Suuseksi
Onko yleistä että nainen ei anna suuseksiä miehelle, vaikka haluaakin sitä mieheltä ja tykkää saada sitä?
Onko teilläkin suuseksi vain ykspuoleista?
Kommentit (64)
Oon jotenkin luullu että kaikki naiset antaa suuseksiä.. ja että lasti kuuluu niellä. Ollu mulle jotenkin itsestäänselvyys. Ei sillä kyllä ihan tykkäänkin suihin ottaa ja mieskin siitä nauttii ja se kai siinä tärkeintä onkin että saa toiselle tuottaa mielihyvää. Ajattelin ostaa miehelle lahjaksi maku liukkaria, vaikka hattaran makuista ja sen kanssa sitten miestä imeä kuin tikkaria. Kaalimadolla oli aika kattava valikoima eri makuja. Kokeillaa niitä jos saisitte vaimonne innostumaan. Seksissä pitäis aina muistaa semmonen pieni leikkimielisyys, ei sais olla liian tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Oon jotenkin luullu että kaikki naiset antaa suuseksiä.. ja että lasti kuuluu niellä. Ollu mulle jotenkin itsestäänselvyys. Ei sillä kyllä ihan tykkäänkin suihin ottaa ja mieskin siitä nauttii ja se kai siinä tärkeintä onkin että saa toiselle tuottaa mielihyvää. Ajattelin ostaa miehelle lahjaksi maku liukkaria, vaikka hattaran makuista ja sen kanssa sitten miestä imeä kuin tikkaria. Kaalimadolla oli aika kattava valikoima eri makuja. Kokeillaa niitä jos saisitte vaimonne innostumaan. Seksissä pitäis aina muistaa semmonen pieni leikkimielisyys, ei sais olla liian tosikko.
Kyllä miehesi on sitten onnenpekka! :)
Kiitos vinkistä, pitääpä ehdottaa maku liukkaria vaikka tuskin innostuu. Hän kun ei oikein ymmärrä toisen huomioimista tai nautinnon antamista.
Tietää kyllä mistä pidän, mutta ei vaan jaksa panostaa sellaseen, pitää mua niin itsestään selvyytenä kai.. Minä taasen kokisin huonoa omaatuntoa jos toinen jäisi jotain vaille 🤷♂️
What do you want to know ?
NewMail Copy
esileikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, pitääpä ehdottaa maku liukkaria vaikka tuskin innostuu. Hän kun ei oikein ymmärrä toisen huomioimista tai nautinnon antamista.
Tietää kyllä mistä pidän, mutta ei vaan jaksa panostaa sellaseen, pitää mua niin itsestään selvyytenä kai.. Minä taasen kokisin huonoa omaatuntoa jos toinen jäisi jotain vaille 🤷♂️
Tuo on kyllä todella epäreilua. Suututtaa sun puolesta. Olen ehkä lapsellinen, mutta jättäisin tuollaisen eukon hetkeksi huonommalle hoidolle. Sen verran räpläisin, että on riittävän liukasta nusasta. Enkä välittäis saako se siitä itse mitään, vaikka pahalta saattais tuntua. Joo ei kovin rakentavaa, mutta jos se sitten vaikka hoksaisi.
T. Eri
PS. Makuliukkarit on aika kamalia. Tähän mennessä kaikki joita ollaan kokeiltu on ollu aivan järkyttävää paskaa. Kyllä puhdas kulli on paras.
Ei ole tasapuolista nähnytkään. Itse en saa suuhoitoa vaimolta juuri koskaan ja nekin yleensä vihjeestä/pyynnöstä. Itse kyllä nuolen melkein aina.
Yön yli mietittyäni tätä asiaa olen ehkä tullut siihen tulokseen, että tässä voi olla takana joku pettämätön naisen logiikka.
