Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiina myy nyt hengityssuojia ja sinisilmäinen Suomen hallitus uskoo kaiken ja ostaa. Maailmanvalloitus on käynnissä

Vierailija
28.03.2020 |

_Kiinan_ maailmanvalloitus on jatkunut jo pitkään eri muodoissaan joka puolella maailmaa. Itse pidän täysin mahdollisena että tämä koronavirus on vain yksi työkalu, jolla tämä maailmanvalloitus saa tuulta purjeisiin. Kiinalaiset ovat häikäilemättömästi muuttamassa myös kaakkoisaasian valtioita länsivastaisemmiksi. Esim. Thaimaan nykyinen hallitus on erittäin länsivastainen ja Kiinamyönteinen. Tämä näkyy kiinalaisten turistien räjähdysmäisenä kasvuna Thaimaassa ja länsimaalaisten turistien vähentymisenä. LIsäksi länsimaisia turisteja vastaan on asetettu rajoitteita. Esim. Suomalaisille ei enää niin helpolla myönnetä eläkeläisviisumeja, kun tuloraja on nostettu pilviin. Moni suomalainen eläkeläinen joutuu poistumaan Thaimaasta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olis coronaa niissä suojissa !!

Zinc

Minä en ainakaan käyttäisi ..

No kun saat sen niin älä koske siihen kymmeneen päivään ja siinä ei takuulla elä mitään koronaa sen jälkeen, vaikka siinä olisi ollutkin.

Vierailija
22/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisitte nyt päättää, että onko ne suojaimet elintärkeitä ja hommasko Sale ne reippaana poikana Suomeen, vai onko ne vaarallisia ja saastuneita ja onko höhlät tytöt ne hankkineet. :D Helvetti että on jengi kujalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olis coronaa niissä suojissa !!

Zinc

Minä en ainakaan käyttäisi ..

No kun saat sen niin älä koske siihen kymmeneen päivään ja siinä ei takuulla elä mitään koronaa sen jälkeen, vaikka siinä olisi ollutkin.

Kiitos vaan, mutta mä jätän ne teille.

Zinc

Vierailija
24/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisitte nyt päättää, että onko ne suojaimet elintärkeitä ja hommasko Sale ne reippaana poikana Suomeen, vai onko ne vaarallisia ja saastuneita ja onko höhlät tytöt ne hankkineet. :D Helvetti että on jengi kujalla. 

Kuule nää asiat on päätetty ajat sitten ihan muissa kabineteissa.

Zinc

Vierailija
25/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalla oli miljardi maskia varmuusvarastoissa, mutta ne tuhottiin 2 v sitten eikä hankittu uusia. Ajateltiin että tilataan sitten Kiinasta.

Vierailija
26/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina on toistaiseksi hoitanut epedemian parhaiten maailmassa.

Verratkaapa toiseen maailmaan suurvaltaan, Yhdysvaltoihin.

Apu Kiinasta on todella tarpeen meille,

Meille tähän maahan, jossa on valtava jopa sairaaloissa kaikista suojavälineistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme