Suuseksi
Onko yleistä että nainen ei anna suuseksiä miehelle, vaikka haluaakin sitä mieheltä ja tykkää saada sitä?
Onko teilläkin suuseksi vain ykspuoleista?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kyllä on yksipuolista. Minä annan miehelle vähintään 3 kertaa viikossa ja itse saan enintään 3 kertaa vuodessa ja sekinsellainen pikainen minuutin lipaisu. Enkä pyynnöistä huolimatta saa enempää.
Oho, ootkohan vähän liian kiltti miehellesi kun noin usein suikkarin annat? ;)
Mikä johtaa tuohon suikkariin, pyytääkö hän vai haluatko vain itse antaa?
Näyttäisi huolestuttavasti siltä että miehesi ei oikein ymmärrä hyvän päälle, ei ymmärrä ottaa naista huomioon.
Oletteko vielä suht nuoria?
Täälläkin nainen, joka antaa mielellään suuseksiä, mutta ei saa itse. Eikä saa myöskään selitystä sille, miksei saa. Maistuu hyvältä, ei ole vastenmielistä puuhaa, voishan sitä useamminkin... Kaikki selitykset on kuultu, toimintaa nähty vähemmän. Viime kertaa en edes muista, on siitä kuukausia. Kaikenlainen minuun kohdistunut esileikki on vähentynyt muutenkin, kumppani itse nauttii kyllä kaikesta mitä teen; eroottiset hieronnat, roolin vetäminen, suuseksi, tekemäni aloitteet, tuhmat puheet ym. Ei tule ilmeisesti mieleen, että minunkin ihoni, kehoni ja mieleni nauttisi kohteena olemisesta ihan yhtä paljon.
N40
Vierailija kirjoitti:
Meillä suuseksi kuuluu suhteeseen ja on aika tasapuolista. Kumpikin nauttii antavana ja saavana osapuolena. Jokaisella seksikerralla mies ei saa suuseksiä, mutta tykkään ottaa suihin ihan muuten vaan eli aika tasan se sitten jakautuu.
Teillä menee sitten hyvin ainakin sillä saralla, onnea! Pitäkää siitä kiinni. Ja täydet pisteet sulle tuosta "suikkarista ihan muuten vaan.."
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin nainen, joka antaa mielellään suuseksiä, mutta ei saa itse. Eikä saa myöskään selitystä sille, miksei saa. Maistuu hyvältä, ei ole vastenmielistä puuhaa, voishan sitä useamminkin... Kaikki selitykset on kuultu, toimintaa nähty vähemmän. Viime kertaa en edes muista, on siitä kuukausia. Kaikenlainen minuun kohdistunut esileikki on vähentynyt muutenkin, kumppani itse nauttii kyllä kaikesta mitä teen; eroottiset hieronnat, roolin vetäminen, suuseksi, tekemäni aloitteet, tuhmat puheet ym. Ei tule ilmeisesti mieleen, että minunkin ihoni, kehoni ja mieleni nauttisi kohteena olemisesta ihan yhtä paljon.
N40
Harmillista, taas yksi mies joka ei ymmärrä hyvän päälle. On näköjään olemassa miehiä jotka pitävät naisiaan itsestään selvyyksinä, ja ilmeisesti luulevat että vain kulli riittää tekemään miehen.
Tiedän miltä tuntuu kun itse antaa kaiken huomion mutta ei saa vastakaikua..
Sun täytyy ottaa kovat keinot käyttöön, lopetat suusexin antamisen kunnes se tasapuolistuu. Levität letun ja sanot että nyt äijä nuolet!
Tietysti helpommin sanottu kuin tehty, itse pidän naisen nuolemisesta yms. niin paljon että en tiedä pystynkö sitä lopettamaan kunnes saan itse enemmän huomiota suuseksin merkeissä.
Tsemppiä!
M39
Vierailija kirjoitti:
N40
Tasan ei käy, meillä sama mutta vaimo ottaa vastaan. Eilenkin olisi halunnut mutta en viitsinyt alkaa. Edelliskerralla sormetin yhden ja nuolin toisen. Jäi sen jälkeen selkä minuun päin odottamaan että saisi vielä lusikassa. Pistin selälleni ja aloin nukkumaan. Pah.
