Huomenna lapsilisäpäivänä iso riski saada korona!
Kaikki mammat tunkee perheineen perseineen kauppoihin.
Ei kannata mennä kauppaan ainakaan ennen illlan viimeistä tuntii.
Kommentit (24)
Minä ainakin yh:na käyn huomenna niillä lapsilisillä ostamassa viikoksi-kahdeksi ruoat (ja kyllä käyn kaupassa ilman niitä mukuloita), astmalääkettä (pariksi viikoksi vielä olisi, mutta samalla sen hoitaa) ja moniallergiselle lisävitaaminen. Ja kyllä eletään kädestä suuhun, koska "puskurirahat" kuluivat loppuun tammikuussa, samalla kun olen ollut muuntokoulutuksessa. Ensi elokuussa aloitan työt (valmistun siihen menssä), jotka eivät tule loppumaan tässäkään koronakriisissä ja sitten taas on rahaa mitä säästää. Puoli vuotta nyt nipistetään muusta krääsästä ja tällä hetkellä ei tuo "rahan puute" arkeen kamalasti vaikuta kotona nyhjätessä. Lapset ovat pieni ja iloisia, ruokaa on pöydässä ja lapsilla ehjät ja puhtaat vaatteet päällä ja huoneessa leluja, joilla leikkiä. Aina huvittaa lukea näitä kauhisteluita norsunluutornista miten on mahdollista, miten jotkut oikeasti käyttävät lapsilisät lapsiin. Parempiko se olisi jättää lapset keskenään kotiin ja lähteä viihteelle niitä rahoja tuhlaamaan? :) Rikkaat säästää ja puskuroi... antakaa meidän köyhien rauhassa kärvistellä :)
Vierailija kirjoitti:
Lapsia on silti pitänyt tehdä siihen köyhyyteen. 🙄
Minä olen keskituloinen ja minulla on yksi lapsi. Auto pitää olla, jotta pääsee töihin. Kyllä vain odotan kovasti lapsilisää, sillä puoliso on todella huonotuloinen. Hän maksaa tilistään puolet asuntolainasta ja osa nlaskuista ja bensansa ja työlounaansa. Siinä se hänen tilinsä sitten meneekin. Penniäkään ei jää hänellä säästöön.
Meidän suvut perintöjä saaneet ne köyhiä haukkuu !
Omat puskurirahat on saatu myymällä mummomme miljoonametsät (jotka vei yksi perhe - muut jätettiin nollille)
Sitten ostettu asunto ja laitettu osakkeisiin!
Näinhän se usein menee! Varakkaat ovat alunperin saaneet ja vieneet muilta, ja jos he alkavat todella laskemaan montako prossaa heidän omaisuudesta on oikeasti ILMAN SAATUA NIIN SE ON ISO LUKU!
Mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta jossa tulee UUSJAKOJA. Tullaan jakamaan jos ei aiemmin oikeudenmukaisesti jaettu!
Se tapahtuu.
Oikeus ;)
Kuule on ollu ylläriä vaikka muille jakaa. Mutta ikinä ei ole tarvinnut lapselle tarkoitettuja lapsilisiä ryöstää.