Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit koronan, niin mistä sen todennäköisesti saisit? Tai olisit jo saanut?

Vierailija
25.03.2020 |

Pelottaako?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käy meillä kaupassa ja kuntosalilla. Poika ulkoilee kahden parhaan kaverinsa kanssa. Jostain näistä yhteyksistä. Veikkaan kuntosalia, mutta siitä ei kuulemma voi mitenkään luopua.

Eikö miehelläsi ole mielikuvitusta tehdä kotitreenejä tämän ajan? Toivottavasti salit suljetaan pian. 

Vierailija
22/27 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä... Elintarvikkeen kautta? Oon etätöissä samoin mies. Lapset kotikoulussa eivätkä saa tavata kavereita. Ruuat tilataan kotiinkuljetuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä sairaalasta. Nyt on kulunut yli kaksi viikkoa siitä, kun olin samassa tilassa koronaan varmistetusti sairastuneen kanssa. Vielä en ole sairastunut, mutta se on vain ajan kysymys.

Vierailija
24/27 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupasta. En ole muualla käynyt pariin viikkoon, asun yksin. Viikon päästä minulla on eräs toimenpide, toivottavasti en saa sieltä. Täytyy uskaltautua metroonkin. Olisin muuten ihan kotona vaan ja kävelyllä käyn mutta siellä voi pitää välimatkaa.

Vierailija
25/27 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä, olen kaupassa töissä ja joillekin asiakkaille on TOSI vaikea noudattaa sääntöjä mitkä lukee kaikkialla kaupassa.

Vierailija
26/27 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupasta. Ihmiset tunkevat siellä ihan liian lähelle. Onneksi tulee käytyä vain kerran viikossa. Toinen vaihtoehto neuvolasta, mutta niitä käyntejä on onneksi vain muutaman viikon välein ja terveydenhoitaja/lääkäri oletettavasti pysyy kotona, jos on sairaana.

Vierailija
27/27 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ruokakaupasta, ensi viikolla töistä työkavereilta, palvelutalon ovet on ulkopuolisilta suljettu.

Pelottaa, ei omasta puolesta.