En ole saanut valtion viestiä koskien Uuttamaata
Kommentit (24)
Olen saanut. Asun Oulussa. Uudellamaalla olen käynyt viimeksi yli 20 vuotta sitten.
Ahdistaakohan ihmisiä enemmän tieto eristystoimista kuin itse eristys? Hirveää tramatisointia ja maailman lopun meininkiä kun haastattelivat uusimaalaisia. Leipänsä saa käydä tienaamassa kummallakin puolella rajaa ja monet muut syyt kelpaa myös liikkumiseen rajan yli. Ainoastaan turha kulkeminen ja lomailu on estetty. Suomalainen rakastaa tramatisointia ja ylireagointia.
Mikä liittymä sulla on? Kaverit on saanut, mutta minä en vielä.
Asun Uudellamaalla, en ole saanut. Tuleeko muka kaikille sellainen?
En ole saanut. DNA, salainen numero.
elisa joku mikälie rajaton, huiwei puhelin ja stadilainen neljännessä polvessa. En ole saanut vistiä.
Tosin en ole myöskään mennyt muualle suomeen viimeisen 20v aikana, sitäkin enemmän ulkomaille.
Miehelle tuli 3 erillistä tekstari tunti-pari sitten. Mulle tuli nyt 1 viesti 3 kielellä.
Tulevat pienempinä ryhminä, odota ihan rauhassa tätä tärkeää tiedotetta mutta älä laske kännykkää kädestä. ;)
Sain pari tuntia sitten. Mies ei ole saanut.
Helsingistä.
Asun Lounais-Suomessa, viesti tuli aamulla n klo 10. Sinänsä outoa, kun yritin avata sitä, se vaan katosi jonnekin enne kuin ehdin lukea.
Helsinki ja sain. Mutta tunteja myöhemmin kuin mieheni, joten malttia ihmiset.
Mulla salainen nro ehkä ja liittymä saunalahti. Odotan känny käpälässä nyt herkeemättä. Ao
Sain 40 minuuttia sitten, telian liittymä:)
Ain ennen puoltapäivää. Stadissa asun, Elisan liittymä.
nyt sain minäkin!
"you have won new iphone, click here"
En, enkä saanut Suomen 100-vuotisviestiäkään. Kyselen kriisin jälkeen Telialta...
Meillä Telian liittymät.
Mies sai yhden viestin suomeksi.
.
Minä olen saanut 2 viestiä suomeksi, yhden ruotsiksi ja yhden englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Asun Lounais-Suomessa, viesti tuli aamulla n klo 10. Sinänsä outoa, kun yritin avata sitä, se vaan katosi jonnekin enne kuin ehdin lukea.
Mun viesti ei kadonnut, mutt muu samoin kuin sinulla.
Mä sain noin tunti sitten. Asun Keski-Suomessa ja en ole käynyt Jämsää etelämpänä vuosikausiin.