Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joita ei koronatilanne oikeastaan hetkauta?

Vierailija
27.03.2020 |

Jotain hyvää ehkä siinäkin, että olen masentunut koska luulen, etten samasta syystä jaksa reagoida tähän poikkeustilaan. Tuntuu, että elämäni on joka tapauksessa ollut aina vaikeuksissa räpiköintiä ja että kepeää, helppoa sekä onnellista ajanjaksoa (lyhyttäkään) en edes ole kokenut.

Ihan sama siis minulle, mitä tapahtuu Suomessa ja taloudessa. Toisaalta järjellä ajatellen minusta olisi parempi antaa heikkojen kuolla koronaan kuin aiheuttaa todella massiivista ahdistusta ihmisille tulojen ja ehkä elinkeinon menettämisen myötä.

Koen itse olevani yksi hukattu mahdollisuus ja syyt ovat 90-luvun lamassa, jolloin isäni teki itsemurhan ja äitini masentui vakavasti. Jos eristykset purettaisiin, koronaan kuolisivat erityisesti valmiiksi sairaat ja vanhukset. Muille elämän jatkaminen mahdollisimman normaalina olisi paras toimintamalli.

Oma tarinani saattaa toistua, mikäli Suomen talous romahtaa tämän Koronan seurauksena. En ymmärrä, miksei oikeasti mietitä kaiken pysäyttämisen seuraamuksia pidemmällä aikajanalla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla