Kuollaanko me kaikki tähän koronaan? T. Ammattivalittaja
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja jää viimeisenä palstalle, kun on aina kotona turvassa. Valittaa kun ei kukaan vastaa hänelle.
Kävin mä tänäänkin aika isossa kaupassa ja meni varmaan tunti siellä vaikka yritin olla nopea. Ap
Käytithän kasvosuojaa, pesit kädet heti kotiintullessa ja desinfioit ovenkahvat, ettet kuale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja jää viimeisenä palstalle, kun on aina kotona turvassa. Valittaa kun ei kukaan vastaa hänelle.
Kävin mä tänäänkin aika isossa kaupassa ja meni varmaan tunti siellä vaikka yritin olla nopea. Ap
Käytithän kasvosuojaa, pesit kädet heti kotiintullessa ja desinfioit ovenkahvat, ettet kuale.
Pesin kädet mutta muuta en tehnyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ammativalittajan ja zincciksen välillä jotain sutinaa? Onko kevättä rinnoissa?
Ei ole. T. Ammattivalittaja
En minäkään tuota zingdindongia huolisi.
Riittää kunnon tuo oma ukko riesana. Ap
Mutku siltä ei saa herkkutattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ammativalittajan ja zincciksen välillä jotain sutinaa? Onko kevättä rinnoissa?
Ei ole. T. Ammattivalittaja
En minäkään tuota zingdindongia huolisi.
Mutku siltä ei saa herkkutattia.
No ei ole oikein koskaan kahdenkeskistä aikaa. Ei ainakaan näin korona aikana ja kun asuu ison lapsen kanssa 60 neliön mökissä, niin hankalaa se on. Ap
Uuh, pitkät tissit niillä olisi kiva leikkiä, leipoa, hieroisit "jormaa" niillä.👍
Heität lapsen pihalle, kavereille tai jonnekin ym.ym.
Mahdollisuuksia on vaikka kuinka.
Ei kuolla! Kohta pääsee pyörimään!! 🎢🎡🎠😃
Mulle tuumas töissä 97v mummukka, että voi nyt korona, me kuollaan kaikki!
No enpä tuota voinu kiistääkään. Mehän kuollaan kyllä kaikki. Mummulle tuumasin, että näinhän se menee. Ei täältä kukaan oo vielä hengissä selvinny, että kaikki aikanaan, mutta eletään nyt ensin.
t. Koronahysteriaan väsynyt hoitaja
Korona kuolema on pitkä ja tuskainen.
Kyllä suurin osa jatkaa kuolemista ihan muihin juttuihin kuten ennenkin.