Ihmiset jotka raivoavat somessa ja julkaisevat kaikkia "pysy vttu kotona" - tekstejä
Nämä on niitä tyyppejä, joita ei oikeasti kiinnosta asia epidemian, vaan muiden ihmisten rajoittamisen vuoksi. He ovat itse aikanaan jääneet ulkopuolisiksi syystä tai toisesta ja katkeroituneet, kun muut ovat pitäneet hauskaa ja olleet ystävien kanssa. Nyt kun Korona tuli, tämä ihmistyyppi kokeekin saavansa oikeutta näistä rajoitteista ja alkaa siksi toimia innokkaana "karanteenivartijana". Häntä ei välttämättä häiritse ajatus siitä, että tauti korjaisi hänelle tuntemattomia ihmisiä, mutta se, että nuo iloiset ihmiset eivät pysykään eristettyinä, kuten hän on vuosia joutunut olemaan, saa raivon pintaan ja somen laulamaan. Hän siis haluaa, että nuo onnelliset lintuset vangitaan häkkeihin, joissa ne eivät voi enää sirkutella ja olla iloisia. Aivan kuten hän ei ole voinut olla. Mutta nyt Korona toisi hänelle oikeutta, siksi kaikki on suljettava, kiellettävä ja rangaistava. Et laula enää, lintunen..
Kuinkas moni mamma on tätä osastoa? Rohkeasti vaan kättä pystyyn!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama vaikka kaikki jotka rikkoo määräyksiä kuolisivat, mutta ne paskat levittää samalla tautia muillekin ja minä en sitä halua itselleni enkä lähipiirilleni. Joten pysykää kotona saatanan humppaelvikset!
Haista paska ja toivottavasti saat koronan ja kuolet tukehtumalla siihen ja kiukkuusi.
Toivottavasti sinä et kuole vaan saat keuhkovaurion etkä pysty enää ikinä hengittämään kunnolla.
Mun ”suosikkeja” on nämä tyypit jotka tykittävät päivityksiä ihmisten itsekeskeisyydestä kun eivät pysy kotona ja lähtevät herraisä kauppaan. Tällaisten päivitysten väleissä laittavat tämän tyyppisiä: ”Kiitos Henna, Minka, Maaria, Tuutikki ja Yrsikki kun kävitte kaffella mua piristämässä kun on niin tylsää täällä kotona kykkiä. Kiitos myös Pekka, Ruska ja Tapio kun toitte ruokaa ja jäitte leffaseuraksi” 🙄
Nämä tyypit ovat ottaneet ohjeistukset mahdollisuutena passauttaa muita ja jännästi unohtaneet ne ohjeistukset jotka eivät ole heille kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun ”suosikkeja” on nämä tyypit jotka tykittävät päivityksiä ihmisten itsekeskeisyydestä kun eivät pysy kotona ja lähtevät herraisä kauppaan. Tällaisten päivitysten väleissä laittavat tämän tyyppisiä: ”Kiitos Henna, Minka, Maaria, Tuutikki ja Yrsikki kun kävitte kaffella mua piristämässä kun on niin tylsää täällä kotona kykkiä. Kiitos myös Pekka, Ruska ja Tapio kun toitte ruokaa ja jäitte leffaseuraksi” 🙄
Nämä tyypit ovat ottaneet ohjeistukset mahdollisuutena passauttaa muita ja jännästi unohtaneet ne ohjeistukset jotka eivät ole heille kivoja.
Lähtevät kauppaan ostamaan suklaapatukkaa. "Kun teki mieli".
Haista paska ja toivottavasti saat koronan ja kuolet tukehtumalla siihen ja kiukkuusi.