Millainen ihminen käy lähiökapakassa? (ov)
Meidän alueella on 2 ns. kulmakunnan baaria ja aivan hirveitä lääviä ja hirveä haju lähtee jo ulos asti. Siellä tuntuu viihtyvän ihan lähiömammoja miehineen. Lapset juoksevat sisällä välillä moikkaamassa vanhempia.
Kerran otti päähän kun näin tämän toisen baarin ulkopuolella sunnuntai aamupäivällä n. 10 vuotiaan tytön ruinaamassa äitiään kotiin. Äiti selitteli että tulen ihan kohta, jookos..voi helvetti sanon mä! Viina tärkeämpää kuin oma lapsi.
Mua ei saisi mistään hinnasta yhteenkään lähiöbaariin! Joku taso sentään.
Kommentit (4)
korjaussarjalla. Lasten myötä en ota enää ees kotona. On toi kyllä surullista. Ja NIIN yleistä Suomen maassa :(.
on tosi kiva ja viihtyisä ja käydään usein koko perhe siellä syömässä. Joskus käyn ystäväni kanssa ilman lapsia siellä kaljalla tai kesällä myös lasten kanssa terassilla, lapset limuilla ja itse siiderillä.
Aika läävähän se on kyllä. Joskus nuorena seurasin sivusta näitä lähiömammoja jotka käy jatkuvasti, ja ne ovat kyllä alkoholisoituneuta luusereita. Mutta mitäs siitä jos joskus käy, kun lapset on esim mummolassa.
Usein noissa lähiökapakoissa soi hyvä musiikki. Vanha rock, joskus jopa metallia :) Musiikki ei soi korviahuumaavan kovaa, vaan mahdollistaa keskustelun.
Ja uskokaa tai älkää, muutamat vakioasiakkaat voivat olla ihan mielenkiintoista keskusteluseuraa. Erilaisia elämäntarinoita, kannanottoja, pohdintoja... Kun aukaisee korvat ja silmät, näkee vaikka mitä iänikuisten stereotypioiden sijaan.