Vierailija kirjoitti:
esileikkiä kirjoitti:
esileikkiä kirjoitti:
Meinasinkin tuonne ylemmäs kommentoida että onko suhde uudempi vai useamman kymmenen vuotta kestänyt ja ehkä yhteisiä lapsiakin.. mutta nyt se selvisi tässä. Kiitos hyvästä esimerkistä ja naisnäkökulmasta.
Mulla on myös omia kokemuksia vastaavasta kun olin nuorempi ja sinkku. Tapasin kypsempiä naisia jotka olivat eronneet pitkästä parisuhteesta, seksi ja kipinä oli kadonnut miehensä kanssa. He olivat kuitenkin suoraan sanottuna puutteessa ja seksin kipeitä vaikka heillä oli ollut kumppani ja mahdollisuus seksiin. Kotona ei luistanut mutta minun kanssa he olivat hyvin estottomia ja villejä, seksi oli todella upeaa heidän kanssaan.
Nyt olen ollut reilu kymmenen vuotta oman kumppanini kanssa yhdessä. Kaksi lasta, nuorempikin jo 5v. Haluan häntä edelleen joka päivä, voisin suudella, nuolla ja hyväillä loputtomasti. Pelkästään kun vain ajattelen häntä niin olen kovana. Olen kovana joka ilta kun makaan sängyssä hänen vieressään ja odotan ja toivon että hän koskettaisi minua. Yleensä aina minä teen aloitteen, usein tulee vastaus: nukutaan nyt vaan, väsyttää (mutta silti hän vielä valvoo ja näprää kännykkää). Usein tulen hyvissä ajoin sänkyyn että olisi aikaa mutta hän jää tv:n ääreen valvomaan. Ja kuitenkin aina väsyttää.
Esileikki on hyvin ykspuoleista. Toisaalta se ei haittaa minua koska oon niin puutteessa kokoajan että kaikenlainen seksi käy. Ja saan itsekin kovasti tyydytystä hänen tyydyttämisestään että sikäli ei haittaa vaikka hän vain makaa paikallaan esileikin aikana. Hän ei juurikaan vastaa suudelmiini tai kosketteluuni. Hän pitää siitä enemmän että saa esim. maata mahallaan minun antaessa hänelle orgasmin sormin/suulla/välineellä. Minä saan kyllä siitä ihan yhtä paljon. Myös nyt tätä kirjoitettaessani käyn ihan kuumana kun mietin kuinka suutelen ja nuolen hänen peppuaan. Ja kuinka hän saa orgasmin kun hieron klitorista samalla työntäen yhden sormen peppuun.
Hän sanoo että seksi minun kanssani on tosi hyvää ja hän nauttii siitä aina. Saan hänet kuumaksi siinä tilanteessa.
Mutta fiilis sen aloittamiseen on lähes aina kateissa. Hän ei ajattele seksiä juuri koskaan, se ei vaan yksinkertaisesti tule mieleen. On vain tärkeempiä asioita. Ja aina väsynyt. Kertoi kuulleensa tv:stä että on pariskuntia jotka harrastaa seksiä esim. kerran puolessa vuodessa. Ja viittasi että ei kai meilläkään tarvii usein olla. Hän ei siis pidä minun halujani tärkeinä vaan keksii esimerkkejä miksi seksiä ei tarvitsisi olla.
Eihän tämä vain pidemmän päälle voi näin jatkua. Kaipaan ihan pelkkää suutelua ja kosketteluakin tosi paljon.Niin tämä piti olla vastauksena nimimerkille
-N50+-Ymmärsin, että vastasit minulle :)
Harmittavaa kuulla, että myös teillä on asetelma ettei vaimosi ei halua yhtä paljon kuin sinä haluaisit. Tai ymmärsin ettei likimainkaan yhtä paljoa.
Oman kokemukseni mukaan kerran puolessa vuodessa ei pidä parisuhdetta kasassa pidemmän päälle. Uskon molempien sen ymmärtävän. Seksin puute tekee usein ihmisestä myös ärtyisän ja se näkyy tällöin muillakin elämän alueilla eikä tee yhteiseloa yhtään helpommaksi. Poikkeuksiakin tietysti on, ainakin pariskunnat joista molemmille sopii seksi yhtä harvakseltaan.Tämä on juuri se mitä tuolla ylempänä pohdin... mihin meidän naisten halut niin usein katoavat?
Muistan itsekin syyllistyneeni samaan; menin eri aikaan nukkumaan. Jos mies jäi katsomaan leffaa, minua väsytti ja menin nukkumaan. Jos taas mies meni jo petiin, jäin TV:n ääreen jotta vältyin "kohtaamiselta" sängyssä. Ja kuten vaimosi sanoo, minäkään en edes ajatellut seksiä.
Toisin on ollut eron jälkeen, parin uuden kumppanin kanssa.
Enää en tahdo samaan tilanteeseen ja aikalailla suhteen alussa huomaan, onko intohimo seksin suhteen sellaista että suhdetta kannattaa jatkaa. Se väljähtyy nopeasti, jos se on jo alussa tasolla "ihan ok".
Enää ei toki ole myöskään ruuhkavuosia luomassa väsymystä eikä nuorisoa ympärillä häiritsemässä. JOten tekosyihin on tässä vaiheessa huono vedotakaan.Ehdottaisinkin että otat asian vaimosi kanssa nätisti puheeksi. Joskus hyvänä hetkenä keskellä kirkasta päivää. Jos teillä on vielä tunteita toisianne kohtaan ja haluatte pelastaa suhteenne, olisi asia syytä keskustella perinpohjaisesti ja molempien kerrottava mietteistään rehellisesti.
Kovasti tsemppiä teille, toivon että saat vaimosi ymmärtämään että sinä pidät häntä erittäin haluttavana yhä <3
-N50+
Siihen itsekin oon miettinyt vastausta että mikä useimmiten on syynä suhteen väljähtämiseen. Enemmän kai naiset menettää halunsa, tai siitä ainakin puhutaan enemmän. Vitsaillaankin päänsärystä yms.
Kuten sanoit niin lapset ja arki siihen vaikuttaa varmasti suuresti.
Veikkaisin että jotkut äidit löytävän halunsa uudelleen eron myötä kun saavat omaa aikaa. Kun elämä ei ole enää niin perhekeskeistä ja saa hengähtää ilman lapsia välillä. Tää koskee tietty enemmän pienten lasten äitejä. Sinun tapauksessa lapset oli jo kai lähes aikuisia. Tiedän että oma kumppanini on varmasti oikeasti väsynyt koska pienempi lapsi herättää vieläkin noin 3 kertaa yössä ja tätä siis jatkunut kohta 5 vuotta. Mutta puolisoni väsymystä ei varmasti paranna se että illalla katsoo vielä telkkaria tai räplää kännykkää. Ei toki hässiminenkään koska hänellä on vaikeuksia nukahtaa sen jälkeen.
Puhuttu on jo aika paljon, minä puhun välillä hänen kyllästymiseen asti. Hän kai ymmärtää minua. Ja tietää ja näkee kuinka paljon häntä haluan. Pitäisi vaan kuulemma saada nukuttua niin sitten näkis vaikuttaako asiaan.
Oon kyllä eroakin usein miettinyt. Niinkuin ketjun aloitus antaa ymmärtää niin seksi ei muutenkaan ole ihan sillä tasolla millä toivoisin sen olevan. Ei se siis koskaan ole ollut ihan sellaista villiä ja tasapuolista huomioimista mistä haaveilen. Voihan olla että hän ei koskaan tule pitämään esim. suuseksin antamisesta, vaikka osaakin sen tehdä. Suutelun voi myös unohtaa koska häntä ei innosta se yhtään, tästäkin on puhuttu. Tykkää kyllä saada suudelmia ympäri kehoa, mutta suulle suutelu on hänestä nou.
M39
Meilläkin niinpäin että minä annan suuseksiä miehelle lähes joka kerta, ainakin pari kertaa viikossa mutta itse saan sitä ehkä kerran kuussa. Täytyy alkaa vaatimaan sitä enemmän! Minulla on ihan siisti, hyvännäköinen mies joka huolehtii hygieniasta, joten teen sitä mielelläni.
esileikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä suuseksi kuuluu suhteeseen ja on aika tasapuolista. Kumpikin nauttii antavana ja saavana osapuolena. Jokaisella seksikerralla mies ei saa suuseksiä, mutta tykkään ottaa suihin ihan muuten vaan eli aika tasan se sitten jakautuu.
Teillä menee sitten hyvin ainakin sillä saralla, onnea! Pitäkää siitä kiinni. Ja täydet pisteet sulle tuosta "suikkarista ihan muuten vaan.."
Kiitos pisteistä. Omakin ukko arvostaa huolella. Nimittäin meillä(kin) tilanne oli muutama vuosi sitten toinen. Oli ihan hyvinvoiva seksielämä, ehkä vähän rutinoitunut mutta ihan okei tyydyttävä. Sitten tuli pari lasta pienellä ikäerolla. Omat halut katosi täysin. Kaikki voimat meni arjen pyörittämiseen, vaikka mies osallistuikin. Lisäksi olin todella epävarma muuttuneesta vartalostani ja olin varma ettei mieheni enää aidosti halua minua, vaan kelpaan vain pakolliseen kassien tyhjäykseen silloin kun kaipaa omalle kädelle vaihtelua. Seksiä oli kuitenkin pari kertaa kuukaudessa siitä huolimatta, että haluja ei juurikaan ollut. Ei kovin kaksista.
Puhuttiin, puhuttiin ja puhuttiin. Mies oli huonona ja yritti kaikkensa, että halut heräisi ja kaikki ois kuin ennen. Nuorin oppi nukkumaan vasta neljävuotiaana. Se helpotti. Ja lopulta miehen vakuuttelujen ja jonkun ihmeen jälkeen aivot kytkeyty taas oikeaan asentoon ja koin seksuaalisen vapautumisen ja rakastuin itseeni ja mieheeni uudelleen. Kelpasin, olin upea ja haluttu. Seksielämämme heräsi henkiin ja voi edelleen hyvin. Seksi on intohimoista, estotonta, monipuolista ja todella nautinnollista. Kaikki ois kyllä voinu mennä ihan toisin, mutta tää on kyllä aika täydellistä nyt.
Miksi pitää uhriutua toisen vaatimusten mukaan ja täyttää vain toisen toiveet. Miksei peliä voi viheltää heti poikki ja esittää omatkin toiveet ja vaatimukset. On selvä fakta, että naisen pillu vaatii pidemmän ja usein voimakkaamman kiihoituksen jo ihan fysiologisien seikkojen takia, että yhdyntä ylipäätään onnistuu, saati että nainen siitä myös nauttisi. Siten naisen vaatimus suuseksistä on oikeutettu. Meilläkin ollut aina pakollista vaimon vaatimuksesta jos olen halunnut naida ja ylipäätään että nainti edes onnistuu.
Kalun imuttelussa ennen naintia sama juttu. Sillä valmistaa kalua naimista varten jo pelkästään kostuttamalla syljellä ja lisäämällä liukkautta.
Mikä tässä nyt on vaikeaa, molemmilla yhtäläiset ehdot ja päätäntävalta. Miksi alistua toisen yksipuolisille ehdoille. Seksi on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
M62 kirjoitti:
Miksi pitää uhriutua toisen vaatimusten mukaan ja täyttää vain toisen toiveet. Miksei peliä voi viheltää heti poikki ja esittää omatkin toiveet ja vaatimukset. On selvä fakta, että naisen pillu vaatii pidemmän ja usein voimakkaamman kiihoituksen jo ihan fysiologisien seikkojen takia, että yhdyntä ylipäätään onnistuu, saati että nainen siitä myös nauttisi. Siten naisen vaatimus suuseksistä on oikeutettu. Meilläkin ollut aina pakollista vaimon vaatimuksesta jos olen halunnut naida ja ylipäätään että nainti edes onnistuu.
Kalun imuttelussa ennen naintia sama juttu. Sillä valmistaa kalua naimista varten jo pelkästään kostuttamalla syljellä ja lisäämällä liukkautta.
Mikä tässä nyt on vaikeaa, molemmilla yhtäläiset ehdot ja päätäntävalta. Miksi alistua toisen yksipuolisille ehdoille. Seksi on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
Ehkä kaikki eivät pidä seksiä minään valtakapulana tai "kauppana". Jotkut pitävät suuseksin antamisesta niin paljon, ettei tunnu mielekkäältä "olla sit antamatta kun en itsekään saa", koska siinä kieltää itseltään taas lisää nautintoa. Osa sopeutuu tilanteeseen ja osaa arvostaa sitä mitä toisinaan saa, vaikka kerrat ei mene ihan yksi yhteen jonkun Excel-kirjanpidon mukaan. Asioista on myös voitu keskustella moneen kertaan, kuten edellä olevista vastauksista voi lukea, mutta ei elämä etene aina niin yksioikoisesti, että kun asiasta kerran puhuu, niin toinen alkaa toimia sitten juuri itse toivomallaan tavalla. Sitä voi silti haluta olla sen ihmisen kanssa.
Toiselta voi silloin suoraan kysyä, onko sinulle tosiaan ok, että vain sinä saat nautintoa, mutta minä en saa. Millä logiikalla minun pitää jäädä ilman?
Siinä ollaan silloin parisuhteen ytimessä, arvostaako puolisoaan vaiko ei. Mitä se maksaa antaako puolisolleen hänen toivomaansa nautintoa, ei mitään. Mutta jos on niin itsekäs, että vain oma nautinto kiinnostaa, kannattaisi antaa toisen kärvistellä itsekseen ja vähän koulia, jos on kerran niin tyhmä. Itsekkäitä ihmisiä kannata ketään sietää ja pilata omaa elämää. Tämmöisiltä narsisteilta pitäisi ottaa luulot pois jo heti parisuhteen alussa. Fiksut ottaa opikseen ja tyhmät kannattaa poistaa omasta elämästä.
Käyttäjä33378 kirjoitti:
Meilläkin niinpäin että minä annan suuseksiä miehelle lähes joka kerta, ainakin pari kertaa viikossa mutta itse saan sitä ehkä kerran kuussa. Täytyy alkaa vaatimaan sitä enemmän! Minulla on ihan siisti, hyvännäköinen mies joka huolehtii hygieniasta, joten teen sitä mielelläni.
Kyllä, nimenomaan sun pitää vaatia sitä enemmän. Jokainen suuseksiä antava nainen on myös ansainnut saavansa hyvää suuseksiä. Olet tehnyt osasi 👍
Vierailija kirjoitti:
esileikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos pisteistä. Omakin ukko arvostaa huolella. Nimittäin meillä(kin) tilanne oli muutama vuosi sitten toinen. Oli ihan hyvinvoiva seksielämä, ehkä vähän rutinoitunut mutta ihan okei tyydyttävä. Sitten tuli pari lasta pienellä ikäerolla. Omat halut katosi täysin. Kaikki voimat meni arjen pyörittämiseen, vaikka mies osallistuikin. Lisäksi olin todella epävarma muuttuneesta vartalostani ja olin varma ettei mieheni enää aidosti halua minua, vaan kelpaan vain pakolliseen kassien tyhjäykseen silloin kun kaipaa omalle kädelle vaihtelua. Seksiä oli kuitenkin pari kertaa kuukaudessa siitä huolimatta, että haluja ei juurikaan ollut. Ei kovin kaksista.
Puhuttiin, puhuttiin ja puhuttiin. Mies oli huonona ja yritti kaikkensa, että halut heräisi ja kaikki ois kuin ennen. Nuorin oppi nukkumaan vasta neljävuotiaana. Se helpotti. Ja lopulta miehen vakuuttelujen ja jonkun ihmeen jälkeen aivot kytkeyty taas oikeaan asentoon ja koin seksuaalisen vapautumisen ja rakastuin itseeni ja mieheeni uudelleen. Kelpasin, olin upea ja haluttu. Seksielämämme heräsi henkiin ja voi edelleen hyvin. Seksi on intohimoista, estotonta, monipuolista ja todella nautinnollista. Kaikki ois kyllä voinu mennä ihan toisin, mutta tää on kyllä aika täydellistä nyt.
Kiva kun avasit tilannettanne enemmän. Antaa taas uutta perspektiiviä kaikille.
Vaikka itsekin vakuuttelen naiselleni että hän on haluttava, niin hänellä on vaikeuksia sisäistää sitä ja ajattelee varmaan että mulle käy kaikki kunhan saan kassit tyhjäks.. ;(
Taitaa olla yleistäkin tuo huono minäkuva naisilla jossain vaiheessa elämää.
Mutta tuo teidänkin tilanne antaa toivoa että kaikki voi muuttua. Hyvä esimerkki! 👍
M62 kirjoitti:
Toiselta voi silloin suoraan kysyä, onko sinulle tosiaan ok, että vain sinä saat nautintoa, mutta minä en saa. Millä logiikalla minun pitää jäädä ilman?
Siinä ollaan silloin parisuhteen ytimessä, arvostaako puolisoaan vaiko ei. Mitä se maksaa antaako puolisolleen hänen toivomaansa nautintoa, ei mitään. Mutta jos on niin itsekäs, että vain oma nautinto kiinnostaa, kannattaisi antaa toisen kärvistellä itsekseen ja vähän koulia, jos on kerran niin tyhmä. Itsekkäitä ihmisiä kannata ketään sietää ja pilata omaa elämää. Tämmöisiltä narsisteilta pitäisi ottaa luulot pois jo heti parisuhteen alussa. Fiksut ottaa opikseen ja tyhmät kannattaa poistaa omasta elämästä.
No joo, periaatteessa ihan totta tuokin.
Kävi taas yks ilta näin:
Puoliso istui sohvalla pelkässä yöpaidassa. Sanoin että jos levität hieman jalkojasi niin voin nuolla sua samalla kun katsot telkkaria. Ihme kyllä tällä kertaa hän levitti jalkansa, tällaista extemporeeta sattuu enää harvoin. Nuolin hartaudella nauttien kunnes hän sai orgasmin suutani vasten. Olin myös pelkissä yöhousuissa, suihkun jälkeen luonnollisesti. Otin housuni pois ja istuin hänen viereensä, en sanonut mitään vaan halusin nähdä mitä hän tekisi (mielessäni toivoin että ehkä hän ottaa sen suuhunsa tai istuu syliini).
Hän katsoo minuun ja sanoo "mä en tota kyllä suuhuni ota". Vastaan lempeästi että ei tarvitsekaan, hän istuu syliini selkä minuun päin ja ratsastaa tosi ihanasti. Sitten takaapäin, minä seison ja hän polvillaan sohvalla. En halua vielä tulla joten vaihdamme vielä ratsastukseen, on ihana nähdä hänen pakaransa kun ne pomppivat kullini päällä, sitten minäkin tulen voimakkaasti.
Vaikka suuseksistä on aikaa enkä taaskaan sitä saanut niin hyväähän tämäkin teki. Ei olla taidettu vuosiin seksiä sohvalla harrastaakaan.
M39
esileikkiä kirjoitti:
Hän katsoo minuun ja sanoo "mä en tota kyllä suuhuni ota".
M39
Nautinnollinen loppuhan tuolla tapahtumalla oli, mutta ei kovin rakentava tuo vaimosi toteamus suuhun ottamisesta :( Varsinkaan kun olit juuri hoidellut hänen nautintonsa suuhoidolla. Eikö tuossa tunne itsensä vähän kuin "spitaaliseksi", toista inhottaa koskea?
N
Vierailija kirjoitti:
esileikkiä kirjoitti:
Hän katsoo minuun ja sanoo "mä en tota kyllä suuhuni ota".
M39
Nautinnollinen loppuhan tuolla tapahtumalla oli, mutta ei kovin rakentava tuo vaimosi toteamus suuhun ottamisesta :( Varsinkaan kun olit juuri hoidellut hänen nautintonsa suuhoidolla. Eikö tuossa tunne itsensä vähän kuin "spitaaliseksi", toista inhottaa koskea?
N
Kerrotun perusteella tuosta tokaisusta kannattaa loukkaantua, jos loukkaantumisesta nauttii enemmän kuin kiihkeästä seksistä...
No meillä ainakin vaimo haluaa lutkuttaa munaa välillä jopa useita kertoja päivässä. Hyvin usein saan suikkariherätyksen ja myös nukutuksen. Kyllä minäkin häntä nuolen mielelläni ja paneskelemmekin lähes päivittäin. Usein saunassakin hän pesee munani löylyvedellä ja imee nesteet pois kiveksistä.
Vierailija kirjoitti:
No meillä ainakin vaimo haluaa lutkuttaa munaa välillä jopa useita kertoja päivässä. Hyvin usein saan suikkariherätyksen ja myös nukutuksen. Kyllä minäkin häntä nuolen mielelläni ja paneskelemmekin lähes päivittäin. Usein saunassakin hän pesee munani löylyvedellä ja imee nesteet pois kiveksistä.
Sulla on ihana vaimo ❤
Juu. Kyllä on yksipuolista. Minä annan miehelle vähintään 3 kertaa viikossa ja itse saan enintään 3 kertaa vuodessa ja sekinsellainen pikainen minuutin lipaisu. Enkä pyynnöistä huolimatta saa enempää.