Onko joku loukannut sinua tietämättään? maininnut jotai nesim ulkonäöstä tms ihan hyväntahtoisesti...
Tuli yhtäkkiä mieleen, eräs letkautus, joka nuorena tyttönä loukkasi minua. On kai niitä vakavampiakin sattunut, mutta tuli mieleen se kun itselleni tätini sanoi, teini ollessani, että ompas sulla posket kivasti pyöristyneet. Olin kyllä aina ollut hoikka ja silloinkin, mutta olin juuri ollut kortisonikuurilla ja posket (varmaan koko muukin kroppa) oli vähän " pöhöttynyt" , ja muutenkin minulla oli jo aikaisemmin ollut joku kumma kompleksi lapsenpyöreydestä... Silloin tuntui, että tippa tulee linssiin ja täräytän tanttaa nokkaan.
Kommentit (3)
kahvilla alkoi hän kertomaan kuinka hänen siskolleen oli raskausaikana alkaneet karvat kasvaa kunnolla, viikset yms.
Sitten tokaisi, että sulla ei ole vielä ihan niin pahasti, vain vähän tuossa naamassa!
En ollut edes tajunnut että naamaani oli tullut sellasita untuvaa ennen tuon kaverin kommenttia :)
Kun sanoin etten pukeudu hääpukuun, tokaisi hän ettei sellainen sopisikaan kun et ole palautunut raskauskiloista...!??
Tuskin itse edes tajusi mitä sanoi...
Ei oo pitkä aika, ku sukulaisen luona olin. Se sit oli ostanu jotain hyvää, ja alko kysymään, et otanko. Mut sanoki sit kesken sanansa et no ainahan sulle hyvä kelpaa..
Se oli musta aika pahasti sanottu, ku oon ylipainonen ja tää sukulainen tietää et kuinka on kilojen kans tapeltu..