Jos saisit koronan, niin mistä sen todennäköisesti saisit? Tai olisit jo saanut?
Kommentit (27)
En oikein tiedä... Elintarvikkeen kautta? Oon etätöissä samoin mies. Lapset kotikoulussa eivätkä saa tavata kavereita. Ruuat tilataan kotiinkuljetuksella.
Töistä sairaalasta. Nyt on kulunut yli kaksi viikkoa siitä, kun olin samassa tilassa koronaan varmistetusti sairastuneen kanssa. Vielä en ole sairastunut, mutta se on vain ajan kysymys.
Lähikaupasta. En ole muualla käynyt pariin viikkoon, asun yksin. Viikon päästä minulla on eräs toimenpide, toivottavasti en saa sieltä. Täytyy uskaltautua metroonkin. Olisin muuten ihan kotona vaan ja kävelyllä käyn mutta siellä voi pitää välimatkaa.
Töistä, olen kaupassa töissä ja joillekin asiakkaille on TOSI vaikea noudattaa sääntöjä mitkä lukee kaikkialla kaupassa.
Ruokakaupasta. Ihmiset tunkevat siellä ihan liian lähelle. Onneksi tulee käytyä vain kerran viikossa. Toinen vaihtoehto neuvolasta, mutta niitä käyntejä on onneksi vain muutaman viikon välein ja terveydenhoitaja/lääkäri oletettavasti pysyy kotona, jos on sairaana.
Nyt ruokakaupasta, ensi viikolla töistä työkavereilta, palvelutalon ovet on ulkopuolisilta suljettu.
Pelottaa, ei omasta puolesta.
Eikö miehelläsi ole mielikuvitusta tehdä kotitreenejä tämän ajan? Toivottavasti salit suljetaan pian.