Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia tai teko sinua on loukannut elämässä eniten?

Vierailija
29.06.2006 |

Sillä tavalla, että tuntuu sydämessä asti, kun riipaisee.

Minua riipaisi eilen, kun kuulin kaverin kaverilta, että hyvä ystäväni menee naimisiin, mutta kutsua ei tullut. ; ( tai siis pidin meitä ehkä parempina ystävinä itse. Hän on toisen lapseni sylikummi! Surullista, todella surullista! Vaikka häät ovatkin pieni muotoiset, niin pitikö raja vetää juuri minun kohdalta kutsutuissa ja vieläpä jättää kertomatta koko häistä! No, ikävä todeta, mutta tähän loppui ystävyytemme. En kaipaa tuollaisia ihmisiä elämääni ; (

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän kovasti aina hehkutti sitä kuinka hänestä tulee sitten sellainen mummi joka välittää tasapuolisesti lapsenlapsistaan.

Tosiasia on, että ne 3 kertaa nyt 10 vuoden aikana kun olen pyytänyt äitiäni että olisi vahtinut lastani yhden iltapäivän, hän on joka kerta kieltäytynyt. Nykyään en edes pyydäkään, mutta turha luulla että hän kovasti sitten näkis lapsenlastaan. Surettaa vaan oman lapsen puolesta kun mummi ei oikeen välitä.

Vierailija
22/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin puhuttu kihloihin menosta niin olin tainut sanoa että jos naimisiin mennään nin sitten täytyykin laihduttaa... mies kihlasi minut viikkoja tämän jälkeen ja ilalla kun oltiin juhlimassa käytiin mäkkärillä syömässä... mies tokaisi että luulin että nyt kun ollaan kihloissa ja menossa naimisiin olisit pitänyt lupaukses ja alkanut laihduttaa!

Kyllä meni fiilis!

Menikö mies siksi kihloihin että laihduttaisin???

Ei niitä häitä stten koskaan tanssittu...

Mieheni ei tuonut kukkia ekana äitienpäivänä.

Mummini osti aina paremmat lahjat pikkuveljelleni. Muutenkin mummini piti veljestäni enemmän kuin minusta.

Äitini antoi minut mummin luo asumaan kun olin 7-vuotias. Ei jaksanut itse pitää huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätyään kiinni suhteestaan kehtasi vielä sanoa, että mitäs kummallista tässä on. Erosimme vauvan ollessa 5kk ja hän muutti suoraan tämän naisen luo kun heitin hänet ulos. Satuui ihan pirusti!

Vierailija
24/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on edelleen ja minä olen yksin lapsen saanut ja kasvattanut...

Vierailija
25/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja hän kovasti aina hehkutti sitä kuinka hänestä tulee sitten sellainen mummi joka välittää tasapuolisesti lapsenlapsistaan.

Tosiasia on, että ne 3 kertaa nyt 10 vuoden aikana kun olen pyytänyt äitiäni että olisi vahtinut lastani yhden iltapäivän, hän on joka kerta kieltäytynyt. Nykyään en edes pyydäkään, mutta turha luulla että hän kovasti sitten näkis lapsenlastaan. Surettaa vaan oman lapsen puolesta kun mummi ei oikeen välitä.

Tässä tapauksessa kannattaisi vähän tarkistaa omaa asennetta. Mummin ei ole mikään pakko olla lapsenvahtina, vaikka hän rakastaisikin lapsenlapsiaan yli kaiken. Mummi voi rakastaa heitä ja osoittaa sen omalla tavallaan. Ehkäpä kannattaisi pyytää anteeksi mummilta tuota suuttumusta.

Vierailija
26/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakaessaan omaisuuttaan ja huomiotaan, eikö silloin nämä ketkä saavat enemmän voisi jakaa saamansa. Myös he pitävät itseään tärkeämpänä.

Oma mummoni antoi kyllä rahaa ja huomiota kaikille meille lapsenlapsille yhtä paljon, mutta olen aina ihmetellyt, miksi vain veljeni vihkikuva ja lapsien kuvat kelpasivat kirjahyllyyn?? Koskaan en uskaltanut kysyä, miksi minun hääkuva on laatikossa. Ainoastaan esikoiseni vauvakuva kelpasi.

Meillä mieheni äiti, minun anoppi pitää suvussa tyttärensä lapsia parempana ja sen jälkeen tyttölapsenlapsiaan. Meillä on vaan poikia, joten hyvin on jäänyt etäiseksi.

Eniten minua on kaivanut mieltä mieheni pettäminen ja se että hänen vanhempiensa koti oli kutupaikkana, on siinä ja lapsiemme isovanhemmat.

Vierailija
27/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole takertumassa menneisyyteen, mutta kipeistä asioista saa ja pitääkin puhua.

Vierailija
28/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni vuosia tekemä hyväksikäyttö,

vai vanhempieni välinpitämättömyys asian suhteen, kun se paljastui.

Vierailija
29/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eniten se, kun ei kutsuttu 7 lk. kotipippaloihin, vaikka pyörin samassa vielä kaveriporukassa. Luokasta ja rinnakkaiselta kutsuttiin kaikki paitsi muutama supernörtti ja minä. Syy kuulemma se, että isäni oli poliisi ja olisin kertonut kaikki hänelle... Loukkasi verisesti.

Vierailija
30/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluni siitä

" kun lapset ovat jääneet ilman synttärikutsua ja " kaikki muut" on kutsuttu

ja vain siksi, että olivat ns. uusia ryhmässä"

Vierailija
31/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei lähisukulaiset ole koskaan hyväksynyt avopuolisoitani ( 2 ) ja lapseni on aina olleet huonompia, kuin sisareni lapset.

Mieheni petti entisen vaimonsa kanssa, kun olin raskaana. Sitä ei pysty koskaan unohtamaan.

Vierailija
32/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tästä on jo aikaa, enkä voisi vähempää välittää exästä, niin tämä loukkaa edelleen tekona niin pirusti!

Vierailija
33/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä isovanhemmilla on tärkeä rooli lapsen itetunnon kehityksessä. Ovathan he vanhempien jälkeen usein lapsen läheisimpiä aikuisia. Olkaa tarkkana, että eivät pääse vahingoittamaan lapsen mieltä, ne vaikutukset tosiaan voivat olla elinikäisiä. Siis jos isovanhemmilla on tälläisia ikäviä taipumuksia.

Vierailija
34/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli tullut petosreissultaan!

Vierailija
35/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani erosivat kun olin 6vuotias, vuonna 1977. Säilytin kuitenkin hyvät välit molempiin aina. Vuonna 1997 isäni tapasi " uuden" naisen, jonka kanssa tulen hyvin juttuun ja olin iloinen isän puolesta. Mutta kun he menivät 1,5 vuotta myöhemmin naimisiin, ja minua ei kutsuttu (asun ulkomailla, mutta olisin TOTTAKAI tullut!!) eikä minulle edes kerrottu :-( Kuulin asiasta vasta jälkeenpäin. Heistä se oli HAUSKA YLLÄTYS, eivätkä halunneet kertoa kenellekään. Veljeni sai vahingossa tietää asiasta päivää etukäteen ja pyysi ja rukoili, että saisi kertoa minulle, koska hän tajusi kuinka paljon tuollainen loukkaa.

Haluaisin kunnioittaa heidän päätöstään, mutta kyllä se riipaisi ja syvältä silloin, ja vieläkin, kun sitä miettii.

Aloituksessa kysyttiin loukkaamisesta, ja sen tämä todella teki. Koin sen niin, että minä tyttärenä en ollut edes sen arvoinen, että olisi kerrottu etukäteen tästä. Minut suljettiin kertaheitolla pois :-( Osoitettiin kuinka vähän isälle (ja hänen vaimolleen varsinkin) merkitsen.

Vierailija
36/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ilmoitti ettei kutsu minua häihinsä koska en kuulu samaan uskontoon. (Miksi piti ilmoittaa ettei kutsu?)

Olen perheen " musta lammas" ja syrjitty uskonnottomuuden vuoksi vanhempien ja sisaruksien taholta.

Vierailija
37/52 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin vähättelevä suhtautuminen poikansa käytökseen " Miehet nyt vaan ovat sellasia"

Entinen ystävätär varasti kalliin juhlapukuni ja korut.

Vierailija
38/52 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain siksi, että olivat ns. uusia ryhmässä

Vierailija
39/52 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. ym. äitini käytökseen liittyvää. silti hän on erittäin arvostettu henkilö muiden keskuudessa...

Vierailija
40/52 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä oli hänen vaimonsa täti, jolla oli jalka poikki " ruokapöytään ei vaan mahdu yhtään ylimääräistä" .

Thanks bro!