Bussillinen Espanjasta tulevia pullakahvilla ABC:llä. Linkki
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/55d16fd0-a521-4484-a806-40b10a11…
Tämä Tampereella. Tällä tavalla korona leviää koko maahan.
Kommentit (181)
Mun mielestä pitäis antaa kunnon sakot jos tulee ulkomailta eikä mene karanteeniin. Siis semmoiset että seuraava espanjanmatka jää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Paluulento on kohta tulos paljon lisää.
Thl jakaa niille kentällä lappuja.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006452405.html
Valvottuun karanteeniin pitäisi laittaa.
Sitten vaan laskemaan montako noista lapuista löytyy lentokentän juna-aseman roskiksista tai laiturille heitettynä.
Suurilla ikäluokilla kyvyt 0, ylimielisyys 100. Korona on taas muistuttanut tästä
Nuo tulijat pitäisi laittaa tiukkaan karanteeniin!
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella että Karjalalippis, röllykkä, ja vyölaukku sen päällä löytyy useammalta näistä.
MIKSI juuri Karjala-lippis?? Törkeää rasismia karjalaisia kohtaan. HÄPEÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Se on kohta niin, että saa muu Suomi olla karaneenissa eikä ole sitten Uudellemaalle tulemista!
Kyllä me tullaan jos halutaan ettekä te Mikki Hiiret mahda sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellasia kultakimpaleita ne suuret ikäluokat. Onko ne koskaan saaneet mitään hyvää aikaan?
Äläpä yleistä. Huoltikselle menneet toimivat törkeästi, mutta turha koko ikäluokkaa syyttää! Paljon tehneet tämän maan eteen, enemmän kuin nuoremmat ikinä tulevat tekemään.
Marssineet vähällä koulutuksella suoraan vakityöpaikkoihin. Helppoahan siinä on tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei voi enää vedota tietämättömyyteen vaan tämä on ihan silkkaa omahyväisyyttä.
Eipä yllätä, kyseessä kaiken aikanaan helpolla saaneet minäminä-kultapossukerholaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko-Oskarin mielestä ääliöiden kahvihetki ABCllä oli Sanna Marinin vika. :D
No, periaatteessa on. Ei noita älykääpiöitä olisi saanut päästää purkautumaan kontrollitta ulos lentokentältä.
Indonesialaisia näin videolla suihkutettavan puhtaaksi jollain härpäkkeellä jolla katuja
puhdistetaan Etelä-Euroopassa.
Veikkaanpa että Suomesta ei moisia varusteita edes löydy.
Katsokaapa kaukoidän käyriä. Ei Kiinan, vaan Japani, Taiwan, Singapore, Hong Kong, Etelä-Korea, Malesia.
Tiheään asuttuja maita. Parempi on tilanteensa kuin Euroopassa.
Jotain he tekevät oikein mitä me emme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko-Oskarin mielestä ääliöiden kahvihetki ABCllä oli Sanna Marinin vika. :D
No, periaatteessa on. Ei noita älykääpiöitä olisi saanut päästää purkautumaan kontrollitta ulos lentokentältä.
Indonesialaisia näin videolla suihkutettavan puhtaaksi jollain härpäkkeellä jolla katuja
puhdistetaan Etelä-Euroopassa.
Veikkaanpa että Suomesta ei moisia varusteita edes löydy.Katsokaapa kaukoidän käyriä. Ei Kiinan, vaan Japani, Taiwan, Singapore, Hong Kong, Etelä-Korea, Malesia.
Tiheään asuttuja maita. Parempi on tilanteensa kuin Euroopassa.
Jotain he tekevät oikein mitä me emme.
Monenlaisia käyriä sieltä kaukomailta löytyy.
Espanjasta tulevilla on suhteessa noin 350/21 koronavirustapausta. Eli aika moni jo tartuttanut koronaa täällä pitkin Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Paluulento on kohta tulos paljon lisää.
Thl jakaa niille kentällä lappuja.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006452405.html
Valvottuun karanteeniin pitäisi laittaa.
Ei saisi päästää maahan. Emme tunne heitä.
Valvottuun keskitetyyn leiriin toisiaanikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän katastrofin suhteen on myöhäistä, täysin perseelleen meni. Mutta kun tuleviin vastaaviin laaditaan toivottavasti satakertaisesti parempia valmistautumissuunnitelmia, niin yksi joka kohdassa ehdottomasti huomioitava asia on, että hyvin suuri osa ihmisistä on täysin piittaamattomia, itsekeskeisiä ja tyhmiä kusip*itä. Jos valinnanvapaus jätetään em. ihmisille itselleen, he menevät pahimmilta epidemia-alueiltakin juuri saavuttuaan porukalla ABC:lle pullakahville. Valinnanvapautta ei siis jatkossa enää saa missään nimessä jättää yksilöille, kun kansalliseen turvallisuuteen ja terveyteen vaikuttavista asioista on kyse.
Vaihdetaan kansa ja siirrytään diktatuuriin?
Jumalalauta ei se Sanna Marinin vika ole että ihmiset ovat helvetin tyhmiä.
Kyllä on Sannan vika kun kuvittelee, että joillakin suosituksilla on tehoa. Ei uskaltanut tai halunnut määrätä. Toiseksi on Sannan vika, kun ei usko maailman johtavia asiantuntijoita, vaan jotain THL-jamppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä ihmisten järjenkäyttöä. Palasin itse työreissulta muutamaa päivää ennen matkustuskieltoa ja olen edelleen vapaaehtoisessa karanteenissa. Eli ruoat tilauksella kotiin jne. Mielestäni tämä on ihan selvä toimintatapa, en todellakaan halua sairastuttaa ketään, enkä myöskään itseäni. Kokisin että yksilölläkin on vastuunsa, ei voida käyttäytyä kuin lampaat koska hallitus ei ole jotain sattunut erikseen kieltämään. Kyllä tämä ihan koko kansan yhteinen savotta on.
Miten matkustit kentältä kotiin?
Ja näiden apinoiden takia sairaanhoitajien olisi pitänyt ottaa vapaaehtoisesti tartunta jo helmikuussa jossain "tartuntaleirillä" (tämä siis Jyrki Joensuun ajatus) jotta maaliskuussa olisi tarpeeksi hoitajia terveenä hoitamassa näitä sairaita. Ja itse EN ole hoitaja
Minä olen jo koronan sairastanut. Lievänä.
Vinkukaa vain koronan leviämisestä. Olettepa tyhmiä. Se tulee leviämään kunnes riittävä määrä kansalaisia on sen saanut ja sen mukana vastustuskyvyn. Leviämisen estämistoimet vain pitkittävät taudin kestoa ja aiheuttavat taloudellisen katastrofin. Ainoa mitä jokainen voi tehdä on yrittäää itse olla saamatta tautia.
Ruotsalaiset eivät edes yritä turhaan sitä pysäyttää. Veikkaan että Ruotsi on nopeammin taas jaloillaan kuin Suomi.
Koronatiivi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä ihmisten järjenkäyttöä. Palasin itse työreissulta muutamaa päivää ennen matkustuskieltoa ja olen edelleen vapaaehtoisessa karanteenissa. Eli ruoat tilauksella kotiin jne. Mielestäni tämä on ihan selvä toimintatapa, en todellakaan halua sairastuttaa ketään, enkä myöskään itseäni. Kokisin että yksilölläkin on vastuunsa, ei voida käyttäytyä kuin lampaat koska hallitus ei ole jotain sattunut erikseen kieltämään. Kyllä tämä ihan koko kansan yhteinen savotta on.
Miten matkustit kentältä kotiin?
Niin miten ne matkusti ympäri Suomea?
Voi SAATANAN TUNARIT JA PÖYRÖÖT!
Hienoa, että se yksi trolli saatiin pois täältä, joka vain ilkeilee "yhyyhy"-viesteillä ja huutelee asiattomuuksia.
Uskon että tuosta opittiin ja seuraavia tulijoita ollaan vastassa.
Mikä muuten oli se "biologinen uhka" jota varten joulukuussa harjoiteltiin Helsinki-Vantaalla?
Tämän koomaamisen perusteella Koronavirus ei kuulu noihin uhkiin joita vastaan harjoiteltiin?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006341180.html