Ravintola teki ruoka-annoksia kaupoille. Makaronilaatikko 20 euroa / kg kaupassa!
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti😂 Kyllä pitää olla tyhmä että maksaa makaronilaatikosta tuollaisen hinnan. Ehkä täällä etelä-Suomessa ollaankin tyhmiä.
Annos maksaa sen alta kympin eli ihan normaali lounasruoan hintahan tuo on. Moni käy siellä lounaallakin syömässä makaronilaatikkoa.
Siihen lounaaseen sisältyy vähän muutakin kuin pelkkää makaronia, lihanrippuja ja munamaitoa....
Nuohan on lähinnä kai tarkoitettu niille jotka normaalisti käy ulkona syömässä sen lounaansa. Nyt voivat hakea sen kotiin valmiina. Kun lounaspaikat on joutuneet laittamaan ovet säppiin.
Ap voi edelleen jatkaa sen saarioisten makrulootan ostamista. Kyllä noille on riittänyt kysyntää ilmankin, ja moni ostaa ihan vaan tukeakseen ravintolan toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se hul lu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Näinhän se on, mutta ihanko oikeesti joku maksaa tuollaisia hintoja makaroonilaatikosta??? En käsitä! Maailman helpoin ruoka tehdä itsekin, ja kaupasta saa myös vaikka Saarioisten laatikkoa jos ei itse viitsi tehdä! Jos mä haluan ravintolaruokaa niin se ei kyllä todellakaan ole mitään käymästä makaronilaatikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti😂 Kyllä pitää olla tyhmä että maksaa makaronilaatikosta tuollaisen hinnan. Ehkä täällä etelä-Suomessa ollaankin tyhmiä.
Annos maksaa sen alta kympin eli ihan normaali lounasruoan hintahan tuo on. Moni käy siellä lounaallakin syömässä makaronilaatikkoa.
Siihen lounaaseen sisältyy vähän muutakin kuin pelkkää makaronia, lihanrippuja ja munamaitoa....
totta, mutta nyt on poikkeusolot. Eiköhän tälläkin yritetä ylläpitää edes yhden yrityksen toimintaa ja henkilö- tilakuluja. Nuokin on useamman ravintolansa joutunut laittamaan kiinni ja lomauttamaan henkilökunnan. Ihmeellistä että joku jaksaa valittaa tästäkin, kukaan ei pakota ostamaan ja osa haluaa ihan puhtaasti tukea ko. ravintolaa tässä tilapäisessä tilanteessa. Joku toinen voi keksiä halvemman konstin myydä makaronilaatikkoa lounaaksi, mutta ei sillä ehkä kuluja kateta, mutta sopiihan sitä yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on lähinnä kai tarkoitettu niille jotka normaalisti käy ulkona syömässä sen lounaansa. Nyt voivat hakea sen kotiin valmiina. Kun lounaspaikat on joutuneet laittamaan ovet säppiin.
Ap voi edelleen jatkaa sen saarioisten makrulootan ostamista. Kyllä noille on riittänyt kysyntää ilmankin, ja moni ostaa ihan vaan tukeakseen ravintolan toimintaa.
Porukkaa käy vielä paljonkin myös töissä ja he ei pääse nyt ravintolalounaalle, joten hakevat esim. tuolta lounaan työpaikalle.
Tuon olisi voinut tehdä vieläkin halvemmin ja saada enemmän katetta, kun olis myynyt nistipataa tai vaikka pelkkää keitettyä makaronia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, mutta ihanko oikeesti joku maksaa tuollaisia hintoja makaroonilaatikosta??? En käsitä! Maailman helpoin ruoka tehdä itsekin, ja kaupasta saa myös vaikka Saarioisten laatikkoa jos ei itse viitsi tehdä! Jos mä haluan ravintolaruokaa niin se ei kyllä todellakaan ole mitään käymästä makaronilaatikkoa!
Ei tässä olekaan siitä pystyykö sen ruoan tekemään itse. Pizzankin tekee kotona halvemmalla, mutta silti ihmiset syö sitä ravintolassa. Ei tuota lounasta normioloissa olis edes myynnissä, mutta nyt on. Ja ostajia löytyy. Kaikki ei ole kiinnostunut ruoanlaitosta. Mieluummin kyllä ostaisin lähellä tehtyä ja tuoretta makaronilaatikkoa, kun tehtaan kautta kiertänyttä folioon pakattua saarioista.
Minua tuo hinta ei kauhistuta, koska ymmärrän yrittämisen kulut. Itse en ikimaailmassa maksaisi makaronilaatikosta kaupasta ostettuna tuota hintaa. Lounaalla voin käydä, koska siellä saa ruokajuoman, kahvin, ruoan lämpimänä jne. tuolla hintaa.
Mutta, tuo näyttää niin kamalalta, että en ihan siksi ostaisi sitä. Kun myydään "ravintola-annoksena" ja näyttää tasan saarioisten valmismössöltä, niin jäisi kauppaan.
Jopa lapseni osaavat tehdä paremman näköistä makaronilaatikkoa eikä tuollaista teollisen näköistä moskaa.
Olisivat edes tuunanneet sen tomaateilla ja juustolla.
En ostaisi, en edes kannattaakseni yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä olekaan siitä pystyykö sen ruoan tekemään itse. Pizzankin tekee kotona halvemmalla, mutta silti ihmiset syö sitä ravintolassa. Ei tuota lounasta normioloissa olis edes myynnissä, mutta nyt on. Ja ostajia löytyy. Kaikki ei ole kiinnostunut ruoanlaitosta. Mieluummin kyllä ostaisin lähellä tehtyä ja tuoretta makaronilaatikkoa, kun tehtaan kautta kiertänyttä folioon pakattua saarioista.
Pizza on ihan eri asia kotona vs. ravintolassa tehtynä. Ravintolassa on pizzauunit ym. Makaronilaatikko taas ei siitä kummene tekeekö sen Pirkko muori kotosalla vai huippu miseliiinikokki
Rupes tekee mieli makaronilaatikkoa... Mistähän sitä löytäs?!
Mä en kehtaisi... pyytäisin suoraan vaikka almuja ennemmi ...
Vierailija kirjoitti:
Ahneet ravintolayrittäjät on epätoivoissaan keksineet ympäri Suomea nyt näitä ”ravintolaruokaa kiskurihintaan kaupasta”-konsepteja yhdessä ahneiden kauppiaiden kanssa. En todellakaan osta niillä sikahinnoilla millä ruokiaan jääkaappikylminä myyvät. Toivon, että mahdollisimman moni näistä menee konkurssiin ja kivitalot ja Audit samalla pakkomyyntiin.
Ahneet ravintolayrittäjät yrittävät pitää henkilökuntansa leivän syrjässä kiinni ja välttää heidän lomauttamistaan/irtisanomistaan. Olet kyllä huipputyyppi kun toivot heidän tuhoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza on ihan eri asia kotona vs. ravintolassa tehtynä. Ravintolassa on pizzauunit ym. Makaronilaatikko taas ei siitä kummene tekeekö sen Pirkko muori kotosalla vai huippu miseliiinikokki
Kyllä sen pizzankin voi tehdä kotona kunnolla, jopa paremmin kuin suurimmassa osassa ravintoloita. Ja halvemmalla. Ei sen ole pakko olla sitä venhäpullaa täytteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahneet ravintolayrittäjät on epätoivoissaan keksineet ympäri Suomea nyt näitä ”ravintolaruokaa kiskurihintaan kaupasta”-konsepteja yhdessä ahneiden kauppiaiden kanssa. En todellakaan osta niillä sikahinnoilla millä ruokiaan jääkaappikylminä myyvät. Toivon, että mahdollisimman moni näistä menee konkurssiin ja kivitalot ja Audit samalla pakkomyyntiin.
Ahneet ravintolayrittäjät yrittävät pitää henkilökuntansa leivän syrjässä kiinni ja välttää heidän lomauttamistaan/irtisanomistaan. Olet kyllä huipputyyppi kun toivot heidän tuhoaan.
Tämä!
Tässäkin tapauksessa tämän ravintolan omistajilla on useampiakin ravintoloita ja kaikin keinoin ovat yrittäneet pitää työntekijät töissä, mutta osan ilmeisesti joutuivat siltikin lomauttamaan. Tilavuokrat juoksee vaikka tuloja ei ole. Mutta kyllä tässä pitää hattua nostaa ravintoloitsijoille, eikä lytätä ja haukkua ahneiksi. Ei tällä makaronilaatikolla mitään huipputiliä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen pizzankin voi tehdä kotona kunnolla, jopa paremmin kuin suurimmassa osassa ravintoloita. Ja halvemmalla. Ei sen ole pakko olla sitä venhäpullaa täytteillä.
Kotona tehty pizza häviää aina ravintolassa tehdylle. Aina. Ja joo, osaan laittaa ruokaa, pizzan tilaan silti kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Töölön rikkaille makaronilaatikko on näköjään eksoottinen kokemus😁
Ajattelin juuri tätä samaa! Tätä saatetaan ostaa koteihin, joissa ei koskaan makaronilaatikkoa syödä. Mutta lapset ovat siihen koulussa tottuneet ja nyt alkaneet kaivata sitä, kun koulut on kiinni. Mikä ihana pelastus että sitä saa ostettua valmiina ja vielä oletettavasti hyvätasoisena, ei tarvitse itse opetella eikä syöttää lapsille jotain luokatonta tehdasvalmisteista makaronilaatikkoa.
Muistan itse sen järkytyksen kun lapsi oli jossain kaverin luona saanut kalapuikkoja ja pyysi että niitä ostettaisiin kotiin. Sama se on nyt monessa töölöläisperheessä, kun lapsi pyytää että voisko saada makaronilaatikkoa :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona tehty pizza häviää aina ravintolassa tehdylle. Aina. Ja joo, osaan laittaa ruokaa, pizzan tilaan silti kotiin.
Eli et vaan osaa. Kokeile tehdä se muualla kuin pellillä sähköuunissa. Voittaa mennen tullen useamman ravintolan pizzan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin juuri tätä samaa! Tätä saatetaan ostaa koteihin, joissa ei koskaan makaronilaatikkoa syödä. Mutta lapset ovat siihen koulussa tottuneet ja nyt alkaneet kaivata sitä, kun koulut on kiinni. Mikä ihana pelastus että sitä saa ostettua valmiina ja vielä oletettavasti hyvätasoisena, ei tarvitse itse opetella eikä syöttää lapsille jotain luokatonta tehdasvalmisteista makaronilaatikkoa.
Muistan itse sen järkytyksen kun lapsi oli jossain kaverin luona saanut kalapuikkoja ja pyysi että niitä ostettaisiin kotiin. Sama se on nyt monessa töölöläisperheessä, kun lapsi pyytää että voisko saada makaronilaatikkoa :-D
eiköhän tuota enemmän myydä työpaikkalounaaksi toimistolle / kotiin. Tuskin olettavat että mikään lapsiperhe tuota paketti kaupalla kotiin raahaa.