Minkä takia meistä tuli näin kylmiä ja välinpitämättömiä, kukaan ei välitä muuta kuin itestään, mikä meidät on ajanu tähän tunnekylmyyteen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä tuli näin kylmiä ja itsekkäitä, koska hylkäsimme Jumalan. Hän on kaiken rakkauden lähde.
Puhutko itsestäsikin?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä tuli näin kylmiä ja itsekkäitä, koska hylkäsimme Jumalan. Hän on kaiken rakkauden lähde.
Puhutko itsestäsikin?
en
Tämä ei ollut tuon viestin kirjoittajan vastaus.
Puhun itsestänikin.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailu, on pakko pärjätä. Häikäilemättömyys on modernin ihmisen menestyksen salaisuus. Solidaarisuus hävinnee sivistyssanakirjoistakin vuosikymmenen loppuun mennessä.
Mulle heti kaikki, minäminäminä.
juurikin tuommoset joutas saada sen koronan pahimman kaavan kautta, ehkä opettas jotain nöyryyttä elämää ja muita ihmisiä kohtaan ja se raha mene ja kiiltokuvaelämä menettäis sen tärkeyden, ja opisivat arvostamaan vähän muitakin asioita elämässä, monet elää siinä illuusiossa, että raha, menestys, kaikki turhanpäivänen somwhehkutus tuo sen onnen, aikas yksinäisiä nuo loppupelissä on, esimerkki Sara Sieppi ym..turhikset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis mua kammoksuttaa somekulttuuri.
Instagram pääasiassa.
Ihmiset postailee sinne vuoron perään asioita minkä takia "mä olen parempi kuin te, ja teidän pitäis nyt ottaa musta mallia" - niitä ei edes saa kommentoida. Ja jos niitä vaikka kommentoi, niin ihminen sanoo tyyliin "keskity vaan ommaan elämääsi!!!11 idiootti"....
Miks ihminen esittelee kuvia itsestään, muttei halua käsitellä mitään syvällisemmin tai aidosti?? :D miks negatiiviset asiat on kiellettyj' vaikka ne kuuluu elämään??? =DD
mua ei ainakaan kiinnosta olla mikään "hyvän elämän" malliesimerkki niin, että totuus on pelkkä pahoinvointi joka selviää jos vähänkään lähemmin joku tutustuu...........
Mikset hyväksy sitä että muut elää ja ajattelee elämästä erilailla kuin sinä? Ei niitä postauksia ole pakko katsoa jos ne tuottaa tuollaista inhoa.
Miksi erottautuminen muiden kustannuksella ja heitä halveksien pitäisi hyväksyä? Moraali ei ole täysin yksityisasia. Vaikutamme toisiimme joka tapauksessa pahassa, sellaisella yhteiskunnalla ei ole paljon toivoa joka estää mahdollisuuden vaikuttaa toisiinsa hyvässä, koska kaikki on yksityisasia.
Ja mitenhän joku "erottautuu muiden kustannuksella heitä halveksien" jos lisää postauksen instagramiin jossa muut vapaaehtoisesti niitä katselevat vai mistä tässä oli kyse?
Suhtautuminen muihin on jokaisen oma valinta. Myös sinun. Minä välitän edelleenkin myös muista kuin itsestäni. Läheisteni lisäksi monista tuntemattomistakin.
Tuo somepaskahan se isolti on, ja kaikki pitää olla nykyään niin Amerikkaa että huhhuh. Tähän voisin Bill Maherilta lainata tuohon someen liittyen: "If you knew how much they were faking it, you wouldn't want to join them anyway"
Vierailija kirjoitti:
eurot kiiltää vaa nyky ihmisten silmis, kaikki ihmisyys, empatia, toisten arvostus, ne kaikki on hävinny tästä yhteiskunnasta, nykyää vaan rahalla on väliä näille rahanahneille paskiaisille, on sen jo huomannu mistä eniten uutisissaki ollaa huolissaa, taloudesta, hitot niist ihmishengistä ja ketä ja kuin paljon tulee kuolemaa, kunhan rahaa tulee ja suomen kerma nauttii lounaastaan, vitutköyhistä, vanhuksista, joutaa kuolla.. siat!!!
Ja rahaa saa loputtomasti taikaseinästä tietää sosiaalivaltion kasvatti. Mitäs sitten kun ansiosidonnaista, peruspäivärahaa, eläkkeitä, asumistukea yms. leikataan rajusti? Suurin osa taloudesta huolissaan olevista on huolissaan selviääkö enää normaalimenoista, pystyykö maksamaan asuntolainansa/vuokran yms. Rahvas on se joka voi menettää asuntonsa ja joutua täysin puille paljaille jos palkkatulot loppuvat tai pienritys tekee konkurssin. Ei kapitalistin elintaso siitä laske vaikka tulot pienenisivät. Kapitalisiti ei käytä hulppeaan kulutukseensa kuin mitättömän osan tuloistaan. Ei 90-luvun lama tai edes 30-luvun lama tarkoittanut ettei kapitalistilla ollut varaa jatkaa juhliaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska muilla kuin aivan läheisimmillä ei ole kriisin tullen väliä.
Tämä on se surullisin fakta ihmisistä.
Kilpailu, on pakko pärjätä. Häikäilemättömyys on modernin ihmisen menestyksen salaisuus. Solidaarisuus hävinnee sivistyssanakirjoistakin vuosikymmenen loppuun mennessä.
Mulle heti kaikki, minäminäminä.