Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kateellinen ex koulukaverille

Vierailija
20.07.2025 |

Hänellä on hyvä,  vakituinen toimistotyö. T.valis 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on DI

Vierailija
2/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ollaan kateellisia lopputuloksesta. Olisitko ap ite valmis tekemään sen saman työn, jotta pääsisit samaan lopputulokseen? Niinpä, sitä vaihetta, missä ollaan vasta menossa siihen, ei yleensä kadehdita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ollaan kateellisia lopputuloksesta. Olisitko ap ite valmis tekemään sen saman työn, jotta pääsisit samaan lopputulokseen? Niinpä, sitä vaihetta, missä ollaan vasta menossa siihen, ei yleensä kadehdita.

Kyllähän mä yritin opiskella ja pärjätä niissä, että olisin tuollaisen työpaikan joskus saanut.ap

Vierailija
4/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Koulussa auottiin päätä, jos joku opiskeli, haukuttiin hiekkaisen. Nyt valitetaan, kun lääkäri tienaa sen kymppitonnin kuussa. *Mä en ainakaan alla opettajan paskahommiin, meen vaatekauppaan myyjäksi ja tienaan saman.* Nämä on kuultu.

Vierailija
5/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Koulussa auottiin päätä, jos joku opiskeli, haukuttiin hiekkaisen. Nyt valitetaan, kun lääkäri tienaa sen kymppitonnin kuussa. *Mä en ainakaan alla opettajan paskahommiin, meen vaatekauppaan myyjäksi ja tienaan saman.* Nämä on kuultu.

En mä ole koskaan kenellekään aukonut päätä. Tein aikoinaan kovasti hommia sen suhteen, että olisin saanut ammatin opiskeltua, mutta se ei oppimisvaikeuksien takia onnistunut.ap

Vierailija
6/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂

Vierailija
7/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sen tiedät, mitä sillä on? 

Vierailija
8/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ole koskaan kenellekään aukonut päätä. Tein aikoinaan kovasti hommia sen suhteen, että olisin saanut ammatin opiskeltua, mutta se ei oppimisvaikeuksien takia onnistunut.ap

Jos on älyllisesti haasteellinen, kannattaa valita työpaikkansa huomioiden rajoitteet.

Oletko yrittänyt saada tukityöllistämispaikkaa esim. kierrätyskeskuksesta?

Vierailija
9/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sen tiedät, mitä sillä on? 

Olen jonkun verran jutellut hänen kanssaan. ap

Vierailija
10/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli koulussa yksi "kovistyttö", joka kuitenkin oli koulussa yllättävän hyvä.

Äitinsä kehui sitä aina ympäriinsä. Todellisuudessa tämä kakara oli koulukiusaaja.

Hieman asian vierestä, mutta kuitenkin.

Vierailija
11/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän sä jaksat jankata, ei mitään uutta.

Ja sitten toisaalta sanot, kuinka sulla on ollut ihan hyvä ja normaali/tavallinen elämä.

Sama koskee sitä hampaattomuutta; Ensin se pilaa kaiken ja sitten olet päättänyt olla avoimesti hampaaton.

Vierailija
12/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä oli koulussa yksi "kovistyttö", joka kuitenkin oli koulussa yllättävän hyvä.

Äitinsä kehui sitä aina ympäriinsä. Todellisuudessa tämä kakara oli koulukiusaaja.

Hieman asian vierestä, mutta kuitenkin.

Alapeukuttaja taitaa olla itsekin kiusaaja🤦

Vierailija
13/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
14/14 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyh, en ikinä lähtisi toimistotöihin. Voiko puuduttavanpaa ja kroppaa rikkovampaa työtä olla. Monella lisäksi huono palkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi