Aiotteko mennä Uusimaan rajalle katsomaan rajaesteitä?
Aika historiallinen tapahtuma ja aion mennä näpsimään muutaman kuvan.
Kommentit (36)
Olen käynyt jo vähän yli 10 vuotta sitten.
Zinc
Aion käydä päivittäin, koska haluan nähdä, kun alkavat rakentaa muuria!
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään syytä, miksi menisin. Aitoja on tullut nähtyä ihan riittävästi. Ei niitä erikseen tarvitse katsomaan mennä.
Olet vastaavia nähnyt Suomessa vain, jos olit Suomen sodissa eli olet iältäsi yli 90-vuotias.
ap
En aio. En ole ennenkään ollut kiinnostunut Uudenmaan rajoista. Mun arki on samanlaista, oli Uusimaa suljettu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Aion käydä päivittäin, koska haluan nähdä, kun alkavat rakentaa muuria!
We Have To Build a Wall !!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Mikä raja Uusimaalla oli silloin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Tai on siitä varmaan jo 15 vuotta.
Zinc
Silloin liikuin työn merkeissä rajojen lähellä. Silloin oli sulut. Aikaahan kun ei matrixissa ole.
Voi olla mikä vuosi vain huomenna menossa ..
Ei paljon kiinnosta koronaa lähteä hakemaan. Käyn lenkillä ja kotona ja mökillä.
Teen ruokaa, siivoan ja leipoilen.
Kyllä siellä on uutisryhmä kuvaamassa. Voidaan kattoa mediasta kuvat ja videot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Mikä raja Uusimaalla oli silloin?
ap
Ihan samat rajat oli ja valvonta koronan takia.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Tai on siitä varmaan jo 15 vuotta.
Zinc
Silloin liikuin työn merkeissä rajojen lähellä. Silloin oli sulut. Aikaahan kun ei matrixissa ole.
Voi olla mikä vuosi vain huomenna menossa ..
Miksi silloin oli sulut? En muista, vaikka olin tuolloin kolmikymppinen ja asuin Uusimaalla.
ap
Pitää varmaan käväistä samalla kun lenkillä käyn.Raja menee muutaman kilometrin päässä, onneksi olen muurin pohjoisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään syytä, miksi menisin. Aitoja on tullut nähtyä ihan riittävästi. Ei niitä erikseen tarvitse katsomaan mennä.
Olet vastaavia nähnyt Suomessa vain, jos olit Suomen sodissa eli olet iältäsi yli 90-vuotias.
ap
Aita on aitaa mihin tahansa maailmanaikaan. Ei siinä mitään ihmeellistä nähtävää ole.
Haluaisin kyllä käydä katsomassa! Meiltä rajalle on noin 30km. Sisäpuolella ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aita on aitaa mihin tahansa maailmanaikaan. Ei siinä mitään ihmeellistä nähtävää ole.
On se vähän eri kuin vaikka oman pihan aita.
Haluat varmaan, että joku kommentoi Uusimaata. No minä armahdan sinua ja teen sen :D
Tottakai aion mennä katsomaan. Pakkaan mukaan eväät ja telttatuolin, sekä sadevaatteet. Odotan näkeväni piikkilanka-aitoja, Karhu-ryhmän rynkkyineen, droneja, paseja, maamiinoja, kyynelkaasua, vesitykkejä, armeijan iskujoukkoja, helikoptereita ja kuvausryhmiä. Elämme historiallisia akoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
On se vähän eri kuin vaikka oman pihan aita.
Eipä juurikaan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä käydä katsomassa! Meiltä rajalle on noin 30km. Sisäpuolella ollaan.
Meiltä kanssa olisi se 30 kilsaa rajalle, ja ollaan myös sisäpuolella.
ap