Mä olen niin kateellinen ex koulukaverille
Hänellä on hyvä, vakituinen toimistotyö. T.valis
Kommentit (14)
Yleensä ollaan kateellisia lopputuloksesta. Olisitko ap ite valmis tekemään sen saman työn, jotta pääsisit samaan lopputulokseen? Niinpä, sitä vaihetta, missä ollaan vasta menossa siihen, ei yleensä kadehdita.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ollaan kateellisia lopputuloksesta. Olisitko ap ite valmis tekemään sen saman työn, jotta pääsisit samaan lopputulokseen? Niinpä, sitä vaihetta, missä ollaan vasta menossa siihen, ei yleensä kadehdita.
Kyllähän mä yritin opiskella ja pärjätä niissä, että olisin tuollaisen työpaikan joskus saanut.ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Koulussa auottiin päätä, jos joku opiskeli, haukuttiin hiekkaisen. Nyt valitetaan, kun lääkäri tienaa sen kymppitonnin kuussa. *Mä en ainakaan alla opettajan paskahommiin, meen vaatekauppaan myyjäksi ja tienaan saman.* Nämä on kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Koulussa auottiin päätä, jos joku opiskeli, haukuttiin hiekkaisen. Nyt valitetaan, kun lääkäri tienaa sen kymppitonnin kuussa. *Mä en ainakaan alla opettajan paskahommiin, meen vaatekauppaan myyjäksi ja tienaan saman.* Nämä on kuultu.
En mä ole koskaan kenellekään aukonut päätä. Tein aikoinaan kovasti hommia sen suhteen, että olisin saanut ammatin opiskeltua, mutta se ei oppimisvaikeuksien takia onnistunut.ap
Mistä sä sen tiedät, mitä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Koulussa auottiin päätä, jos joku opiskeli, haukuttiin hiekkaisen. Nyt valitetaan, kun lääkäri tienaa sen kymppitonnin kuussa. *Mä en ainakaan alla opettajan paskahommiin, meen vaatekauppaan myyjäksi ja tienaan saman.* Nämä on kuultu.En mä ole koskaan kenellekään aukonut päätä. Tein aikoinaan kovasti hommia sen suhteen, että olisin saanut ammatin opiskeltua, mutta se ei oppimisvaikeuksien takia onnistunut.ap
Jos on älyllisesti haasteellinen, kannattaa valita työpaikkansa huomioiden rajoitteet.
Oletko yrittänyt saada tukityöllistämispaikkaa esim. kierrätyskeskuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sen tiedät, mitä sillä on?
Olen jonkun verran jutellut hänen kanssaan. ap
No meillä oli koulussa yksi "kovistyttö", joka kuitenkin oli koulussa yllättävän hyvä.
Äitinsä kehui sitä aina ympäriinsä. Todellisuudessa tämä kakara oli koulukiusaaja.
Hieman asian vierestä, mutta kuitenkin.
Tätähän sä jaksat jankata, ei mitään uutta.
Ja sitten toisaalta sanot, kuinka sulla on ollut ihan hyvä ja normaali/tavallinen elämä.
Sama koskee sitä hampaattomuutta; Ensin se pilaa kaiken ja sitten olet päättänyt olla avoimesti hampaaton.
Vierailija kirjoitti:
No meillä oli koulussa yksi "kovistyttö", joka kuitenkin oli koulussa yllättävän hyvä.
Äitinsä kehui sitä aina ympäriinsä. Todellisuudessa tämä kakara oli koulukiusaaja.
Hieman asian vierestä, mutta kuitenkin.
Alapeukuttaja taitaa olla itsekin kiusaaja🤦
Yyyh, en ikinä lähtisi toimistotöihin. Voiko puuduttavanpaa ja kroppaa rikkovampaa työtä olla. Monella lisäksi huono palkka.
Hän on DI