Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihan oikeasti nyt saa tavata ystäviä? Ihan oikeastiko ette tapaa?

Vierailija
28.03.2020 |

Tämä on ihan kauheaa sinkulle, kun ei saisi ystäviäkään tavata eikä mitään seuraa iltaisin. Miten tällaista elämää jaksaa vielä kuukausia? Ihan oikeastiko pitää vain yksin kotona istua? Onko teillä kaikki tapaamiset IHAN OIKEASTI nyt katkolla?
Ehkä tämän jaksaisi paremmin jos olisi edes töitä, mutta nekin loppui koronan vuoksi.

Ikinä ennen en ole näin paljoa kaivannut parisuhdetta. Itkettää vain katsella pariskuntien tekemiä hauskoja karanteenivideoita. Eihän se karanteeni tunnu miltään, kun siinä vierellä on ihminen, jonka kanssa sitä viettää ja jonka kanssa on hauskaa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö sukulaisia? Siis pyydättekö vaikka lapsen synttärikahveille lähisukulaiset?

Minä en missään nimessä kutsuisi! Eikö se ole ihan kiellettyäkin?

Vierailija
82/85 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut vaikka kaveri asuu ihan tuossa vieressä. Hän on riskiryhmässä, joten ihan selviö ettei voida nähdä. Nyt on tullut enemmän soiteltua tekstiviestien sijaan, kun on kuitenkin mukava puhua jonku kanssa. Tuosta koirasta on ihan älyttömästi seuraa. 

Mulla ei kans oo tota ap:n tuskaa, vaikka nykyisin olenkin sinkku, ja muutoin olen asunut suurimman osan elämästäni jonkun kanssa. Mutta tosiaan mulla on koirat, joille voin höpötellä asioitani, ja jotka höpöttelee mulle.

Koirilla on kyllä tässä ihan valtava merkitys. On ihan eri asia olla täysin yksin. Lisäksi koiranomistaja törmää aina ulkona naapuruston tuttuihin ja itsekin olen ulkoillut naapurin kanssa koiralenkit (ei kuljeta ihan liki toisiamme).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkku etätyöläinen, eikä tämä perunoituminen tee minulle yhtään tiukkaa, ainakaan vielä. Poistun kotoa vain metsään ja lähi-Saleen, muuten budjailen hikikaksiossani videopelejä pelaillen ja muuta turhaa säätäen.

Olen kyllä pesunkestävä introvertti ja yksinolo on minulle lepoa, mutta eihän tämä karanteenikaan toisaalta ole, kuin vasta alussa. Saa nähdä, mökkihöperöidynkö minäkin loppukevääseen mennessä ja houkuttelen kaverit kanssani baariin koronaa uhmaten. Okei, se oli vitsi, ei tarvi ristiinnaulita :D

Vierailija
84/85 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava suuttui minulle, koska en mennyt hänen luokseen vappuaattona iltaa istumaan. Pitää minua tiukkapipona ja sanoi, ettei korona ole influenssaa pahempi. Olemme molemmat keski-ikäisiä ihmisiä.

Vierailija
85/85 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joillakin vaikeaa. Minä näen ystäviä kerran vuodessa. Viimeksi näin lokakuussa? En aivan muista. Pitääkö ihmisissä roikkua kiinni jatkuvasti. Rasittavaa.