Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko myöntää, että jäit parisuhteeseen rahan takia?

Vierailija
25.03.2020 |

Onko palstalaisissa ketään, joka voi myöntää anonyymisti (joskus) jääneensä toiminattomaan parisuhteeseen rahan takia?

Minulla on nimittäin rehellisesti sanottuna sellainen tilanne. Olen tyytymätön tähän epätasa-arvoiseen parisuhteeseen (avoliitto), miehen pomottelevat tai muuten vttumaiset piirteet syövät itsetuntoani, ja arkikin takkuilee esimerkiksi siinä, etteivät kotityöt jakaudu tasaisesti.

Olen kuitenkin köyhä. Mies ei ole. Saan nauttia näistä parisuhdesuhde-eduista, kuten ilmaisesta ruosta ja omakotitaloasumisesta, jossa maksan vain pienen osan juoksevista kuluista oikeastaan muodon vuoksi.

Koen olevani turvassa, vaikka arjessa tunnenkin toisinaan just päin vastoin turvattomuutta. Taloudellinen hyöty on niin valtava, että hyödyn suunnattomasti siitä että hyödyn.

Saa ”kivittää”, tiedän itsekin että tässä ei ole mitään järkeä. Tällaisen elämän kuitenkin hiljalleen omaksuin ja tähän sopeuduin. Onko ketään muuta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän saat maksusi palveluistasi. Mutta silti ruikutat jostain kotitöiden tekemisestä. 

Vierailija
22/22 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen pitää vaatia AINA avioehto! Näin on ilmeisesti aloittajankin mies viisaana miehenä tehnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi