Suuseksi
Onko yleistä että nainen ei anna suuseksiä miehelle, vaikka haluaakin sitä mieheltä ja tykkää saada sitä?
Onko teilläkin suuseksi vain ykspuoleista?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yleisempää niin päin, että nainen ottaa suihin mutta mies ei nuole.
Itse en käsitä ihmisiä joille suuseksin antaminen omalle rakkaalle on joku vaiva tai jopa inhottavaksi koettu asia.
Jep, olen tavannut monta miestä jotka suorastaan vaativat suuseksiä itselleen mutta eivät olleet kiinnostuneita itse nuolemaan. Kyllä se suuseksin antaminen miehelle on yleensä oletus mutta suuseksi naiselle joku valinnainen vaihtoehto.
En ikinä ottaisi suuhuni jotain 15cm pippeliä.
Kirsti31
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yleisempää niin päin, että nainen ottaa suihin mutta mies ei nuole.
Itse en käsitä ihmisiä joille suuseksin antaminen omalle rakkaalle on joku vaiva tai jopa inhottavaksi koettu asia.
Ainakin oma kokemus juuri päin vastoin. Harvassa on olleet ne naiset jotka ottavat suihin.
Tapasin kerran oikean puuman - 20 v vanhemman ja kylläpä sain kyytiä suuseksissä auton takapenkillä, mukavat muistot
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran oikean puuman - 20 v vanhemman ja kylläpä sain kyytiä suuseksissä auton takapenkillä, mukavat muistot
Ja Puuma vissiin jäi ilman, kuten tavallista.
Mikä esileikki? Ja pääleikki on se miehen panoko? Totta kai.
Mä ainakin nautin suihinotosta. Ja tykkään, että mua nuollaan. En malta odottaa, kun pääsen harrastamaan suuseksiä molempiin suuntiin oman miehen kanssa.
Kuusysissä sitä saa molemmat. Nainen ehkä kiljuntataukojen verran vähemmän. Suuseksillä lämmitellään paikat kunnon laittoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin nautin suihinotosta. Ja tykkään, että mua nuollaan. En malta odottaa, kun pääsen harrastamaan suuseksiä molempiin suuntiin oman miehen kanssa.
Samoin.
Meillä oli noin 30vuotta.
Nuolin melkein aina vaimolle orgun jonka jälkeen tyydytin itseni vaginaan tai käsin.
Sit vaimo passivoitui ja yleensä nuolu jälkeen omalla puolella runkkssin joskus vaimo mukana. Sauva hommassa sama värinää hoidin mä.
Sit oli vaimolla ulkopuolinen suhde jota imi vanhempaa pomoaan. Kertoi mulle ja neuvoin ja osasi 60ukkeli imeä. Oli imenä monia kertoja töissä ja kävi lenkilläkin. Ukolla huono seisokki. Mut kiimahormoonit kun hyrrää😊
Mua se ei haianna mulla oli nuoruus ystävä samalla firmalla töissä niin sain ihanaa suuseksiä
esileikkiä kirjoitti:
Meinasinkin tuonne ylemmäs kommentoida että onko suhde uudempi vai useamman kymmenen vuotta kestänyt ja ehkä yhteisiä lapsiakin.. mutta nyt se selvisi tässä. Kiitos hyvästä esimerkistä ja naisnäkökulmasta.
Mulla on myös omia kokemuksia vastaavasta kun olin nuorempi ja sinkku. Tapasin kypsempiä naisia jotka olivat eronneet pitkästä parisuhteesta, seksi ja kipinä oli kadonnut miehensä kanssa. He olivat kuitenkin suoraan sanottuna puutteessa ja seksin kipeitä vaikka heillä oli ollut kumppani ja mahdollisuus seksiin. Kotona ei luistanut mutta minun kanssa he olivat hyvin estottomia ja villejä, seksi oli todella upeaa heidän kanssaan.
Nyt olen ollut reilu kymmenen vuotta oman kumppanini kanssa yhdessä. Kaksi lasta, nuorempikin jo 5v. Haluan häntä edelleen joka päivä, voisin suudella, nuolla ja hyväillä loputtomasti. Pelkästään kun vain ajattelen häntä niin olen kovana. Olen kovana joka ilta kun makaan sängyssä hänen vieressään ja odotan ja toivon että hän koskettaisi minua. Yleensä aina minä teen aloitteen, usein tulee vastaus: nukutaan nyt vaan, väsyttää (mutta silti hän vielä valvoo ja näprää kännykkää). Usein tulen hyvissä ajoin sänkyyn että olisi aikaa mutta hän jää tv:n ääreen valvomaan. Ja kuitenkin aina väsyttää.
Esileikki on hyvin ykspuoleista. Toisaalta se ei haittaa minua koska oon niin puutteessa kokoajan että kaikenlainen seksi käy. Ja saan itsekin kovasti tyydytystä hänen tyydyttämisestään että sikäli ei haittaa vaikka hän vain makaa paikallaan esileikin aikana. Hän ei juurikaan vastaa suudelmiini tai kosketteluuni. Hän pitää siitä enemmän että saa esim. maata mahallaan minun antaessa hänelle orgasmin sormin/suulla/välineellä. Minä saan kyllä siitä ihan yhtä paljon. Myös nyt tätä kirjoitettaessani käyn ihan kuumana kun mietin kuinka suutelen ja nuolen hänen peppuaan. Ja kuinka hän saa orgasmin kun hieron klitorista samalla työntäen yhden sormen peppuun.
Hän sanoo että seksi minun kanssani on tosi hyvää ja hän nauttii siitä aina. Saan hänet kuumaksi siinä tilanteessa.
Mutta fiilis sen aloittamiseen on lähes aina kateissa. Hän ei ajattele seksiä juuri koskaan, se ei vaan yksinkertaisesti tule mieleen. On vain tärkeempiä asioita. Ja aina väsynyt. Kertoi kuulleensa tv:stä että on pariskuntia jotka harrastaa seksiä esim. kerran puolessa vuodessa. Ja viittasi että ei kai meilläkään tarvii usein olla. Hän ei siis pidä minun halujani tärkeinä vaan keksii esimerkkejä miksi seksiä ei tarvitsisi olla.
Eihän tämä vain pidemmän päälle voi näin jatkua. Kaipaan ihan pelkkää suutelua ja kosketteluakin tosi paljon.
No, kuten tuosta aiemmasta kommentista voit lukea, niin ei tuohon muu auta kuin sivusuhde ja ero.
Kyllä on yksi puolista
tykkään antaa miehelleni mutten itse sitä halua.
Olipas liikuttavaa lukea varsinkin tuon eronneen naisen kertomus. Laitoin miehenkin lukemaan ketjun, ja samaa mieltä oli hänkin.
Taidamme kuulua (harvinaisiin?) kun yhä monen vuoskymmenen jälkeen tunnemme syvää intohimoa aidosti toisiimme, eli olemme kestäneet elämän kylläkin tuomat vaikeudet hyvin. Ei se aina ole ollut tanssia...mutta lopulta kuitenkin rakkaus on vimmaista jopa.
Ja seksissä se tasapuolisuus on ehdoton! Meillä minä haluan kyllä enemmän, ja ymmärrän siksi hyvin miehiä, jotka niin usein tuntuvat ainakin ruuhkavuosissa olevan puutteessa.
Kuitenkin seksiä jokapäivä.
Älkää pitäkö toisianne itsestään selvyyksinä!