Aiotteko mennä Uusimaan rajalle katsomaan rajaesteitä?
Aika historiallinen tapahtuma ja aion mennä näpsimään muutaman kuvan.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt jo vähän yli 10 vuotta sitten.
Zinc
Mitä?!
Joo, ehdottomasti lähden matkustamaan 600km vain nähdäkseni esteitä. Samalla levitän flunssaani (tai mitä tämä sitten onkaan) kaikille samaan junaan eksyneille.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai aion mennä katsomaan. Pakkaan mukaan eväät ja telttatuolin, sekä sadevaatteet. Odotan näkeväni piikkilanka-aitoja, Karhu-ryhmän rynkkyineen, droneja, paseja, maamiinoja, kyynelkaasua, vesitykkejä, armeijan iskujoukkoja, helikoptereita ja kuvausryhmiä. Elämme historiallisia akoja!
Hyvä varustautua :D
Ajattelin vain autolla ajaa ohi ja ottaa pari kuvaa. Ei tästä aja kuin vartin verran rajalle.
ap
*Uudenmaan, Uudellamaalla, Uuttamaata
- ottaa niin korvaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Tai on siitä varmaan jo 15 vuotta.
Zinc
Silloin liikuin työn merkeissä rajojen lähellä. Silloin oli sulut. Aikaahan kun ei matrixissa ole.
Voi olla mikä vuosi vain huomenna menossa ..
Miksi silloin oli sulut? En muista, vaikka olin tuolloin kolmikymppinen ja asuin Uusimaalla.
ap
Koronan takia kait oli ..
Zinc
Aikamatkailua, sepä hienoa!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Mitä?!
Olen lukenut tämän ketjunkin jo vuosia sitten.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Tai on siitä varmaan jo 15 vuotta.
Zinc
Silloin liikuin työn merkeissä rajojen lähellä. Silloin oli sulut. Aikaahan kun ei matrixissa ole.
Voi olla mikä vuosi vain huomenna menossa ..
Miksi silloin oli sulut? En muista, vaikka olin tuolloin kolmikymppinen ja asuin Uusimaalla.
ap
Zinc
Aikamatkailua, sepä hienoa!
ap
No, ei oo kovin hienoa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehdottomasti lähden matkustamaan 600km vain nähdäkseni esteitä. Samalla levitän flunssaani (tai mitä tämä sitten onkaan) kaikille samaan junaan eksyneille.
No ei tietenkään silloin.
ap
Ärsyttävintä on kun käy tulevaisuudessa ja on vaikka joku kuoppa paikattu tiessä. Sitten tottuu siihen ja menneisyydessä se ei enää olekaan paikattu. Sitten tottuneesti ajelee taas siihen kuoppaan !!
Ärsyttävää ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä on kun käy tulevaisuudessa ja on vaikka joku kuoppa paikattu tiessä. Sitten tottuu siihen ja menneisyydessä se ei enää olekaan paikattu. Sitten tottuneesti ajelee taas siihen kuoppaan !!
Ärsyttävää ..
Zinc
Nyt narahdit. Ei ole Suomen teitä paikattu, ei nyt eikä tulevaisuudessa.
ap
Sitten aika wierdoa on se, kun osa ihmisistä on jo kuolleita ja sitten ne ei enää olekaan kuolleita.
Zinc
Ei hienoa. Not !!
En ole ennenkään ollut rajoista kiinnostunut, joten miksi nytkään?
En muutenkaan lähde kaikkia tyhmiä touhuja katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää ..
Zinc
Nyt narahdit. Ei ole Suomen teitä paikattu, ei nyt eikä tulevaisuudessa.
ap
Buahhahaha ;)
No aika harvoin on !!
Zinc
Kohta suunnitellaan ydinvoimalaa (pien) vantaalle/Helsinkiin, kun hiilivoimasta luovutaan,. Johonkin puistoon ;)
Pienydinvoimalat nousee sitten puheenaiheeksi kohta ..
Olen myös nähnyt Tallinna - Helsinki junaradan.
Zinc
Helsinki - Tallinna ?
Rumpin Rajaus Matkat Tmi järjestää päivittäin useita opastettuja retkiä busseillaan.
Matkustajia on enintään 15 ja he istuvat kaukana toisistaan busseissa. Eväskoreissa on lihapiirakoita ja Grandeja, vegaaneille kasvispiirakoita ja luomumehua.
Zinc