Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi

esileikkiä
28.03.2020 |

Onko yleistä että nainen ei anna suuseksiä miehelle, vaikka haluaakin sitä mieheltä ja tykkää saada sitä?

Onko teilläkin suuseksi vain ykspuoleista?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas liikuttavaa lukea varsinkin tuon eronneen naisen kertomus. Laitoin miehenkin lukemaan ketjun, ja samaa mieltä oli hänkin.

Taidamme kuulua (harvinaisiin?) kun yhä monen vuoskymmenen jälkeen tunnemme syvää intohimoa aidosti toisiimme, eli olemme kestäneet elämän kylläkin tuomat vaikeudet hyvin. Ei se aina ole ollut tanssia...mutta lopulta kuitenkin rakkaus on vimmaista jopa.

Ja seksissä se tasapuolisuus on ehdoton! Meillä minä haluan kyllä enemmän, ja ymmärrän siksi hyvin miehiä, jotka niin usein tuntuvat ainakin ruuhkavuosissa olevan puutteessa.

Kuitenkin seksiä jokapäivä.

Älkää pitäkö toisianne itsestään selvyyksinä!

Vierailija
62/64 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yleisempää niin päin, että nainen ottaa suihin mutta mies ei nuole.

Itse en käsitä ihmisiä joille suuseksin antaminen omalle rakkaalle on joku vaiva tai jopa inhottavaksi koettu asia.

Jep, olen tavannut monta miestä jotka suorastaan vaativat suuseksiä itselleen mutta eivät olleet kiinnostuneita itse nuolemaan. Kyllä se suuseksin antaminen miehelle on yleensä oletus mutta suuseksi naiselle joku valinnainen vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi suuhuni jotain 15cm pippeliä.

Kirsti31

Vierailija
64/64 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yleisempää niin päin, että nainen ottaa suihin mutta mies ei nuole.

Itse en käsitä ihmisiä joille suuseksin antaminen omalle rakkaalle on joku vaiva tai jopa inhottavaksi koettu asia.

Ainakin oma kokemus juuri päin vastoin. Harvassa on olleet ne naiset jotka ottavat suihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän