Huomenna lapsilisäpäivänä iso riski saada korona!
Kaikki mammat tunkee perheineen perseineen kauppoihin.
Ei kannata mennä kauppaan ainakaan ennen illlan viimeistä tuntii.
Kommentit (24)
Kyllä todellakin näkyy ainakin ruokakauppojen myynnissä. Terv. Kaupantäti
No mene ja totea se huomenna! Itse en mene.
Aivan uskomatonta. Eikö perheellisillä muka ole minkäänlaista puskuria? Ei ihme jos talous sakkaa pienestäkin vastoinkäymisestä tai on ylimääräistä stressiä.
Vierailija kirjoitti:
No mene ja totea se huomenna! Itse en mene.[/
Ja tämä oli ensimmäiselle kommentoijalle - ei ap:lle!
Sama juttu aina kuukauden kolmena ensimmäisenä päivänä kun maksetaan palkkoja, eläkkeitä ja tukia.
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta. Eikö perheellisillä muka ole minkäänlaista puskuria? Ei ihme jos talous sakkaa pienestäkin vastoinkäymisestä tai on ylimääräistä stressiä.
Uskokaa jo, ei ole. On pätkätöitä, työttömyyttä jne. Siinä on paha säästellä puskureita kun kaikki menee elämiseen.
Kyllä minäkin opiskeluaikoina kävin aina opintorahan maksupäivänä kaupassa ostamassa kaapin ja pakastimen "täyteen". Samalla tavalla huonona kuuna odotan jo kovasti lapsilisää yhäkin. Tosin tällä kertaa käytiin täydentämässä maitovaraa jo tänään.
Lapsia on silti pitänyt tehdä siihen köyhyyteen. 🙄
Lapsilisäpäivänä ostetaan vaippoja, ruokia ym normaalia lapsiperhe tavaraa isompia määriä. Lusmutuki ja eläkepäivinä ostetaan kaljaa, lottoja ja isoja purutupakkapusseja.
T. Prisman täti jo 29 vuotta.
Täh. Minkälainen ihminen käyttää lapsen lapsilisät jossain marketissa! Ne on sitä varten, että ne tallennetaan lapsen tilille säästöön. Herrajjumala minkälaisia urpoja voi olla olemassa!
Olen huomannut, että hyvä aika käydä kaupassa on se, kun useimmat ihmiset ovat lounaspöydässä eli siinä puolen päivän tienoissa. Silloin ovat tuoreet leivät tulleet ja niitä on vielä runsaasti. Sama koskee ruoka-aineita. Näin tein tänäänkineikä ollut tunkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, ei ole. On pätkätöitä, työttömyyttä jne. Siinä on paha säästellä puskureita kun kaikki menee elämiseen.
Ihminen valitsee itse oman elämänsä ja kohtalonsa. Töitä saa jos oikeasti haluaa.
Paljonkohan säästyy ruokaan rahaa kun viihteeseen ei mene nyt rahaa ollenkaan.
Ihmisillä on niin huonot taloustaidot nykypäivänä! Euro jäljellä edellisestä tukipaketista ootetaan koska kilahtaa uusi tuhlattavaksi.
Huutista köyhille lapsiperheille!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen valitsee itse oman elämänsä ja kohtalonsa. Töitä saa jos oikeasti haluaa.
Toivotaan et elämä järkkää sullekin jonkun kivan yllärin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan säästyy ruokaan rahaa kun viihteeseen ei mene nyt rahaa ollenkaan.
Köyhän käsissä ei säästöt pysy. Joku valituksen aihe vain löytyy lisää, ehkä se, että lapset ei saa ilmaista ruokaa koulussa vaan pitää itse ostaa niille ruokaa. Kyllä on rankkaa.
Lusmutuki?
Minä saan asumistukea, onko se lusmutuki?
Ja ihan töissä käyn, palkka vaan on pieni.
Vierailija kirjoitti:
Lusmutuki?
Minä saan asumistukea, onko se lusmutuki?
Ja ihan töissä käyn, palkka vaan on pieni.
On.
Ei kai tämä ole totta. Meinaatko että niin moni ihminen elää kädestä suuhun, vai minkä ihmeen takia juuri lisän maksupäivänä tulisi enemmän kaupassa kävijöitä?