Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee mieli hypätä sillalta alas tämän koronan takia

Vierailija
27.03.2020 |

Onko kukaan muu niin ahdistunut, että tekee mieli hypätä sillalta alas? Kaikki paska tapahtuu elämässäni samaan aikaan, enkä jaksa enää.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama. Molemmat menetettiin työ. Lasta kiusataan pahasti. Äiti todella pahaa riskiryhmää, samoin itsen kuulun riskiryhmään ja joulukuussa sairastin tosi pahan keuhkokuumeen, enkä ole vieläkään kunnossa hengästyttää hirveästi,

Vierailija
42/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa hengitellä syvään ja yrittää ajatella muutakin kuin koronaa. Media on ottanut tilanteesta kaiken irti. Siinä on se hyvä puoli, ettei pandemia tullut täysin yllätyksenä, ja huono puoli, että jokainen on saanut niin paljon tietoa viruksesta, että osaa ahdistua siitä kun se levisikin Suomeen.

Enemmistö kuitenkin selviää. Ei tämä mikään zombiemaailmanloppu ole, eikä edes maailmanloppu.

Juuri näin. Lopulta kuolleita koronaan Suimessa tulee kohtuu vähän. Kannattaa pitää mediapaussia jonkin aikaa. Ei siinä mitään menetä.

Ei tule olemaan ihan vähän jos saan ennustaa. 

Saat toki, mutta kun et osaa, niin kenenkään ei kannata uskoa sun ennustuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottomuus ollut välillä itelläkin olotilana ja onko tuo nyt joku ihmekään.. Ihan täysin uniikki tilanne kaikille. Ei kai se ole kumma että tulee jo mieleen yhtä ja toista, kun ollaan yhtäkkiä niinkuin keskellä jotakin sotatilaa, ulkonaliikkumiskiellon ja armeijan kutsuttu apuun. Parempi kyllä kun ei seuraa koko aikaa uutisia..

Jos olet perusterve, et kovin vanha, huolehdit hygieniastasi, käytät muutenkin maalaisjärkeäsi, koronasta on sinulle hyvin vähän harmia, jos ollenkaan.

Otat vain huomioon, että vietät aikaasi vain tervejärkisten seurassa, jotka eivät panikoi turhasta.

Vierailija
44/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kuollut kaikki läheiset joten aivan sama vaikka tulisi itselleni jokin kuolemaan johtava sairaus.

Mediassa keskitytään koko ajan koronan leviämiseen ja kauhukuviin. Koko ajan tapahtuu myös paranemisia mutta niillä ei näköjään ole uutisarvoa.

Vierailija
45/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa asettua töistä potkituun asemaan koska saan kuitenkin kassasta rahaa jos joudun pois töistä.Miksi ihmiset eivät liity mihinkään .Yrittäjät ymmärän jotka eivät saa mistään mitään ennen kuin lopettavat yrittämisen.

Vierailija
46/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavia viestejä kirjoittaneille. Ajattelin ensin, että en tule enää lukemaan, kun jotkut vastasivat niin ilkeästi. Mutta kai he ovat oikeassa. Olen ihan turha ihminen. Olisi ihan sama, vaikka toteuttaisi suunnitelmansa. Lapsista ei tarvitse olla huolissaan, koska minulla ei ole lapsia. Se oli varmaan yksi syy potkuihin, koska en ansaitse työtä yhtä paljon kuin perheelliset. Lapsettomuus johtuu sairaudesta ja tällaisetkin asiat nyt vaan ylikorostuu tässä mielentilassa.

Vierailija
47/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kannustavia viestejä kirjoittaneille. Ajattelin ensin, että en tule enää lukemaan, kun jotkut vastasivat niin ilkeästi. Mutta kai he ovat oikeassa. Olen ihan turha ihminen. Olisi ihan sama, vaikka toteuttaisi suunnitelmansa. Lapsista ei tarvitse olla huolissaan, koska minulla ei ole lapsia. Se oli varmaan yksi syy potkuihin, koska en ansaitse työtä yhtä paljon kuin perheelliset. Lapsettomuus johtuu sairaudesta ja tällaisetkin asiat nyt vaan ylikorostuu tässä mielentilassa.

Hei, ihana ihminen, hakeudu hoitoon. Sinulla on vain 1 elämä.

Vierailija
48/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ahdista korona tippaakaan, olenko siis jotenkin tunteeton tai psykopaatti?

Vierailija
49/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä täällä vielä vähättelee koronaa joille ei vielä osunut mutta ehkä jo huomenna tai viikon päästä

Vierailija
50/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa duunissa pitkäaikaistyöttömyyden jälkeen ollut muutaman kuukauden eli ei vielä työssäoloehto täyty. Nyt firma todennäköisesti kaatuu, palkanmaksu katkesi ja samaan aikaan muutettiin yksiöön pakosta talon isoa remonttia karkuun. Eli maksetaan sekä vastike että vuokra samaan aikaan. Vaimo kuuluu riskiryhmään, meidän molempien vanhemmat 80 vuotiaita.

Jospa ne siellä uutistoimituksessa edes yrittäisivät lähettää muitakin kuin suoraan koronaan liittyviä uutisia. Uutisia ei voi katsoa ollenkaan.

Vierailija
51/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama fiilis

Taidat olla niiden tyyppien hengenheimolaisia, jotka ahdistuvat siitä että armeijassa joutuu tekemisiin aiemmin vieraiden ihmisten kanssa, asumaan vähän ahtaammin kuin siviilioloissa ja käyttämään yhteisiä pesu- ja wc-tiloja muiden varusmiesten kanssa?

Tämän koronaepidemian aikahan useimmat ihmiset saavat kuitenkin olla ihan kotioloissa, jotka on ollut mahdollista luoda juuri niin mukaviksi kuin mitä oma talous, mielikuvitus ja vaivannäkö on mahdollistanut.

Vierailija
52/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On veikattu asiantuntjoiden taholta, että tämä on Suomesta kesään mennessä jo poistunut .

Vierailija
53/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Back to normal kirjoitti:

On veikattu asiantuntjoiden taholta, että tämä on Suomesta kesään mennessä jo poistunut .

Jaa missä viimeaikaisessa ennusteessa noin? Laitapa linkkiä näkyviin. Jos nimittäin olisi ohitse kesään mennessä niin tehohoidon paikat loppuisivat satavarmasti kesken eli tulisi runsaasti kuolleita.

Linkki tai valehtelet

Vierailija
54/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaisin kuitenkin kaikkia pienestä suhteellisuudentajustakin. Ihmiskunta on selvinnyt esimerkiksi mustasta surmasta, joka tappoi väestöstä 30-60 % ja oikeasti levisi kuin kulovalkea erittäin alkeellisen hygieniatason aikana, jolloin ihmisillä ei ollut mahdollisuutta vetäytyä kotisohvalle katselemaan Netflixiä ja tekemään etätöitä. Koronavirus tappaa arviolta pari prosenttia sairastuneista.

Kyllä minuakin ahdistaa korona, etenkin kun olen riskiryhmää, mutta mielestäni nämä asiat on silti hyvä pitää perspektiivissään.

i

Kyllähän ihmiskunta on selvinnytkin vaikka mistä mutta usein traumojen ja valtavien yksilöllisten tragedioiden kautta. Eikö sitä saisi pelätä?

Vierailija
55/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene äläkä inise.

Mä voin tulla työntämään.

Hyppäähän ensin itse , sen  hyppäämisen malliksi...

Vierailija
56/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pullaksi paljastuu suuri osa kansasta tämän koronan myötä. Tällä mentaliteetilla oltaisiin varmaan osa Venäjää, jos porukka olisi ollut tällaista sata vuotta sitten.

Vierailija
57/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun niihin joita tää koronajuttu ahdistaa, vaikka asiat on muuten hyvin.

Jos tästä kaikesta jotain positiivista pitää keksiä, niin olen ajatellut, että on hyvä, että vanhempani ja pari ystävääni ovat jo kuolleet aiemmin. Heidän ei tarvinnut nähdä tätä aikaa. Että näinkö tämä asia nyt sitten on käännettävä positiiviseksi.

Vierailija
58/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quotwe=Vierailija]Aika pullaksi paljastuu suuri osa kansasta tämän koronan myötä. Tällä mentaliteetilla oltaisiin varmaan osa Venäjää, jos porukka olisi ollut tällaista sata vuotta sitten.[/quote]

Mikäs vitsiniekka?

Vierailija
59/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulun niihin joita tää koronajuttu ahdistaa, vaikka asiat on muuten hyvin.

Jos tästä kaikesta jotain positiivista pitää keksiä, niin olen ajatellut, että on hyvä, että vanhempani ja pari ystävääni ovat jo kuolleet aiemmin. Heidän ei tarvinnut nähdä tätä aikaa. Että näinkö tämä asia nyt sitten on käännettävä positiiviseksi.

Ok. Sinusta tämä koronajuttu on ahdistavampi asia kuin toinen maailmansota?

Vierailija
60/84 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaisin kuitenkin kaikkia pienestä suhteellisuudentajustakin. Ihmiskunta on selvinnyt esimerkiksi mustasta surmasta, joka tappoi väestöstä 30-60 % ja oikeasti levisi kuin kulovalkea erittäin alkeellisen hygieniatason aikana, jolloin ihmisillä ei ollut mahdollisuutta vetäytyä kotisohvalle katselemaan Netflixiä ja tekemään etätöitä. Koronavirus tappaa arviolta pari prosenttia sairastuneista.

Kyllä minuakin ahdistaa korona, etenkin kun olen riskiryhmää, mutta mielestäni nämä asiat on silti hyvä pitää perspektiivissään.

i

Kyllähän ihmiskunta on selvinnytkin vaikka mistä mutta usein traumojen ja valtavien yksilöllisten tragedioiden kautta. Eikö sitä saisi pelätä?

Sitä minäkin ihmettelen. Että omaisten ja läheisten terveyden ja hengen puolesta ei saisi pelätä eikä omankaan terveyden ja hengen puolesta.

Miksi tässä mitään varotoimia tehdään, jos ei ole mitään pelättävää?

Oikeasti, avataan sitten koulut, tavataan kavereita kuten ennenkin jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän