Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona-epidemia paljastaa mitkä kaikki asiat elämässä ovat TURHIA

Vierailija
25.03.2020 |

Mistä olet valmis luopumaan?

Mikä on jopa turhaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa: Lentomatkailu, Ravaaminen joka paikassa koko ajan, turha ostelu, kireät aikataulut.

Vierailija
2/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toki siihen että pysyy hengissä tarvita kuin ruokaa, ehkä lääkkeitä, pari vaatekertaa ja neljä seinää ja katto. Eri asia sitten jos haluaa että elämässä on jotain merkitystä ja syytä olla hengissä, iloa ja itsensä toteuttamista. Siihen tarvii sit jotain muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on sellainen harhakuva että ollakseen onnellinen pitää olla koko ajan jossain ja tehdä jotakin.

Vierailija
4/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon osannut elämäni järjestää ilman koronaakin sellaiseksi missä ei ole "turhaa". Työssäkäynti on tarpeen, kotitöitä pakko tehdä ja tykkään olla siistissä kodissa, perhe on tärkein vietän heidän kanssaan paljon aikaa,ystävät on myös tärkeitä, harrastan vain asioita joista saan iloa. Ei tämä epidemia mitenkään ole "avannut silmiäni" tai saanut aikaan jotain valaistusta. Haluaisin palata omaan hyvään normaali arkeeni.

Vierailija
5/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on sellainen harhakuva että ollakseen onnellinen pitää olla koko ajan jossain ja tehdä jotakin.

Ja joillakin on harhakuva että kaikki ihmiset on samanlaisia ja saa onnellisuutta samoista asioista. Mutta oikeesti toiset tykkää enemmän olla omissa oloissaan ja kotona ja toiset tykkää olla menossa.

Vierailija
6/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toki siihen että pysyy hengissä tarvita kuin ruokaa, ehkä lääkkeitä, pari vaatekertaa ja neljä seinää ja katto. Eri asia sitten jos haluaa että elämässä on jotain merkitystä ja syytä olla hengissä, iloa ja itsensä toteuttamista. Siihen tarvii sit jotain muutakin.

Jännä miten eri tavalla ajatellaan. Mulle tuo turvallinen koti ja tasainen arki nimenomaan tuo sitä merkitystä ja iloa. Kun on kokenut paljon kamalampaa, ei mikään ole niin mahtavaa, kuin turvallisuus. En kaipaa vaihtuvia maisemia, uusia tavaroita ja massaa ihmisiä ympärilleni.

Vierailija
7/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset urheilijat laulajat turhia.

Maanviljelijät, hoitajat, lääkärit, rekkamiehet, ambulanssikuskit tärkeitä.

Vierailija
8/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ulkonäköön liittyvä on turhaa. Kaikki mitä tehdään että annettaisiin itsestä jonkunlainen kuva toisille on turhaa. Oikeastaan kaikki paitsi ruoka ja vessapaperi on turhaa.

Vierailija
9/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä ei ole juurikaan muuttunut tämän viruksen myötä. Eli kaipa mun elämässä ei ollut turhaa ennen tätä.

Vierailija
10/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eli vanhukset on turhia?? Sitäkö haluut sanoa ap???

Vierailija
11/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ulkonäköön liittyvä on turhaa. Kaikki mitä tehdään että annettaisiin itsestä jonkunlainen kuva toisille on turhaa. Oikeastaan kaikki paitsi ruoka ja vessapaperi on turhaa.

Jos on talvi ja -30 C pakkasta niin jonkinlainen asunto, jossa on tarpeeksi lämmintä on myös ihan kiva olla. Jotain juotavaakin ihminen tarvitsee.

Vierailija
12/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai opiskelu on turhaa?

Vierailija
13/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä. Paljon tämä tilanne laittaa ajatteleen ja nyt ymmärrän edesmennyttä mummoani ja hänen näkemyksiään paremmin. Ei ole tullut shoppailtua uusia vaatteita (lähinnä lapselle niitä olen ostellut), ihan hyvin näyttää menevän edellisissäkin. Toki kun pieneksi jää, niin eri asia. Jotenkin itsellä materiaalisuus hävisi? Normaalisti tähän aikaan sisustan kotia keväisesti, mutta nyt se ei ole tullut mieleenkään. En jotenkaan edes tajunnut tätä, paitsi nyt kirjoittaessa...

Iltapalaksi en ole suunnitellut lohta ja salaattia, ihan tyytyväisenä olen avannut tonnikalapurkin :D 

Vierailija
14/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joillakin on harhakuva että kaikki ihmiset on samanlaisia ja saa onnellisuutta samoista asioista. Mutta oikeesti toiset tykkää enemmän olla omissa oloissaan ja kotona ja toiset tykkää olla menossa.

Nojaa. Toki itsekin tykkään nähdä kavereita, käydä ravintoloissa ja harrastuksissa. Mutta koen, että kun elämän ydin on kunnossa, koti, perhe, ystävät, tasapaino, ei tarvitse koko ajan suorittaa arkea ja olla mennossa johonkin. Meitä on moneen junaan. Itseä aivan hengästyttää välillä kun joillain on elämä aamusta iltaan tunti tunnilta täynnä, tuntuu kuin pakenisivat jotain.

Vierailija
15/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten eri tavalla ajatellaan. Mulle tuo turvallinen koti ja tasainen arki nimenomaan tuo sitä merkitystä ja iloa. Kun on kokenut paljon kamalampaa, ei mikään ole niin mahtavaa, kuin turvallisuus. En kaipaa vaihtuvia maisemia, uusia tavaroita ja massaa ihmisiä ympärilleni.

Se on totta, me ihmiset ajatellaan eri tavoilla ja nautitaan eri asioista. Kiva että sä nautit sun tasaisesta elämästä. Mutta ei siinä oo mitään huonompaa että mä nautin uusista maisemista ja ihmisistä ympärillä ja monenlaisista harrastuksista. Ikävää että ne on nyt tilapäisesti tauolla, mutta jatkuu myöhemmin.

Vierailija
16/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ihmiset on täysin turhia.

Vierailija
17/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet myös introvertti. Mäkin olen kokenut todella kauheita ja arvostan turvallisuutta, mutta mua rentouttaa ja piristää ihmispaljoudessa oleminen esimerkiksi jossain tapahtumassa. Ei sillä, ettei ilmankin sitä pärjäisi.

Vierailija
18/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako sua kun toiset on sua kauniimpia ja osaa pitää huolta ulkonäöstään?

Vierailija
19/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa sopii, että esimieheni tajuaa että työajan kyttäily on energian hukkaa!

Vierailija
20/33 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa:

- Monesti viikossa kaupassa käynti bussilla. Kotiinkuljetuksella tulee iso satsi pidemmäksi aikaa!

- Nettishoppailu. Mulla on oikeesti jo kaikki mitä tarviin, kaikki muu on tekosyyn varjolla ostettua.

- Tulevasta stressaaminen. Kaikki suunnitelmat voivat heittää päivässä häränpyllyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän