Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään koskaan mukavaa asiaa miehelleen?

Vierailija
28.06.2006 |

Nimittäin vaimon puhelinsoitot ovt muodostumassa painajaisiksi. Tajusin että JOKA IKINEN kerta kun hän soitaa, niin ensinnäkin ei koskaan kysy mitä teen, häiritseekö, mitä kuuluu tms, ja toiseksi aina on jotain negatiivista asiaa, lapset tehnyt sitä tai tätä, voisitko tehdä/tuoda/viedä sitä tai tätä. Nykyään ei tee yhtään mieli vastat hänen puheluihinsa kun tiedän että koskaan ei ole hyviä uutisia.

Olen itse yrittänyt soitella pitkin päivää vain kuullakseni kuulumisia, mutta en enää jaksa. Jos kerron että olen hyvällä tuulella, pirteä, saanut jotain aikaan tms, niin hän sitten kontraa sillä miten kauhea/raskas/hankala päivä hänellä on ollut. Ja jos erehdyn sanomaan että olen väsynyt tai että jokin mättää, niin hän nokittaa ja " pistää paremmaksi" joka kerta.

Eli, vaimot: kerrotteko koskaan mukavia asioita miehillenne? Vai onko teidänkin miehenne ainoattehtävät ansaita, maksaa laskuja, hoitaa kotihommia (kun itse olette kärsineet koko päivän viemällä lapset aamulla hoitoon ja tuomalla ne iltapäivällä) ja toimia likasankona johon aina voisurutta kaataa kaiken pahan olon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa että pisti pikkuisen miettimään... Mutta en kyllä aivan noin " toivoton" ole, mutta vähän voisi varmaan skarpata..

Vierailija
2/2 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin enimmäkseen on iloista tai neutraalia asiaa. Nuo neutraalit jutut lähinnä semmoisia että kyselen mitä kaupasta tarvitaan tai ilmoitan että pääsenkin töistä myöhemmin jne. Mutta useimmiten soitan koska on ikävä, tai koska tein jotain hassua, tai onnistuin jossain (juu olen vähän omituinen tapaus ja innostun helposti, ja myös teen jatkuvasti juttuja joiden perusteella minut pitäisi pistää hoitoon...) Mutta kyllä mieskin minulle soittelee hempeitä puheiluita, ja usein vastaa kun soita: mitäs minun kullalle nyt kuuluu? Eipä siinä voi oikein mitään marmattaa kun toinen noin vastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän