Mikä sinua harmittaa tässä koronakriisissä eniten?
Kommentit (441)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauden menetys. Eipä sitä ymmärrä ennen kuin omalle kohdalle sattuu, että mitä se voi tarkoittaa, kun on saanut ikänsä elää liikkumisvapaassa yhteiskunnassa.
kuules nyt TNIKO RANTA AHO...et saa säälipisteitä
Nyt sulla Niko on ehkä ensimmäistä kertaa elämässäsi mahdollisuus tehdä jotain ennenkokematonta eli miettiä, mitä uutta voisit tehdä näillä resursseilla. Vankilassakin ihmiset joutuvat tämän pohdinnan eteen. Ei kannata hukata elämäänsä miettimällä asioita joita ei voi tehdä, vaan mitä voi toimivilla aivoilla keksiä tilalle.
Netflix ei toimi kunnolla, Luciferin paluu viivästyy ainakin puoli vuotta, kesällä ei pääse matkoille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka elättää jatkossa kaikki työttömät, sairaat ja syrjäytyneet?
Nyt on hyvä hetki tutustua historiaan:)
suuri 90 luvun lama
sota -aika ja jälleen rakennus
huutolaisperinne ja sotalapset
rutto
Vierailija kirjoitti:
Netflix ei toimi kunnolla, Luciferin paluu viivästyy ainakin puoli vuotta, kesällä ei pääse matkoille.
Lucifer on IHANA sarja
suosittelen sinulle korealasita KINDOM sarjaa
sopii erinomaisesti tähän hetkeen/tunnelmiin
voit myös jakaa vanhoja lomapäivityksiäsi:)
Vierailija kirjoitti:
Äidillä on syöpähoidot päällä, enkä pääse tapaamaan. Toivon niin hartaasti, että vielä nähtäisiin... Onneksi on Skype...
Tapaat äitisi jälleen taivaassa..paitsi jos oot ateisti..niin SE ON LOPPU NYT
ET NÄÄ ÄITIÄSI ENÄÄ KOSKAAN!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Se että en pääse hiihtämään, kun ei ole ollut lunta Etelä-Suomessa. Ei se Korona muuten ole elämääni mitenkään vaikuttanut.
Kävitkö AFTERSKI baarissa ALPEILLA?
Saisinko osoitteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauden menetys. Eipä sitä ymmärrä ennen kuin omalle kohdalle sattuu, että mitä se voi tarkoittaa, kun on saanut ikänsä elää liikkumisvapaassa yhteiskunnassa.
niin mitä VAPAUS oikeasti tarkoittaa
sinuna guuglaisin wikipediasta tai perustuslaista..
Jaa..En minä ainakaan tämmöistä ole ennen kokenut. Eikä ole tullut edes mieleen, että tämmöistä voisi edes tapahtua, että suljetaan tiesuluilla joku maakunta Suomessa, ettet pääse harrastuksiin, katsoon omia vanhempia, pistetään ravintolat ja kuppilat kiinni ja joudut kotikaranteeniin, missä nyt oon. Minusta tämä on vapauden menetys, toki ymmrräettävistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna verot nousevat pilviin kun hallitus ajaa talouden alas. Inhoan verojen maksamista yli kaiken. Todennäköisesti hakeudun taas ulkomaille pariksi vuodeksi töihin niin ei tarvitse maksaa itseään sairaaksi Suomessa.
Ulkomaat..tuo ihan paikka
jossa EIOLE koronaa
jossa EIOLE massa työttymyyttä
JONNE OTETAAN coronan jälkeen ILOMIELIN perusjantteri vastaan:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa..En minä ainakaan tämmöistä ole ennen kokenut. Eikä ole tullut edes mieleen, että tämmöistä voisi edes tapahtua, että suljetaan tiesuluilla joku maakunta Suomessa, ettet pääse harrastuksiin, katsoon omia vanhempia, pistetään ravintolat ja kuppilat kiinni ja joudut kotikaranteeniin, missä nyt oon. Minusta tämä on vapauden menetys, toki ymmrräettävistä syistä.
MIKSI EI PIDETTY KANSANÄÄNESTYSTÄ?
kerro oi viisa
haluatko olla VAPAAA??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI EI PIDETTY KANSANÄÄNESTYSTÄ?
kerro oi viisa
haluatko olla VAPAAA??
Viisa..Sulla viiraa jo päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna verot nousevat pilviin kun hallitus ajaa talouden alas. Inhoan verojen maksamista yli kaiken. Todennäköisesti hakeudun taas ulkomaille pariksi vuodeksi töihin niin ei tarvitse maksaa itseään sairaaksi Suomessa.
Ulkomaat..tuo ihan paikka
jossa EIOLE koronaa
jossa EIOLE massa työttymyyttä
JONNE OTETAAN coronan jälkeen ILOMIELIN perusjantteri vastaan:)
Olet kai kuullut Satumaasta?
Mua kyllästyttää jatkuva jokapäiväinen ruuan laitto ukolle ja teinille. Montaa päivää ei voi syödä samaa, eikä ainakaan kahta kertaa päivässä teinille samaa lämmintä ruokaa.
Alkaa olemaan mielikuvitus tiukilla.
Nää meidän miehet ei valmisruokia huoli, eikä niille yksi annos/mies edes riittäisi. Eli tulee kuitenkin halvemmaksi tehdä itse.
Todellakin arvosta suomalaista hyvää kouluruokaa!
Myös ärsyttää, kun ei pääse kirppareille hyörimään.
Hoituri kirjoitti:
Mua kyllästyttää jatkuva jokapäiväinen ruuan laitto ukolle ja teinille. Montaa päivää ei voi syödä samaa, eikä ainakaan kahta kertaa päivässä teinille samaa lämmintä ruokaa.
Nää meidän miehet ei valmisruokia huoli, eikä niille yksi annos/mies edes riittäisi. Eli tulee kuitenkin halvemmaksi tehdä itse.
Anna miesten laittaa ruoka
onko tää joko 50-luku?
Onko sulla papiljotit päässä?
ärsyttää, kun ei pääse kirppareille hyörimään.
Vierailija kirjoitti:
ärsyttää, kun ei pääse kirppareille hyörimään.
tori.fi
huuto.net
ym ym..
ootko rikas..kun raha polttaa taskuissa?
Sekopäitten hysteerinen toiminta, kuten jonkun tuotteen raivokas hamstraus. Se, ja samojen tyyppien kaiken heidän ajattelunsa vastaisen ajattelun tuomitseminen vähättelyksi. Esimerkki: "Ota rauhallisesti." Johon vastataan "Älä vähättele, ihmiset kuolee, kuolinmäärä nousee, kaikki kuolee! Vähättelijä! Kaikki! Vähättelijä!"
Hoituri kirjoitti:
Passaat liikaa. Mies tottunut.
Ala esim lukea kirjaa tai jotain muuta mielekästä kotona yhtä paljon kuin mies on omissa oloissaan. Siihen asti että mies tulee kotiin töistä, teet vain omia juttujasi. Kun pitää tehdä jotain, kysyt tekeekö mies ”tämän vai tuon” asian - teet toisen ja toista et tee vaikka se olisi parin viikon päästä vielä tekemättä. Laittaudu arjessa vähän normaalia enemmän, ala joogata olkkarissa kuumissa urheiluvaatteissa. Et pese miehen pyykkejä tai laita hänen tiskejä. Laitat omasi.
Hetki voi mennä mutta eiköhän se vähitellen opi tavoille.. tai sitten saatat olla passannut liian pitkään.
Harmittaa se, että koko äitiysloma menee yksin kotona ja ahdistaa jo valmiiksi pitkät päivät tekemättä mitään.
Harmittaa, että mies ei välttämättä pääse synnytykseen jos tilanne huononee. Kukaan ei myöskään pääse katsomaan vastasyntynyttä ja jäädään ihan täysin yksin vauvan kanssa.
Pakko myöntää, että jos olisin tiennyt että korona iskee, en olisi lasta tähän tilanteeseen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Epävarmuus Sohvaperunoiden kohtalosta.
Lisääntynyt räjähdysmäisesti.
kuules nyt TNIKO RANTA AHO...et saa säälipisteitä