Jos saisit koronan, niin mistä sen todennäköisesti saisit? Tai olisit jo saanut?
Kommentit (27)
Näin kaupassa punahuivisen miehen. Varmasti kommari, kun mies ja sen väristä huivia käytti. Kommareilla on tapana jakaa omasta, niin häneltähän se tuli.
En oo saanu. Töistä sairaalasta tai työmatkalla junasta saisin sen. Ei pelota, mutta v*tuttaisi suuresti.
Töistä. Tapaan siellä liikaa ihmisiä suosituksiin nähden. Toisaalta olen alkanut pohtia työkavereitten olevan potentiaalisimpia tartuttajia, koska he viettävät paikalla aikaa tunteja toisin kuin asiakkaat.
Kumppanistani joka tekee siivoojan työtä päivittäin.
Jossei se ala levitä ilmanvaihtokanavia pitkin, en voi saada sitä enää mistään.
Ruokakaupasta. Ei mitään turvavälejä noudateta jonoissakaan.
Kaupasta, en kiilu missään muualla ja minulla on oma auto.
Mies käy meillä kaupassa ja kuntosalilla. Poika ulkoilee kahden parhaan kaverinsa kanssa. Jostain näistä yhteyksistä. Veikkaan kuntosalia, mutta siitä ei kuulemma voi mitenkään luopua.
Kaupasta, julkisista tai sitten joltain perheenjäsentä jotka myös käyttävät julkisia ja käyvät kaupassa.
Ruokakaupasta.
Pelottaa, kuulun riskiryhmään, allerginen astmaatikko.
Tuosta lähikaupasta se olisi tullut tai tulisi, koska muualla en ole käynyt reiluun kahteen viikkoon enkä käy. Ja siis kaupassakin olen käynyt kerran viikossa.
Ruokakaupasta varmaankin.
Oma sairastuminen ei pelota, mutta talouslama kyllä.
Lähikaupasta joko suoraan tai puolisoni kautta.
Ei pelota mutta saisin sen vain ja ainoastaan töistä, 30 mamman avokonttorista. En poistu kotoa muualle kuin töihin ja kerran viikossa käyn kaupassa joten sieltä tuskin sitä saisin ellei joku räkisi päälleni )mitä on kyllä joskus tapahtunut).
Juna, kauppa, mies, apteekki, jostakin noista. Tai sitten työt. Nyt ei tarvi mennä, mutta viimeistään siinä vaiheessa, kun pitää. Tuskin etätyötä ihan sinne loppuun asti sallitaan tai voi edes tehdä. Pitää saada maa toimimaan jossakin vaiheessa. Siinä se sitten pärähtää lopuillekin. Näin se menee. Ei voi mitään.
Sairaanhoitajapuolisolta. Tälläkin hetkellä testaamassa / hoitamassa epäiltyjä koronapotilaita. Ei ole kuin ajan kysymys että sairastutaan, itse olen jo vapaaehtoisessa karanteenissa tämän vuoksi.
Ihan mistä vaan. Kuljen julkisilla töihin ja työskentelen myyjänä. Ajan kysymys.