Tänään kauppakeskuksessa nähtyä: Koira ostoskärryissä!
Kaks naista istu kahvilassa ja koira (ei kovin iso, muttei mikään taskukokoinenkaan) oli kahvilan ulkopuolella ostoskärryissä. Välillä räyskytti isoon ääneen. Ko. kauppakeskuksessa ei myydä muita elintarvikkeita kuin makesia ja sipsejä ja limsaa. Mutta silti...kiva laittaa kärryihin vaikkapa vaatteita. Mitäs tästä ajattelette? Ja mitä luulette, että ohikulkijat tekivät?
Kommentit (12)
Siinä kun tosiaan ohikulkijat koirulia silitteli ja ihaili, tuli mieleen että jos siellä kärryssä olis lapsi, niin mitähän he sitten sanoisivat. Koira oli muuten ruma ja isoääninen räkyttäjä.
Että oksettaa; koirat nuolee persettään ja sitten nuolee perheen lasten naamat. Jos mä olisin nähnyt jonkun rakin ostoskärryissä, olisin takuulla menny koiranomistajalle ja sanonut pari valittua sanaa.
ja mulle tuli myös mieleen lapset ostoskärryissä.. Miksei monetkaan sitä päivittele? Oikeesti isot lapset ulkovaatteissa (talvella vielä enemmän yök) kärryissä joihin seuraava asiakaskin kerää elintarvikkeita. mahd. patonkia aukinaisessa paperipussissa yms. Ylihygieninen ei saa olla, mutta kyllä joku raja tossakin!
Lintuinfluenssan on todettu tarttuvan vain kissoihin, ei koiriin.
Vierailija:
Lintuinfluenssan on todettu tarttuvan vain kissoihin, ei koiriin.
Itse pidän kyllä paljonkin koirista, mutta kun sellainen törmäsi minuun eilen keskustan Stokkalla lastenvaateosastolla, niin kyllä vähän pahalta tuntui. Ei ne koiratkaan viihdy sellaisissa paikoissa - saati sitten ihmiset, jotka pelkäävät tai ovat allergisia koirille.
sovittamassa koiralleni kaulapantaa. Kaupat voivat kieltää koirien tuomisen erikseen, mutta ostoskeskuksiin saa tuoda koiran, jos ei ole siis kielletty erikseen.
Ruokakauppaan ei saa tuoda koiraa.
" Koirathan tuotti sitä vastalääkettä elimistössään lintuinfluenssaan."
Mut onneks on tuttu kauppias. Ihasteluja vaan saadaan. :)
sillä on kuin taaperoillakin, jotka tungetaan kurahousuissakin kauppakärryyn
Kun itse olin vielä kaupassa töissä n. 8v sitten huomautin eräälle naiselle että ruokakauppaan ei saa tuoda koiraa ja että hänen pitäisi viedä koira ulos. Naikkonen totesi vaan että " sehän on niin pieni ettei siitä voi mitään haittaa olla" . Argh! Mitäs väliä sillä on minkä kokoinen se piski on!? Olis varmaan ihan sama sitten laittaa joku keskikoinen/iso koira kärryihin ja todeta vaan ettei se kellekään tee mitään eikä se pääse tuolta kärryistä mihinkään.
Ihmiset on välillä niin kummallisia aivoituksineen. Ymmärrän kyllä jos kaupassa ei ole koira kieltoa että sinne saa viedä koiran mutta ostoskärryt ei ole minkään eläimen eikä lapsen paikka! Lapsillekin on erikseen se istuin osa.
Kukaan ei takuulla laita koiraansa ostoskärryihin. Keksi parempi provo.