Mies saa nautintonsa yhdynnästä -> miehelle riittää pelkkä yhdyntä
Nainen ei välttämättä tuu yhdynnässä ollenkaan -> nainen vaatii kieltä ja sormea ja vibraa ja uhrauksia saatanalle että on edes vähän mahdollista laueta -> on siis aivan oikein ja kohtuullista, että mies joutuu tekemään kaikki mahdolliset temput
En tiedä. Epäreilua se silti on. Mutta mikä selittää ne miehet, jotka ei nuole? Täytyy kyllä olla tyytyväinen omaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
esileikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää kyllä mistä pidän, mutta ei vaan jaksa panostaa sellaseen, pitää mua niin itsestään selvyytenä kai.. Minä taasen kokisin huonoa omaatuntoa jos toinen jäisi jotain vaille 🤷♂️Tuo on kyllä todella epäreilua. Suututtaa sun puolesta. Olen ehkä lapsellinen, mutta jättäisin tuollaisen eukon hetkeksi huonommalle hoidolle. Sen verran räpläisin, että on riittävän liukasta nusasta. Enkä välittäis saako se siitä itse mitään, vaikka pahalta saattais tuntua. Joo ei kovin rakentavaa, mutta jos se sitten vaikka hoksaisi.
T. Eri
PS. Makuliukkarit on aika kamalia. Tähän mennessä kaikki joita ollaan kokeiltu on ollu aivan järkyttävää paskaa. Kyllä puhdas kulli on paras.
Kiitos sympatiasta :) Mutta jos jättäisin hänet ilman orkkua niin sitten loppuis paneminenkin pitkäks aikaa..hän pihtaa jo muutenkin tarpeeksi 🙃
Vierailija kirjoitti:
Yön yli mietittyäni tätä asiaa olen ehkä tullut siihen tulokseen, että tässä voi olla takana joku pettämätön naisen logiikka.
Nainen ei välttämättä tuu yhdynnässä ollenkaan -> nainen vaatii kieltä ja sormea ja vibraa ja uhrauksia saatanalle että on edes vähän mahdollista laueta -> on siis aivan oikein ja kohtuullista, että mies joutuu tekemään kaikki mahdolliset temputEn tiedä. Epäreilua se silti on. Mutta mikä selittää ne miehet, jotka ei nuole? Täytyy kyllä olla tyytyväinen omaan suhteeseen.
No itse asiassa naiseni ajattelee juuri tuolla logiikalla. Tuolla logiikalla molemmat tulee tyydytetyksi, mikä on ihan oikein, mutta toisen toiveet seksin suhteen jää toteuttamatta.
Hänelle on kuulemma joku nainen joskus antanut ohjeen että antaa voi, mutta ei ottaa.. (ihan kuin ohje olisi tullut joltain joka ei ymmärrä miesten nautinnon päälle tai seksin päälle ylipäätään).
Naiseni myöskin uskoo että kukaan nainen ei voi oikeasti pitää suihinotosta!
Se onkin ikuinen pähkinä minullekin että miksi joku mies ei nuole. Itse nuolen tai hoidan orkun muuten naiselle aina ennen omaa tulemistani, se on hyvin kiihottavaa esileikkiä itsellenikin ja näin kaikki on muutenkin vain helpompaa 🙂
Minulle tykätään antaa suuseksiä koska peenikseni on niin suurikokoinen. Tykkään myös itse saada suuseksiä sillä niinkuin jo edellä mainitsin peeniksenu on niin suurikokoinen
en ikinä ottaisi vain 15 senttistä mikropippeliä suuhuni...YÄK!
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset kuusi vuotta on ollut täysin yksipuolista eli minä nuolen vaimoa aina kun saa nuolla mutta hän ei ota suihin enään. Ennen antoi suuseksiä mutta lasten syntymien jälkeen selitys on ollut aina väsymys. Onhan se tietysti kurjaa jos viimeiset kuusi vuotta on putkeen väsyttänyt.
Joskus miettinyt, että jos tulisi tilaisuus saada suuseksiä joltain toiselta naiselta niin saattaisin antautua nautinnolle. Muutenkin vaikuttaa, että seksistä on tullut vaimolle sellainen riippakivi, jota joutuu vaan kantamaan matkassa. Ehkä se seksikin loppuu jossain kohtaa.
Mites jos pyytäisit vaimoa käymään verikokeessa tarkistuttamassa ferritiini yms arvot. Jos ne on huonona niin ei vaan jaksa vaikka kuinka haluais
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset kuusi vuotta on ollut täysin yksipuolista eli minä nuolen vaimoa aina kun saa nuolla mutta hän ei ota suihin enään. Ennen antoi suuseksiä mutta lasten syntymien jälkeen selitys on ollut aina väsymys. Onhan se tietysti kurjaa jos viimeiset kuusi vuotta on putkeen väsyttänyt.
Joskus miettinyt, että jos tulisi tilaisuus saada suuseksiä joltain toiselta naiselta niin saattaisin antautua nautinnolle. Muutenkin vaikuttaa, että seksistä on tullut vaimolle sellainen riippakivi, jota joutuu vaan kantamaan matkassa. Ehkä se seksikin loppuu jossain kohtaa.En tiedä mikä meille useille naisille tulee lasten saannin jälkeen, ruuhkavuosina tai ylipäätään pidemmässä parisuhteessa? Väsymystäkin toki kaiken sen keskellä, mutta vaivummeko me niin täysillä siihen äitiyteen ettei se mies jaksa enää kiinnostaa?
Nimittäin tämä on niin tuttua sekä omasta kokemuksestani, myöskin useiden ystävieni kohdalla kun asioista on keskusteltu.
Nimittäin samoin kävi itselleni. Seksi mieheni kanssa ei vaan enää jaksanutkaan kiinnostaa vaikka se suhteemme alkuaikoina oli erittäin hyvää, aktiivista ja monipuolista. Ensin loppui tosiaankin kaikki se entinen kiva, kuten suihinotot. Ei kiinnostanut. Sitten koko seksistä tuli kuin pakkopullaa ja pikkuhiljaa se väheni, kunnes loppui kokonaan. Ja itse olin se, joka ei sitä siis halunnut.
Mies olisi kyllä halunnut, mutta en tuntenut miestäni kohtaan enää minkäänlaista vetoa, en oikeastaan ajatellut koko seksiäkään. Lukkohan siitä välillemme tuli, emmekä osanneet sitä enää avata.Olimme aviossa yli 20 vuotta ja saimme lapset aikuisiksi. Ero sen jälkeen oli oikeastaan enää muodollinen juttu. Liiton viimeisinä vuosina meillä oli kummallakin jo sivusuhde tahoillamme.
Tämän sivusuhteeni kanssa olin kuitenkin aivan villinä, nautin seksistä todella. En muistanutkaan enää kuinka hyvää ja nautinnollista se voi olla. Vaikka tämä suhde päättyikin, herätti se kuitenkin seksuaalisuuteni uudelleen henkiin.Olen ylempänä kirjoittanut -N50+ ja kerroinkin nauttivani myös suuseksistä/suihinotosta valtavasti, myös sperman nielemisestä.
Nykyisen miesystäväni kanssa meillä on erittäin antoisaa ja monipuolista seksiä. Myös peppupanoa harrastamme silloin tällöin kun molemmilla on sellainen fiilis että se olisi kivaa. Haluan seksiä ja nautin siitä.Tällä halusin ehkä herätellä pariskuntia miettimään, että ne naisen halut saattavat hautautua vaan johonkin piiloon ja ne pitäisi löytää uudelleen. Itselläni ainakin kävi näin, vaikkakin löytyivät toisen kumppanin kanssa.
Toivon että useammat parit osaisivat löytää monipuolisen seksin ilon uudelleen oman kumppaninsa kanssa, me emme siihen kyenneet. Ehkä emme puhuneet riittävästi emmekä työstäneet asiaa.
Nykyään käytetään myös seksuaaliterapeutteja, mahtaisiko siitä olla apua?Eikä kaikille naisille tietenkään käy näin, on onneksi heitä joilla halut säilyvät. Se on upeaa!!
Valitettavan monelle naiselle käy juuri noin. Se on kyllä kova paikka monelle miehelle, kun ei omalle vaimolle kelpaa. Ei vaikka mitä yrittäisi. Sitten muutaman vuoden päästä seuraa se suurin nöyryytys kun se vaimo ketä ei seksi kiinnostanut koskaan missään muodossa alkaa paneskella jotain muuta miestä.
esileikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esileikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä suuseksi kuuluu suhteeseen ja on aika tasapuolista. Kumpikin nauttii antavana ja saavana osapuolena. Jokaisella seksikerralla mies ei saa suuseksiä, mutta tykkään ottaa suihin ihan muuten vaan eli aika tasan se sitten jakautuu.
Teillä menee sitten hyvin ainakin sillä saralla, onnea! Pitäkää siitä kiinni. Ja täydet pisteet sulle tuosta "suikkarista ihan muuten vaan.."
Kiitos pisteistä. Omakin ukko arvostaa huolella. Nimittäin meillä(kin) tilanne oli muutama vuosi sitten toinen. Oli ihan hyvinvoiva seksielämä, ehkä vähän rutinoitunut mutta ihan okei tyydyttävä. Sitten tuli pari lasta pienellä ikäerolla. Omat halut katosi täysin. Kaikki voimat meni arjen pyörittämiseen, vaikka mies osallistuikin. Lisäksi olin todella epävarma muuttuneesta vartalostani ja olin varma ettei mieheni enää aidosti halua minua, vaan kelpaan vain pakolliseen kassien tyhjäykseen silloin kun kaipaa omalle kädelle vaihtelua. Seksiä oli kuitenkin pari kertaa kuukaudessa siitä huolimatta, että haluja ei juurikaan ollut. Ei kovin kaksista.
Puhuttiin, puhuttiin ja puhuttiin. Mies oli huonona ja yritti kaikkensa, että halut heräisi ja kaikki ois kuin ennen. Nuorin oppi nukkumaan vasta neljävuotiaana. Se helpotti. Ja lopulta miehen vakuuttelujen ja jonkun ihmeen jälkeen aivot kytkeyty taas oikeaan asentoon ja koin seksuaalisen vapautumisen ja rakastuin itseeni ja mieheeni uudelleen. Kelpasin, olin upea ja haluttu. Seksielämämme heräsi henkiin ja voi edelleen hyvin. Seksi on intohimoista, estotonta, monipuolista ja todella nautinnollista. Kaikki ois kyllä voinu mennä ihan toisin, mutta tää on kyllä aika täydellistä nyt.
Kiva kun avasit tilannettanne enemmän. Antaa taas uutta perspektiiviä kaikille.
Vaikka itsekin vakuuttelen naiselleni että hän on haluttava, niin hänellä on vaikeuksia sisäistää sitä ja ajattelee varmaan että mulle käy kaikki kunhan saan kassit tyhjäks.. ;(
Taitaa olla yleistäkin tuo huono minäkuva naisilla jossain vaiheessa elämää.
Mutta tuo teidänkin tilanne antaa toivoa että kaikki voi muuttua. Hyvä esimerkki! 👍
Aika monelle, niin miehelle kuin naiselle, käy iän myötä niin, että kroppa muuttu ja itsetunto laskee. Siinä on vaan se ero, että harvempi nainen jaksaa vuosien vakuuttelua toisen vain mollatessa itseään. Mies luokitellaan nahjukseksi ja seurauksena ero.
Vierailija kirjoitti:
esileikkiä kirjoitti:
Hän katsoo minuun ja sanoo "mä en tota kyllä suuhuni ota".
M39
Nautinnollinen loppuhan tuolla tapahtumalla oli, mutta ei kovin rakentava tuo vaimosi toteamus suuhun ottamisesta :( Varsinkaan kun olit juuri hoidellut hänen nautintonsa suuhoidolla. Eikö tuossa tunne itsensä vähän kuin "spitaaliseksi", toista inhottaa koskea?
N
Todellakin. Tuskin hommat siitä enää jatkuisi, jos mies vastaavassa tilanteessa toteaisi, että "tuonne en kyllä kieltäni pistä". Todennäköinen seuras olisi syvä loukkaantuminen ja iso riita.
Vierailija kirjoitti:
Saman luokan harhaluulo kuin että uskoisi kaikkien miesten aina ensin huolehtivan naisen nautinnosta.
esileikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei välttämättä tuu yhdynnässä ollenkaan -> nainen vaatii kieltä ja sormea ja vibraa ja uhrauksia saatanalle että on edes vähän mahdollista laueta -> on siis aivan oikein ja kohtuullista, että mies joutuu tekemään kaikki mahdolliset temputEn tiedä. Epäreilua se silti on. Mutta mikä selittää ne miehet, jotka ei nuole? Täytyy kyllä olla tyytyväinen omaan suhteeseen.
No itse asiassa naiseni ajattelee juuri tuolla logiikalla. Tuolla logiikalla molemmat tulee tyydytetyksi, mikä on ihan oikein, mutta toisen toiveet seksin suhteen jää toteuttamatta.
Hänelle on kuulemma joku nainen joskus antanut ohjeen että antaa voi, mutta ei ottaa.. (ihan kuin ohje olisi tullut joltain joka ei ymmärrä miesten nautinnon päälle tai seksin päälle ylipäätään).
Naiseni myöskin uskoo että kukaan nainen ei voi oikeasti pitää suihinotosta!Se onkin ikuinen pähkinä minullekin että miksi joku mies ei nuole. Itse nuolen tai hoidan orkun muuten naiselle aina ennen omaa tulemistani, se on hyvin kiihottavaa esileikkiä itsellenikin ja näin kaikki on muutenkin vain helpompaa 🙂
Koska eivät jaksa yksipuolisesti huolehtia toisen nautinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Oon jotenkin luullu että ekaikki naiset antaa suuseksiä.. ja että lasti kuuluu niellä. Ollu mulle jotenkin itsestäänselvyys. Ei sillä kyllä ihan tykkäänkin suihin ottaa ja mieskin siitä nauttii ja se kai siinä tärkeintä onkin että saa toiselle tuottaa mielihyvää. Ajattelin ostaa miehelle lahjaksi maku liukkaria, vaikka hattaran makuista ja sen kanssa sitten miestä imeä kuin tikkaria. Kaalimadolla oli aika kattava valikoima eri makuja. Kokeillaa niitä jos saisitte vaimonne innostumaan. Seksissä pitäis aina muistaa semmonen pieni leikkimielisyys, ei sais olla liian tosikko.
Pidin kirjottamastasi, paitsi tosta että lasti pitäisi niellä. Suuseksiä annan mielelläni miehelleni, mutta lastia en kykene nielemään.
Pakotatko itsesi nielemään vai teetkö tämän mielellään?
Naistenkin mielihalut suuseksiin vaihtelee. Vaimo halusi vuosia suuseksissä vain sormilla, yhdellä tai kahdella sormetusta klittaa nuollessa ja näin orgasmit. Nyt taas vaihteeksi otettu dildo käyttöön. Oli kerran orgasmi tiukalla ja pyysi jelly-jortikkaa avuksi. Jo vain lähti komeasti ja sillä leikitty sen jälkeenkin. Nuollut ja sormettanut ensin kiimaiseksi ja vasta lopussa työnnellyt syviä ja pitkiä työntöjä jortikan kanssa. Tehokas yhdistelmä klitan nuolemisen kanssa. Päässyt itse vähän helpommalla kun vaimo saanut nopeammin. Sen jälkeen olen jaksanut paremmin naida.
M62
Varmaan yleisempää niin päin, että nainen ottaa suihin mutta mies ei nuole.
Itse en käsitä ihmisiä joille suuseksin antaminen omalle rakkaalle on joku vaiva tai jopa inhottavaksi koettu asia.
Sinäpä sen sanoit, vähän siltä se tuntuu. Ja kun kaikenlainen koskettelu hänen puoleltaan on esileikissä muutenkin hyvin vähäistä...
Onko sinullakin mahdollisesti kokemusta vastaavasta?