Hyviä piirrettyjä?
Olen aina pitänyt piirrettyjä lasten juttuna. Etätöiden alettua katsoin sivusilmällä Adventure Timeä kun lapset tykkäävät ja se olikin aika hauska ja fiksu sarja. Siinähän oli ihan oikea juoni, oikealta tuntuvat hahmot (vaikkakin absurdi maailma) ja oikeasti tykästyin Jääkuninkaaseen ja sen tarinaan. Alkuviikosta katsoin itse Bojack Horseman nimistä piirrettyä ja hotkin sen heti. En voinut uskoa miten koskettava sarja se olikaan. Paljon parempi kuin monet näyteltyt sarjat ja kun pääsin jonkinlaisesta kulttuurishokista yli, niin heräsi aivan kaamea nälkä saada lisää tämmöisiä ohjelmia.
Voiko joku neuvoa lisää katsottavaa? Adventure Time on tosi kiva, Bojack Horseman oli aivan huippu.
Kommentit (28)
Mistä katselet? Jos on netflix käytössä, tutustu sen anime-valikkoon. Löytyy laidasta laitaan. On niitä "kiltimpiä" oikeasti lapsille tarkoitettuja, ja löytyy myöskin nuorisolle ja aikuisempaan makuun tarkoitettuja. Löytyy siitä palvelusta myöskin Olipa Kerran Elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kaapo. Pipsa Possu.
No näitä on tullut katottua aika paljon ja ne ovat aina vahvistaneet mieltäni siitä, että ovat lastenhomma. :D
Vierailija kirjoitti:
miyazakin leffat
Nämä on varmaan sitä parasta kamaa ainakin Netflixin valikoimasta.
Minä pidän Barbapapasta ja vaimo Pingusta.
Paavo Pesusieni on täynnä aikuisille tarkoitettuja aika härskejäkin vitsejä jotka on pyritty naamioimaan niin hyvin ettei lapset niitä ymmärrä.
Tulikärpästen hauta
Se tosin ei ole kyllä yhtään hauska
Lego-leffat (Movie, Movie 2, Batman, Ninjago). Naurattaa aina uudelleen.
Vau, tulipa paljon suosituksia. Yritin vastata, mutta jäi ennakkosensuurin sormiin. Liekö liian pitkä, vai sisälsikö kielletyn sanan, vaikka en sinne omasta mielestäni sopimatonta pistänyt? Katson hetken jos tulis ja jos ei, niin kirjoitan uudestaan varovaisemmin. :)
Jos Tähtien sota kiinnostaa, niin The Clone Wars on erinomainen, onnistuu kaikessa siinä missä prequelit epäonnistuivat, ja Rebels on myös ihan hyvä.
Eläinten vallankumous Yle Teema lauantaina klo 23.
Minä tykkään Autot-elokuvista. Varsinkin eka osa on hyvä.
Ronja Ryövärintytär -anime on hyvä.
Mies katsoi Green eggs and hamia Netflixistä ja muutaman jakson katsoneena voin suositella sitäkin, vähän samaa absurdiutta kuin adventure timessä.
Vierailija kirjoitti:
Tulikärpästen hauta
Se tosin ei ole kyllä yhtään hauska
Tälle vahva suositus. Ei hauska missään määrin, mutta koskettava ja kaikin puolin hieno. Ei kannata ehkä katsoa ainakaan kauhean pienten lasten kanssa.
Ankronikkaa voi katsella Ruudusta. Yle Areenasta näkee Muumilaakson.
Ei tullut edellinen viesti tänne, joten sinne jäi jonkun moden yöuniin. Tuosta animesta olen kuullut ennenkin, mutta ne ovat liittyneet tiettyyn vedessä elävään eläimeen ja tiettyyn ihmisosaan. Ehkä tämän lauseen yksityisemmät kohdat oli se mikä viestini söi. :D Animessa taas herää se ongelma, että skaala iilmeisesti on niin laaja, ja haluaisin tietää enemmän suosituksia, koska se mitä olen aiemmin tiennyt tästä on jotain ja haluaisin välttää sen jonkin.
Nämä Miyazakin leffat on kans sitä animea, mutta kai turvallisia? Totoron tiedänkin, mutta eikös sekin ole aika lapsille suunnattu?
Barbababat ja Pingu menee kans sinne lapsille.
Ruudullinen ninja *tirks*.
Lego leffat, joo! Niissä on tullut nauruja, se batman on hauska. :D
Tähtien sota ei ole koskaan ollut juttuni. Exä jaksoi hehkuttaa niitä ensimmäisiä ja katsoi joka kesä ne taas ja taas ja taas ja taas...
Eläinten vallankumous, sen kirjan olen lukenut. Voisin katsoa jos siitä on piirrettykin tehty. Bojack Horsemanin jälkeen uskon, että piirretty voi toimia. :)
En välittänyt Autot elokuvista. Oli hauskoja kohtia, mutta ehkä ei kuppini teetä?
Oih! Tykkäsin Ronja kirjoista! Tämän kyllä etsin käsiini! Dr. Seuss on kirjoistaan tuttu. Lorax oli minulle niin kova pala nieltäväksi, niin en ole varma uskallanko koskea enää hänen tuotannosta tehtyihin ohjelmiin enää koskaan. Vaikka olikin animaatio.
Kaapo. Pipsa Possu.