuvasti vaarallisesti altistettuna suuressa joukossa, niin tehkää lasu-ilmoitus.

Lastenkodissa ne voidaan sulkea ihan laillisesti eristyshuoneeseen.

Vierailija
16/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ap tullut ajatelleeksi kuinka pahalta tuntuu kasvavasta ihmisestä olla eristyksissä kavereista? Ei sitä heiltä voi evätä.

Vierailija
17/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska lapsilla on oikeusulkoilla. Sitä ei kaiketi olla vielä kielletty.

Vierailija
18/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on sen verran auktoriteettia, että pystyn sillä estämään jopa aikuistuneen lapseni tarpeettoman ulosmenon. Nyt on aika olla vastuullinen vanhempi!

No teillä on hyvin asiat, jos sinua totellaan ihan vaan pelkän puheen voimalla. Kaikilla ei ole vastaavia peruskilttejä lapsia.

Vierailija
19/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos ap tullut ajatelleeksi kuinka pahalta tuntuu kasvavasta ihmisestä olla eristyksissä kavereista? Ei sitä heiltä voi evätä.

Oletkos tullut ajatelleeksi miten ikävältä tuntuu olla hengityskoneessa, tai jos ei pääse edes siihen? Tai saa pysyvän keuhkovamman? 

Vierailija
20/41 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kävin juuri teinin kanssa tunnin verran ulkona kävelemässä. Ei tulis mieleenkään pitää tuota sisällä. Päinvastoin, patistan tuohon pihalle useamman kerran päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän