Nainen, onko sinusta seksikästä kun vahvan alfauroksen käsivarsissa pullottaa verisuonet?
Kommentit (29)
Ennemmin pidän muista suonikkaista ruumiinosista
Seksikkyydestä en tiedä, mutta olen hoitajana toimenkuvassa jossa joutuu kanyloimaan paljon, ja pullottavat verisuonet näyttävät lähinnä mukavan helpoilta kanyloitavilta. Ei mulla muuta.
Ei. Miehet eivät ole seksikkäitä koskaan.
Mua lähinnä ällöttää paksut näkyvät verisuonet
Tulee suonikohjut mieleen. Eli ei sytytä.
Ei ole erityisen seksikästä eikä herätä luottamustakaan sen enempää kuin mikään muukaan ruumiinosa.
Mitä nyt taas? Et nyt viitsis aloittaa.
Kädet voivat olla vahvan ja seksikkään näköiset myös ilman pullottavia verisuonia.
Ap on saanut ihan kivasti suoria vastauksia. Oletko tyytyväinen, ap?
Ei miehessä pidä minkään muun suonikkaan pullottaa kuin peniksen.
Jos käsivarsissa pullottaa, on melko varmaa, että housuissa ei pullota, se on niiden salisteroidien ikävä sivuvaikutus.
Ja muutenkin alfa hoitaa ongelmat aivoillaan eikä lihaksilla.
Vierailija kirjoitti:
entäs kun vahvan alfanaaraan suonet pullottaa? minkälaisia ajatuksia se herättää?
Ihanaa, lateksiasuinen domina piiskoineen läpsäyttelemässä p*nistä.
Pullottavat suonet ei ole seksikkäät missään ruumiinosassa.
Sitä ajattelee vain että on heikko verisuonisto, jos ne pullahtelee ulospäin.
Ei, mutta siihen hajoon aivan täysin kun älykkään oloinen ja rauhallinen tavismies, oisko vaikka tau-uros sitten, tekee käsillään jotain etevää ja sen kämmenselissä pullottaa verisuonet. Alan kuvitella kaikenlaista.
Entäs jos hopeakettujen pöksyissä pullottaa peräsuolet?
Kullissa pullottavat suonet, joo.
Pidän niitä ällöttävinä :S Mulla on joku kammo muutenkin verisuoniin ja jos ne oikein pullottaa ulos ihosta, niin pakko kääntää katse muualle. Ei kiitos näkyville verisuonille.
Kunnon pano joltain oikealta alfalta alkanut käydä mielessä.. Oma mies ei haluta, koska rakentavaa riitelyä yrittänyt opettaa hänelle jo yli vuoden, mutta edelleen raivokohtauksia ja henkistä mukilointia... Itsetyydytystä päivittäin ja haluja on, mutta mies vain jotenkin kuivattaa täysin korpuksi...
Narkkarin unelma. Pullottava verisuoni.
Ahhh. Siihen on hyvä pistäää. Siihen on hyvä pistää. Aah.
Ei mulla muuta oikein.
Jos olisit narkkari niin olisi tosi hyvä juttu, mutta noin muuten verisuoni nyt on vain verisuoni.
entäs kun vahvan alfanaaraan suonet pullottaa? minkälaisia ajatuksia se herättää?