Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole sinkkunaisella helppoa

Vierailija
27.03.2020 |

Lähinnä oudot tyypit lähestyvät minua. Tai jos itse kiinnostun jostain, ei olla tosissaan. Kauniiksi on sanottu mutta kukaan kiinnostava ei yritä, muuta kuin leikkii.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinkkumiehenä helppoa. Ei ole pelkoa, että kukaan lähestyy lyhytttä, jo alle kolmikymppisenä kaljuuntuvaa ukon ketaletta.

Vierailija
22/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ikävää ettei sinkkunainen saa mitä haluaa. Uniikille prisessalle tarjolla on vaan ihan tavallisia sinkkumiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sinkkumiehenä helppoa. Ei ole pelkoa, että kukaan lähestyy lyhytttä, jo alle kolmikymppisenä kaljuuntuvaa ukon ketaletta.

Yritin lähestyä tälläistä, ei kiinnostunut. Pikemminkin näytti pakoilevan minua. Sitten miehet valittaa ettei naiset muka itse lähesty....

Vierailija
24/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh, sinkkunaisena on todellakin helppoa. Ei ole ketään kotona sotkemassa, valittamassa tai vaatimassa seksiä/ruokaa/siivoamista/huomiota. Ihan sama millaiset miehet näyttävät huomiota, kun niistä kuoriutuu riippakivi vähintään yhteenmuuton myötä.

Sinkkuna on siisti ja kaunis koti, aikaa joogata ja tehdä ihan mitä haluaa.

7 avovaimovuoden jälkeen kyllä nautin ihan täysin rinnoin sinkkuelämästä.

Aina joksus sitä sinkkuna (miehenä) oikeasti ihmettelen, että mistä teistä osa oikein löytää näitä "miehiä", kun tällaisia kuvauksia miehistä saa tältä palstalta lukea erinomaisen usein. - Onko syy sinkkuuteni sitten se, että olen liian siisti (en kuienkaan mielesäni nipottaja), haluan seksiä liian vähän ja tuskin vaadin naiselta, mitään sellaista, mitä en vaatisi itseltänikin; enkä nyt tarkoita että unelmieni kumppani olisi peilikuvani mutta nainen.

Kun nyt olen mitä olen, niin sinkkuna sitä on saanut tai joutunut olemaan. Ei siinä mitään näinkin on ollut monin tavoin hyvin tyydyttävää.

Mutta kyllä sitä toisinaan olen myös kysynyt, että mitä teen väärin, kun parhaimmillaan olen päässyt naiselle "vain" kaveriksi. - Ei sillä, ettenkö arvostaisi ja kunnioittaisi kaveruutta. Kyllä arvostan ja kunnnioitan paljonkin. Kuitenkin toisinaan toivoisi vuosien jälkeen löytäväni ja kohtaavani Sen Yhden Ja Erityisen.    

Vierailija
25/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutuu vielä ite maksaan käsilaukut,dubain matkat ja ravintolat

Vierailija
26/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ikävää ettei sinkkunainen saa mitä haluaa. Uniikille prisessalle tarjolla on vaan ihan tavallisia sinkkumiehiä.

Uniikki tai en, en ota miestä joka ei minuun vetoa.

En ymmärrä miksi kukaan "tavallinen sinkkumieskään" haluaisi sellaisen suhteen.

ap

Vierailija
27/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sellaiset mukavat joihin en tunne seksuaalista vetoa. Eikö molemminpuolisen vetovoiman huomaa?

ap

Ei huomaa, miehet ainakaan.

Vierailija
28/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut passiivisesti. Oletko itse ollut aloiteellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi