Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini juoksee portaita ylös alas kerrostalossa

Vierailija
27.03.2020 |

Mistäköhän tässä on kyse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ulkovaatteet päällä, joten kaipa se on tullut ulkoa? Miksi se ei voi juosta siellä ulkona? Ihan lähellä on mäen päälle vievät portaatkin.

Vierailija
2/7 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa. Juuri ehdotin teinille samaa . Helsingin keskustan kerrostalo muuten asukkaista ihan tyhjä, missä lienee kaikki naapurit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenissa. Ei halua levittää tautia ulkomaailmaa, niin pysyttelee rakennuksen sisällä. Vastuullinen ihminen.

Vierailija
4/7 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se ole karanteenissa oloa, jos ravaa porraskäytävässä! Jos näin olisi sehän olisi suorastaan vaarallista: Hengästyessä keuhkot puskevat ilmaa voimakkaammin ulos - porraskäytävään!

Vierailija
5/7 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovaatteilla ihme juttu, sisävaatteilla luontevampi.

Vierailija
6/7 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimpien tutkimusten mukaan virusta ilmassa useita tunteja, kun sairastunut aivastaa tai yskäsee. Itse en hengaile yhtään ylimääräistä rappukäytävässä. Eipä voi tietää kuka siellä köhii mua ennen.

Vierailija
7/7 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on muutenkin outoaja liikuntatapoja. 

Olen seurannut yhtä juoksijaa. Näin sen ensimmäistä kertaa lenkillä tammikuussa. Se oli niin huonokuntoinen, ettei jaksanut edes alamäkeä juosta kokonaan. Nyt näin sen taas toissa päivänä. Kahdessa kuussa kunto ei ole noussut mihinkään. Se ei edellenkään jaksa juosta alamäkeä kokonaan alas.

Miksi ei voi kävellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi